Aktywne Wpisy
eisil +34
Więcej feministycznej propagandy, społeczeństwo wytrzyma.
#przegryw #feminizm #logikarozowychpaskow #blackpill #pieklokobiet #pieklomezczyzn
#przegryw #feminizm #logikarozowychpaskow #blackpill #pieklokobiet #pieklomezczyzn
Mantusabra +12
Zastanawia mnie ile osób lubi na tagu colę. Macie ankietę, bo mi się nudzi. #przegryw
Lubisz kokokolę anon?
- Jeszcze jak 71.7% (160)
- Nie lubię 28.3% (63)
Pisze sobie generator mapy do gry. Losuje taki biały szum a później w kilku krokach to normalizuje jak na pic rel ale powstają mi takie "bańki" lub nie połączone fragmenty mapy. W jaki sposób mogę to wykryć programowo żeby później usunąć? Wydaje mi się że to istotne więc pisze. Mapę trzymam jako tablice jednowymiarową jedynek i zer (zero czarne).
czyli taka tablica
[000 010 000]
przedstawia taką wyspę:
000
010
000
?
a np. taka
[1000 1010 1000]
1000
1010
1000
i chcesz usuwać tą jedynkę otoczoną ośmioma zerami? Najprościej byłoby dać warunek na niedopuszczanie takich [010] odcinków w tablicy jednowymiarowej. A jak nie wykrywanie punktu przez otoczenie ośmioma zerami i wtedy zerowanie go.
Normalizuje to tak że jadę po kolei każdy punkt i sprawdzam jeżeli nad i pod jest taki sam kolor to pomiędzy mini ma być taki sam i to samo z prawo, lewo. Ale to doprowadza do sytuacji że tworzą się wyspy bez połączenia pokolorowany pic rel w załączniku. Pokolorowałem ręcznie. Innymi słowy jak pokolorować programowo?
Ten two pass jest bardzo łatwy do zaimplementowania.