Wpis z mikrobloga

Hej Mirosławy i Mirabelki, dziś poważne pytanie. Jestem studentem, kończę licencjat z informatyki i dostałem ofertę pracy, do póki nie zdam licencjatu pół etatu na okresie próbnym, potem full etat, w firmie związanej z #it i #programowanie. Mam nadzieję, że nie zabijecie mnie za tagi. Wiem, że jest tu wielu mirków typu #programista15k i liczę na pomoc od starszych doświadczonych kumpli ( ͡° ͜ʖ ͡°). Co będzie w dłuższej perspektywie lepsze/bardziej korzystne, magisterka czy 2 lata doświadczenia (które bym "stracił" chodząc na studia)? Na uczelni, na której studiuję nie ma opcji zaocznej magisterki nad czym ubolewam bo znam ludzi, profesorów i Panie z dziekanatu. Więc mam 3 opcje, które umieszczam w ankiecie. Opieram się na waszym doświadczeniu i mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie :)

Co jest najlepszym rozwiązaniem?

  • Magisterka na uczelni, na której jestem. Bez pracy 5.1% (4)
  • Zaoczna magisterka gdzieś indziej + praca. 53.8% (42)
  • Praca i olanie magisterki. 41.0% (32)

Oddanych głosów: 78

  • 6
@liptoneq: Powiem tak - ofert bedzie duzo, nie rzucaj od razu planow magisterki, tylko dlatego ze jedna firma chce Cie zatrudnic. Mozna spokojnie pogodzic studia i prace łapiac expa. Fakt jest tez niestety taki, ze niektore studia nie sa warte zachodu i duzo wiecej sie nauczysz albo samemu albo w pracy. Zalezy, jakie masz priorytety i co Cie interesuje i co chcesz robic w przyszlosci.
@test_user: W sumie najważniejsze pytanie to czy magisterka z informatyki daje mi potem więcej niż licencjat. Bo z tego co się naczytałem czasami na wykopie i w innych miejscach to praktycznie wszędzie piszą "najważniejsze doświadczenie", "pracodawcy raczej nie patrzą na studia jak coś umiesz" itp.