Wpis z mikrobloga

@Haszaks: Bardziej niż Beamdog by na pewno tego nie skopali. Jednak jest co najmniej ekip, które mogłyby to robić lepiej, np. inXile, Obsidian czy Larian. Beamdog to modderzy, a nie studio developerskie z prawdziwego zdarzenia, nie wiem jakim cudem ktoś dał im w ogóle grzebać przy tych tytułach. Pewnie nie pamiętasz, ale BG: EE był tak zabugowany, że musieli wydać kilka łatek by dało się grać.
@Bethesda_sucks: No jakoś się nie pchali do tego. Pamiętam nawet w zeszłym roku ostatnia wyszła do baldursa. Tylko że w oryginale też było sporo bugów ktore przez twórców nie zostały nigdy poprawione. Z reszta mi się dobrze grało w każda wersje
@Darnath napisał:

> Nie podoba mi się to przepisywanie historii. Jeszcze przeżyję, że Beamdog wrzuca swoje logo, bo to ich optymalizacja, ale zabrakło im sekundy materiału, żeby wcisnąć Black Isle Studios? Albo wzmianki, że to oryginalni twórcy.


Dla kogoś kto pierwszy raz styka się z Planescape'em, ten zwiastun sprawia wrażenie, że to gra Beamdog; i jeszcze te wycinki z recenzji, które odnoszą się nie do samej optymalizacji, ale oryginalnej produkcji (przy której
@Bethesda_sucks: Ohydne są te obrysowania. :(
Szkoda, że MCA dał im swoje nazwisko. Facet rozmienia się na drobne. W tym tempie skończy jak de Niro grający w gównokomediach dla gimbusów po lobotomii.

Swoją drogą, P:T to chyba jedyna gra, albo jedna z kilku, gdzie polski dubbing jest lepszy od oryginalnego.
Pobierz s.....a - @Bethesda_sucks: Ohydne są te obrysowania. :( 
Szkoda, że MCA dał im swoje...
źródło: comment_vswtpsblfQmmBuUCltkmDYrFB49dVdbz.jpg