Wpis z mikrobloga

Czy koledzy @malpaa i @michaelsz aka SzczepanRacing znają i rozumieją regulamin, a w szczególności punkt 3.6?

W czasie sesji kwalifikacyjnej zabronione jest używanie opcji “back to pit” poza aleją serwisową. Zawodnik, który ukończył swoje okrążenia pomiarowe zobowiązany jest do samodzielnego zjazdu do alei serwisowej. Użycie tej opcji będzie karane zgodnie z tabelą kar danego sezonu. Użycie opcji “back to pit” dozwolone jedynie z powodu awarii auta lub braku paliwa, bez możliwości ponownego
@Plupi: hmm na starcie kogoś uderzyłem, nie chcę się jakoś tłumaczyć #!$%@?łem, miałem sporo lagów i bardzo samochód mi przeskoczył do przodu.
Do tego nie wiem dalczego jak zaczął się wyścig samochód mi się "zamienił" na taki z kierownicą po prawej stronie i mocno kamera sie zmieniła widziałem tylko i wyłącznie przednią szybe nic z kokpitu.
Nie mogłem sobie z tym poradzić.
Pod koniec wyścigu gdzieś na ostanie 30 minut wyłączyła
@ACLeague: No to ja pierwszy zgłoszę siebie na pierwszym okrążeniu AM, T1, zielony AMG #665(ten z przodu stawki, nie mylić z kulą bilardową z tyłu). Błędnie wybrałem punkt dohamowania i musiałem się ratować poboczem, przeciąłem tor jazdy @LKRISS który wjechał w mój bok na T1.

Obszerniejszy opis z mojego punktu widzenia +onboard tutaj

Drugi incydent drugie okrążenie zakręt Les Combes, Krazimierz jest 0.4s za mną robi zamierzonego dive-bomba z którym
@S3Mi: nie ma chyba czegos takiego jak kara PLP nie z mojej winy? jesli wypadles za tor to odejmij gaz i powroc na tor. stracisz 3-5 sek ale nie otrzymasz kary to chyba jasne?
@LKRISS: Nie generalizuj, jak będziesz jechał obok mnie bok w bok i cię popchnę na poboczę to też odejmiesz gazu i dasz radę? I tak wjechałem szeroko by zostawić mu miejsce, po uderzeniu już byłem praktycznie 1m od krawężnika skierowny w jego stronę, nie da rady nie wyjechać za tor. Po powrocie na tor zwolniłem i dałem mu się wyprzedzić licząc że fair-play puści mnie na prostej a on mnie zablokował.
S3Mi - @LKRISS: Nie generalizuj, jak będziesz jechał obok mnie bok w bok i cię popchn...
@S3Mi: @LKRISS: kilka razy też dostałem karę bo podczas bycia dublowanym wolałem zjechać nawet poza linie żeby dać sie wyprzedzić, szczególnie gdy kilka osób wałczyło i wyprzedzało mnie w krótkim okresie czasu.
@Golomp: poźniej już jeździłem więc domyślam się że dupa :/
@malpaa: Ale Ty się zdecydowałeś wyjechać za tor czego nie musiałeś robić by kogoś przepuścić, ja nie miałem wyboru. Przy dublowaniu masz ułatwić wyprzedzanie ale nie musisz się "usunąć" z toru.

Ps. może źle się wyraziłem z "zmusza do wyjechania za tor", ja dostałem strzała i poszedłem na pobocze, tyle.
@LKRISS: ja tylko podałem przykład, trudno dostałem karę odbyłem.

Ale ta zmiana kierownicy na prawą stronę i widok jedynie okna na prawdę przeszkadzała.
Nie widziałem swojej kiery, tych światełek do zmiany biegów i wyłapanie punktów do hamowań było dużo trudniejsze bo jeździłem na innym widoku,
@malpaa: zapewne włączyłeś widok z miejsca pasażera.

@LKRISS: Rozwijając temat PLP, to jest automatyczny i dosyć ograniczony system, w żadnym prawdziwym wyścigu żaden sędzia nie dał by mi za ten wyjazd za tor ostrzeżenia, jechałbym dalej i musiał tylko odrobić stratę czasową do tego jestem pewien że Krazimierz musiałby mi oddać pozycję. Incydent ten pośrednio przez PLP wpłynął na mój wynik w bardzo klarownej sytuacji gdzie z wystarczającą przewagą by