Wpis z mikrobloga

  • 9
#januszebiznesu w #uk
1.     "Zatrudniony nie był dobrym pracownikiem. Nie sądzę, aby zasługiwał na minimalne wynagrodzenie krajowe." 

2.     "Niewypłacanie nowozatrudnionym pracownikom przez trzy pierwsze miesiące płacy minimalnej, dopóki nie udowodni tego, że jest warty swojego stanowiska,  to część brytyjskiej kultury".

3.     "Uznałem, że to w porządku nie płacić emigrantom minimalnej płacy - skoro nie są Brytyjczykami, to nie należy im się takie prawo". 

4.     "Ona nie zasługiwała na minimalne wynagrodzenie, ponieważ zajmowała się jedynie podawaniem herbaty i zamiataniem podłóg". 

5.     "Miałem umowę z moimi pracownikami, że nie zapłacę im minimalnego wynagrodzenia - oni to zrozumieli oraz podpisali ze mną takie uzgodnienia na piśmie". 

6.     "Mój księgowy i ja mówimy w różnych językach - on mnie nie rozumie, dlatego nie płaci moim pracownikom odpowiednich stawek". 

7.     "Moi pracownicy lubią o sobie myśleć, że są samozatrudnieni, a minimalna krajowa nie dotyczy osób, które pracują same dla siebie". 

8.     "Moi pracownicy często jedynie stoją w pracy, kiedy nie ma klientów w sklepie. Płacę im tylko wtedy, kiedy faktycznie kogoś obsługują". 

9.     "Mój pracownik jest jeszcze uczniem, dlatego nie należy mu się minimalne wynagrodzenie krajowe". 

10.   "Minimalna krajowa nie dotyczy profilu mojej firmy".  

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-Brytyjczycy-unikaja-placenia-minimalnej-krajowej-7493000.html
  • 3