Wpis z mikrobloga

@lupaczkokosow: Tak radykalne zmiany nie miały dawno miejsca. To jest F1, nowe konstrukcje są robione nawet jak nie zmieniają się przepisy, ponieważ zespoły uczą się, podpatrują i ewoluują. Jeśli tylko na moment zaprzestaniesz rozwodu (a nie masz bolidu jak np. Mercedes) to po prostu lecisz na równi pochyłej.
Tak wielka zmiana przepisów jak na rok 2017 może pozwolić na mieszankę stawki.

@lupaczkokosow: taki debilny sport, niestety żeby utrzymać się w czołówce trzeba wywalić miliony dolarów dla 0,2 sekundy na okrążeniu, jak widać po komentarzach niektórzy nazywają to postępem xD
@Dect: Widzę, że mamy kolejnego eksperta. A nie pomyślałeś, że F1 (i inne sporty motorowe) to poligon technologii, które potem wdrażane są do aut cywilnych?

Podam ci więc kilka przykładów:
- skrzynie DSG o minimalnych opóźnieniach,
- programy pracy silników/skrzyń sterowane z kokpitu (pod osiągi lub ekonomię),
- niezależne zawieszenie każdego koła,
- opony kierunkowe,
- hamulce tarczowe (teraz także węglowo-ceramiczne),
- aktywna aerodynamika,
- nowe materiały w autach (tytan, magnez,
@DeafSilence: @pablonzo: tia, "będzie się działo", "to będzie dobry sezon". obczajcie jak bardzo to będzie trzymać asfaltu, ile będzie aero, powodzenia, że będzie jakieś nie-KERSowe wyprzedzanie. Ciekawe kto zostanie nowym Trullim i będzie maszynistą F1.