@enjoi: o gurwa, ale rzeźba :D, w ogóle, jak to jakiś magik dokręcił? Przecież tam podejścia pod klucz bardzo nie ma. Ogólnie jak patrzę czasami na to, co Cerbol wrzuca, foto, które podsyła mi znajomy, bardzo dobry, mechanik motocyklowy, to zaczynam wątpić, czy kolejny motocykl aby na pewno chcę kupić używany :D.
@Glenroy niby nie ma, ale po trochu płaskim pewnie dokręcane. W ogóle wejście zostało nagwintowane specjalnie pod taki popularny gwint, fabrycznie był inny XD cytryn i gumiak.
@syrena_elektro ja to zrozumiałem tak jak napisano, że jeden tłoczek w zacisku przednim łapie.
@syrena_elektro: na to wychodzi, że to taki jakby upośledzony CBS, klamka operuje tylko przodem, dźwignia tylnego, dodatkowo aktywuje po jednym tłoczku na przodzie. W sumie legitne rozwiązanie IMO :). @enjoi:
@Glenroy: Są trzy części filmu ten wrzuciłem by wyjaśnić zasadę działania "tylnego" Różnice moga być w liczbie tłoczków bo cywilne z zasady są uboższe :]
@Jofiel: No właśnie po artykule który podrzucił @enjoi wynika, że tutaj klamka ma obsługiwać wyłącznie przód, natomiast dźwignia tylnego hebla ma operować przód+tył, czyli wersja GP miała by być tą uboższą :).
@Glenroy: System uboższy ale bardziej bogatyw tłoczki. Nie... W cywilnych jest podobnie. W BMW przedni uaktywnia też tylni, w Hondach kombinacja działa niezależnie który hamulec wciśniesz.
Aktywne Wpisy
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#motocykle #motogp
Nie.
@syrena_elektro ja to zrozumiałem tak jak napisano, że jeden tłoczek w zacisku przednim łapie.
@enjoi:
Różnice moga być w liczbie tłoczków bo cywilne z zasady są uboższe :]