Wpis z mikrobloga

@wykopiwniczanin: Ma S i M masz rację, ale na L, a tym bardziej na XL w pierwszym tygodniu możesz zebrać sporo złota.
A dwa po co Ci 2x więcej jednostek w pierwszym, czy drugim tygodniu, skoro i tak nie masz kasy na ich wykupienie.
skoro i tak nie masz kasy na ich wykupienie


@reflex1: Niestety, to jest myślenie nowicjusza. Tym bardziej, że wspomniałeś o mapach XL, na których można się szybko wzbogacić skautami.

Skarbiec: 5 jednostek drewna, 10 jednostek rudy, 5000złota - czyli praktycznie blokujesz rozwój zamku: co za tym idzie - bez zamku nie będzie miał kapitolu. Kapitol - 2000 sztuk złota dziennie.

Ile złota uzbierasz mając skarbiec? 10% od tego co masz na
@reflex1: Ale oczywiście to, że napisałem ci że:

1. tracisz turę
2. tracisz zamek + jednostki
3. tracisz szansę na kapitol(-5k, 10 rudy, 5 drewna, musisz jeszcze wydać 5k na zamek + 10k na kapitol - podsumowując stracone tury na odzyskanie tych zasobów, dajmy na to przykładowe 5, jesteś 10k w plecy)

już ci umknęło.

Skarbiec kosztuje tylko 5 drewna mniej niż zamek, tracisz na niego mnóstwo złota i nie masz
@peszmerd: Tylko zanim zbudujesz Smoki, to musisz używać innych jednostek,na których zbudowanie potrzebujesz i drewna i kamienia. A krasnoludy + centaury + elfy potrafią wygrać sporo walk, nawet z silniejszym przeciwnikiem.
@reflex1: do zamki olewasz krasnale jak ich nie masz, elfy kosztuja drewno. Pegazy i jednorozce nie wymagaja drewna czy kamieni.

Robisz zamek, ulepszasz elfy (drewno) i jednorozce. Do smokow starczy. Zeby je zrobic i tak potrzebujesz znalezc kamien na mapie, z samej kopalni czy wymiany nie wyrobisz.

Skarbnica to wisienka na torcie, po lub ewentualnie przed ulepszeniem na zlote.
@reflex1: krasnale spowalniaja armie, centaury ulepszone sa niewarte swieczki. Grasz na jednorozce ktore tankuja i elfy i owszech, do nich potrzeba drewna.

To nie twierdza czy cytadela gdzie kombinujesz z drewnem/kamieniem.