Wpis z mikrobloga

Hej wszystkim!

Od ponad 2 lat wraz z trzema magikami (jeden od grafiki, drugi odpowiedzialny za #programowanie + od niedawna młody i utalentowany kompozytor) działamy nad naszą pierwszą poważną grą - Sapu. Jest to magiczna gra akcji RPG o mrocznym klimacie, która udowadnia, że czasami ucieczka też może być rozwiązaniem :)

Niedawno weszliśmy na Steam Greenlight, gdzie możecie sprawdzić trailer, obejrzeć kilka zrzutów i przeczytać trochę więcej na temat gry. Jeśli Wam się podoba, prosimy o głosy!

Sapu na Steam Greenlight

Gra robiona w Unity na PC (+ Linux - jeśli się uda). Najbliższa okazja do pogrania w demko będzie pod koniec kwietnia, kiedy to pojawimy się na Pyrkonie 2017 (28.04-30.04 w Poznaniu). Serdecznie zapraszamy!

Jeśli macie jakieś pytania, to walcie śmiało! Postaram się odpowiedzieć na wszystkie związane z grą/gamedevem :)

Zapraszam również do śledzenia tagu #sapu, gdzie od czasu do czasu postaram się napisać kilka słów o naszej przygodzie z gamedevem.

#gamedev #steam #unity3d #gry #rpg #chwalesie
sprajtowy - Hej wszystkim!

Od ponad 2 lat wraz z trzema magikami (jeden od grafiki...

źródło: comment_nxSWSYooedzE9DrF9tA4Wm4ZgWNPvvMx.gif

Pobierz
  • 49
Najbliższa okazja do pogrania w demko będzie pod koniec kwietnia, kiedy to pojawimy się na Pyrkonie 2017 (28.04-30.04 w Poznaniu).


@sprajtowy: O, i to jest bardzo fajna wiadomość :)
Wygląda ciekawie.
Nie potrzebujecie beta-testera albo kogoś do pisania fabuły? :D
@FuLame: bo jak się modelarz uczył to musieliśmy być pewni czy wie co robi ( ͡º ͜ʖ͡º) teraz tworzymy raczej potwory, które ciężko będzie nazwać (mutanty/dziwne połączenia różnych istot etc.). Na trailerze to jest w sumie namiastka całego świata gry, która jest najbardziej wykończona/nadaje się do pokazania.
@sprajtowy: Jezus skoro jest opcja zastosowania rzutu izometrycznego to czemu go nie ustawicie na domyślny? Ja rozumiem, że chcecie się wyróżnić z tłumu, ale według mojej opinii wyróżniacie się w bardzo negatywny sposób, zwłaszcza, że wszystkie przedstawione materiały mają rzut kamery idealnie prostopadły do ziemi.
@skk1993: Podczas dotychczasowych testów gracze nawet chwalili oryginalność, dopiero teraz jak wypłynęliśmy na głębszą wodę ze Steam Greenlight to dostaliśmy feedback czy jest opcja pochylenia kamery. Dopiero się tym zajmiemy (także w grze będzie taka opcja, ale jeszcze jej nie ma).