Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki! Wiem, żem jeszcze zielonka, ale... Czytam mikrobloga od bardzo dawna, więc stwierdziłem, że najwyższy czas założyć tu konto. Przez te 11 godzin zdążyłem je już raz usunąć, żebyście dali mi spokój ( ͡ ͜ʖ ͡) Ale przechodząc do rzeczy. Pamiętam, że użytkownik @TadeuszSynZygmunta prowadził swego czasu akcje, w której tworzył gry na androida ucząc się od zera. Postanowiłem również spróbować czegoś takiego, ale tym razem z #ios. Daję sobie od dzisiaj rok na stworzenie kilku/kilkunastu apek i znalezienie pracy jako iOS Developer. W temacie programowania nie jestem całkiem zielony, gdyż w jakimś stopniu jestem związany z branżą IT (nie jako programista, jednakże chciałbym się przebranżowić :)) - ze #swift nie miałem jeszcze do czynienia. Wszystkie swoje zapiski razem z opisem będę umieszczać na GitHubie, tak aby każdy mógł sobie do nich zajrzeć bezpośrednio z wpisu na mikroblogu. Dodam, że do podjęcia wyzwania skłoniła mnie bardzo fajna promocja na #udemy, gdzie za 10 Euro można kupić każdy kurs (kod zniżkowy: ARH1C202) - kupiłem więc kilka, które mam nadzieję okażą się . Osoby, które są zainteresowane śledzeniem moich poczynań zachęcam do obserwowania tagu: #haxordeveloper. Daję sobie rok, gdyż pracuję na etat + studiuję, więc muszę dobrze wygospodarować na wszystko czas.

#apple #programowanie
  • 18
@randall: Jakbym zaczynał od zera to byłoby to mało, jednakże biorąc pod uwagę to, że posiadam w IT doświadczenie, również jako programista, to myślę że uda się zrealizować cel.
W temacie programowania nie jestem całkiem zielony, gdyż w jakimś stopniu jestem związany z branżą IT (nie jako programista, jednakże chciałbym się przebranżowić :))


Zdecyduj się czy masz doświadczenie czy nie ;)

To że ktoś potrafi napisać "Hello World" nie czyni z niego programisty ;)

Mac'a już masz? Czy drutowanie na hackintoshu?