Wpis z mikrobloga

Mireczki, jak już dzisiaj pisałem pod #pcmasterrace padła mi karta graficzna #msi gtx 1060, zakupiona na #morele
Za namową jednego z Was chciałbym złożyć reklamację na podstawie RĘKOJMI.
Dzięki TEJ stronce MNIEJ więcej wiem, jak napisać pismo.
Powstał jednak inny problem - w jaki sposób takie pismo dostarczyć do morele tak żeby mieć potwierdzenie odbioru?
Razem z kartą w pudełku, oddzielnym listem czy jak?
Chcę sprawę załatwić jak najszybciej, bo #!$%@?ć 1400pln i po 2 miesiącach nie móc używać sprzętu, to może człowieka krew zalać!

#pytanie #prawakonsumenta #kiciochpyta #reklamacja #pytaniedoeksperta #zakupy
chozi - Mireczki, jak już dzisiaj pisałem pod #pcmasterrace padła mi karta graficzna ...

źródło: comment_AhWue9hIM7d9y2U6LW3wMfsAhn9dPmJm.jpg

Pobierz
  • 18
@komeniusz: @damian_co_dalej:
sprawa wygląda tak, że u nich wszytko odbywa się online - włącznie z reklamowaniem towaru. Teraz powstaje pytanie czy jeżeli wcisnę opcję - reklamacja towaru, to czy przypadkiem nie będzie jaj, że nie przyjmą rękojmi. :/
@komeniusz: wtedy poniosę koszty wysyłki (co dałoby się przełknąć) oraz obarczę się ryzykiem uszkodzenia paczki przez kuriera/firmę przewozową i narobię sobie problemów więcej niż teraz. Zaraz tam zadzwonię - dział handlowy pracuje do 21, a dział reklamacji tylko przez stronę internetową - padaczka
@SmieszekZawadiaka: @komeniusz: @plazma: @damian_co_dalej: Dzwoniłem do morele - o dziwo konsultantka odpowiedziała na moje wątpliwości i poinformowała mnie, że wystarczy w zgłoszeniu online na ich stronie, w opisie na samym początku zawrzeć informację "ZGŁOSZENIE Z TYTUŁU RĘKOJMI".
I teraz ciekawostka - gdybym zgłaszał z tytułu gwarancji - musiałbym zapłacić za kuriera, z tytułu rękojmi płacą oni. Ciekawostka nr 2 - zgodnie z prawem mają 14 dni na odpowiedź,