Wpis z mikrobloga

@Olejarzpl: Cześć Mirki i Mirabelki. Jestem Olejarz i jestem tu zielony. Wchodzę w wasze towarzystwo, ale zgodnie ze starą Polska tradycją, nie wchodzę z pustymi rękoma. Wszyscy #rozdajo to i Ja coś rozdam na dobry początek. Może nie będzie to #500plus ale też coś do opieki nad waszymi pociechami. Zestaw kosmetyków samochodowych, oczywiście zielonych tak samo jak Ja.

Kto z was Mirki nie chciałby wozić swojej Mirabelki wypucowano Passatem ? Idzie wiosna czas wiec go sprzątnąć i przywrócić mu dawny blask ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A więc żeby nie przedłużać #rozdajo towar:
opis odnośnika
opis odnośnika
opis odnośnika
opis odnośnika

REGULAMIN
1. Rozdajo trwa od godziny 19:13 2017.02.20 do godziny 23:59 2017.02.24 - Losowanie odbędzie się przez #mirkorandom a po powrocie z weekendu paczka zostanie nadana do szczęśliwca
2. W losowaniu biorą udział plusujący ten wpis, obserwowanie naszego fanpage na fb też przynosi korzyści
3. W związku z tym ze jesteśmy zieloni to i zieloni mają szanse coś dostać, ale żeby nie było tak kolorowo zieloni bawią się od 50 akcji w sekcji aktywności użytkownika.
4. Komentarz z największą ilością plusów otrzyma coś prawdziwego, oryginalnego, jedynego w swoim rodzaju to coś więcej niż nagroda pocieszenia :)

Bym zapomniał. W zestaw wchodzi jeszcze odświeżacz o zapachu lasu deszczowego.

#rozdajo #konkurs #oleje #samochody #mirekhandlarz #passat #wow #cebuladeals
Olejarzpl - @Olejarzpl: Cześć Mirki i Mirabelki. Jestem Olejarz i jestem tu zielony. ...

źródło: comment_2ks44DAyg8sxdzSmrar3MFXdT75Nf2MG.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
4. Komentarz z największą ilością plusów otrzyma coś prawdziwego, oryginalnego, jedynego w swoim rodzaju to coś więcej niż nagroda pocieszenia :)


@Olejarzpl: pewnie gówno
  • Odpowiedz
@Olejarzpl: jakimi olejami się zajmujecie? czasami potrzebuję olejów do łożysk ceramicznych i olejów niskoparujących do pomp próżniowych olejowych używanych w spektrometrach
  • Odpowiedz