Wpis z mikrobloga

@Damianowski: coś tam próbowałem mental rayem, ale w sumie na tyle jestem początkujący, że najpierw muszę ogarnąc dobrze samo modelowanie.
Kot banał - kula+ dwa trójkąty/stożki, stożek jako korpus i lekko pogięty kwadrat na ogon i masz low-poly kota
  • Odpowiedz
@Damianowski: pikne ;) w czym renderowane? Ja juz 10 rok z 3ds maxem sie użeram - dzisiaj w biurze siadłem do zbrusha, bo za dużo czasu schodzi przy highpoly organice w samym maxie.
  • Odpowiedz
@Damianowski: koncepty stworków-potworków, które potem polecą do maxa na retopologie od zera, następnie spowrotem do zbrusha dorobić detale i znów do maxa na retopo do finalnego rigowania i animacji :)
Ja od 3 dni siedzę na najnowszym vray'u 3.5 - jest moc :)
  • Odpowiedz