Wpis z mikrobloga

Kolejny powód by odwiedzać RPG Codex i kolejny dowód na to, że to najlepsza erpegowa strona:

http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/vtm-bloodlines-high-poly-patch.113118/

Drog Black Tooth, jeden ze starych gwardzistów Codexu i autor nieoficjalnego patcha do Arcanum (sic!) rozwiązał pewien problem graficzny w Vampire The Masquarade: Bloodlines. Wesp5, który jest niemieckim naukowcem-chemikiem, a nie zawodowym programistą (zna pythona i to tyle właściwie) nie mógł sobie z tym poradzić, a Drog zrobił to momentalnie i teraz postacie/samochody nie tracą wielokątów (polygonów) w zależności od odległości w jakiej się od nas znajdują. Teraz gra ładuje "poligony" najwyższej jakości i ich nie rusza. Dla osób, dla których grafika ma duże znaczenie będzie to na pewno spora zaleta. Instrukcję jak zainstalować tę poprawkę znajdują się w linku powyżej, ale prawdopodobnie zostanie ona dołączona do UP 9.7 Wespa.

Wśród naszych programistów nie ma fanów porządnych erepgów? Czemu to tak późno ktoś zrobił? :P

#gry #rpg #crpg #vtmb #arcanum #pcmasterrace #programowanie
Bethesda_sucks - Kolejny powód by odwiedzać RPG Codex i kolejny dowód na to, że to na...

źródło: comment_2dCBA1delgEpAvhSu0m7vea06HrxR1vT.jpg

Pobierz
  • 4
Ale podobnie jak z Gothicem II tu wystarczy dołożyć trochę terenu, misji, broni i odświeżyć grafikę.


@Eldertroll:
To "wystarczy" kosztowałoby krocie, a ta gra to nie Skyrim. Ale, ale, powstaje mod, który na pewno częściowo spełni twoje oczekiwania: https://forums.planetvampire.com/bloodlines-modding/bloodlines-prelude-new-screenshot!/

Bloodlines Prelude doda kilka lokacji i będzie prequelem do VTMB. Twórca opiera się o informacje ukryte w kodzie gry, a także pamiętniki, czy wiadomości w podstawce więc będzie dość wierny oryginałowi. Więcej
Bethesda_sucks - > Ale podobnie jak z Gothicem II tu wystarczy dołożyć trochę terenu,...

źródło: comment_M5SHsjSGKS6U9aomkXJWg5bMAlIjPGpP.jpg

Pobierz