No XD! Marketing internetowy osiąga właśnie kolejne szczyty. Dostałem emaila od Team Anaconda, że dziękują za odwiedzenie ich stoiska na jakiejś konferencji (Gartner Data & Analytics Conference), i że dają mi pełną wersję książki (cośtam o data science). It was a pleasure to meet you. Stay in touch! i takie tam. Na konferencji oczywiście nie byłem, żadnego stoiska nie odwiedziałem, i za dwie godziny dostaję wiadomość: "Sorry we sent out the wrong email!".
Tak, wygraliście. To sprawiło, że otworzyłem ten poprzedni. Czy to już powszechna praktyka?
No XD! Marketing internetowy osiąga właśnie kolejne szczyty. Dostałem emaila od Team Anaconda, że dziękują za odwiedzenie ich stoiska na jakiejś konferencji (Gartner Data & Analytics Conference), i że dają mi pełną wersję książki (cośtam o data science). It was a pleasure to meet you. Stay in touch! i takie tam. Na konferencji oczywiście nie byłem, żadnego stoiska nie odwiedziałem, i za dwie godziny dostaję wiadomość: "Sorry we sent out the wrong email!".
Tak, wygraliście. To sprawiło, że otworzyłem ten poprzedni. Czy to już powszechna praktyka?