Wpis z mikrobloga

@r5678:

W układzie hydraulicznym stosuje się zwykle dwa obwody hamulcowe. W razie awarii jednego z nich (np. wskutek przerwania przewodu hamulcowego ) drugi ma umożliwić awaryjne wyhamowanie pojazdu. Najczęściej jeden obwód hamuje kołem przednim prawym i tylnym lewym, a drugi pozostałymi dwoma kołami.
@r5678: Może chodzi o to że pompa jest tak jakby podwójna (później znajdę film jak to działa). Że pomimo jednej obudowy i jednego "wejścia" pedału hamulca pompa działa jak dwie osobne niezależne od siebie pompy.
@BiletNaKrucjate: @biskup2k:

Mogę się mylić, bo informatikier here, ale są dwa obwody na krzyż i jak jeden #!$%@?, to przy hamowaniu ściąga na stronę, na której jebnął obwód

Może chodzi o to że pompa jest tak jakby podwójna (później znajdę film jak to działa). Że pomimo jednej obudowy i jednego "wejścia" pedału hamulca pompa działa jak dwie osobne niezależne od siebie pompy.


Dzięki za filmik. Czyli jeżeli coś w tej
@biskup2k: Myślałem że potrzebujesz tej informacji w celach edukacyjnych a nie praktycznych.
Jaki to samochód? Dobrze by było przejrzeć co jest podpięte pod kontrolkę układu hamulcowego. Może czujnik w zbiorniczku wysiadł albo czujnik ręcznego. Chociaż w eurpojeskich samochodach stosuje się osobną kontrolkę od hamulca ręcznego.