Aktywne Wpisy
PiersKurczaka +72
Co sobie ostatnio kupiliście fajnego? Ja np. kupiłem sobie chleb, fajny smaczny taki do jedzenia
WypadlemZKajaka +170
Ej Mati, podnieśmy mocno pensje minimalna w montowni w Europy, a przy tym nie inwestujemy w nasz biznes bo inwestorzy zagraniczni są spoko i na pewno się nie zawiną jak się okaże, że koszty im się nie spinają.
Co może pójść nie tak?
Zarobki minimalne oderwane od rynku, ceny nieruchomości oderwane od wartości rynkowej.
Social tak rozdmuchany, że nie opłaca się niektórym pracować.
To jebnie.
#pracbaza #nieruchomosci
Co może pójść nie tak?
Zarobki minimalne oderwane od rynku, ceny nieruchomości oderwane od wartości rynkowej.
Social tak rozdmuchany, że nie opłaca się niektórym pracować.
To jebnie.
#pracbaza #nieruchomosci
http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/vtm-bloodlines-high-poly-patch.113118/
Drog Black Tooth, jeden ze starych gwardzistów Codexu i autor nieoficjalnego patcha do Arcanum (sic!) rozwiązał pewien problem graficzny w Vampire The Masquarade: Bloodlines. Wesp5, który jest niemieckim naukowcem-chemikiem, a nie zawodowym programistą (zna pythona i to tyle właściwie) nie mógł sobie z tym poradzić, a Drog zrobił to momentalnie i teraz postacie/samochody nie tracą wielokątów (polygonów) w zależności od odległości w jakiej się od nas znajdują. Teraz gra ładuje "poligony" najwyższej jakości i ich nie rusza. Dla osób, dla których grafika ma duże znaczenie będzie to na pewno spora zaleta. Instrukcję jak zainstalować tę poprawkę znajdują się w linku powyżej, ale prawdopodobnie zostanie ona dołączona do UP 9.7 Wespa.
Wśród naszych programistów nie ma fanów porządnych erepgów? Czemu to tak późno ktoś zrobił? :P
#gry #rpg #crpg #vtmb #arcanum #pcmasterrace #programowanie
@Eldertroll:
To "wystarczy" kosztowałoby krocie, a ta gra to nie Skyrim. Ale, ale, powstaje mod, który na pewno częściowo spełni twoje oczekiwania: https://forums.planetvampire.com/bloodlines-modding/bloodlines-prelude-new-screenshot!/
Bloodlines Prelude doda kilka lokacji i będzie prequelem do VTMB. Twórca opiera się o informacje ukryte w kodzie gry, a także pamiętniki, czy wiadomości w podstawce więc będzie dość wierny oryginałowi. Więcej