Wpis z mikrobloga

Co więcej, tworzenie gier na #projectscorpio ma być śmiesznie łatwe. Ekipie Turn 10 udało się przenieść #forzamotorsport6 w przeciągu zaledwie… dwóch dni. Demo opracowane na podstawie tej produkcji już teraz może się pochwalić działaniem w natywnej rozdzielczości 4K, przy zachowaniu stałej liczby 60 klatek na sekundę.- GRYOnline.pl

#xbox #xboxone #microsoft #projectscorpio
zbiku123 - Co więcej, tworzenie gier na #projectscorpio ma być śmiesznie łatwe. Ekipi...

źródło: comment_CkVqt3VnxVUTLfla6Jj1d8BJ5BivyXNw.jpg

Pobierz
  • 9
@zbiku123: jako posiadacz XONE trzymam kciuki za M$ ale obawiam się że ta konsola będzie za późno, za drogo i niewiele ciekawych tytułów. Może bierze się to z tego że przy moim ustawieniu TV 4k nie ma sensu bo nawet FHD jest bardzo ok. Kusi za to mnie bardzo 1080p60fps ( ͡ ͜ʖ ͡)
@zbiku123
@Homie1109
@Bledne_decyzje

Choć sercem od zawsze jestem z PlayStation to Scorpio naprawdę wygląda ciekawie. Na 1080p też jak najbardziej jest sens, bo Microsoft potwierdził, że każda gra z patchem będzie obsługiwała supersampling z natywnego 4K60 do 1080p60 (zaznaczam 60, bo przecież wszystko ponoć ma tak hulać). Ponad to, zaprezentowana Forza działa w tej mitycznej jakości jedynie przy 55-80 procent obciążenia GPU. To wszystko według Digital Foundry, którzy mieli wyłączność na zaprezentowanie
@BigBadBat: Eh, ale Forza to jest prosta gra. Cała para poszła w grafikę. To są zamknięte trasy, nie otwarty świeta, nie ma wielu NPC itd. Do tego jest potrzebny dobry CPU, a tutaj tego nie mamy niestety. Jest (prawdopodobnie) jedynie podkręcony Jaguar, czyli to co w PRO. To ograniczy złożoność gier, przez niskie IPC. Nadal będą dropy poniżej 30 w grach typu GTA...
@Bledne_decyzje Z tym masz rację, choć jednak przypuszczam przynajmniej te stałe 30 klatek w tych najbardziej wymagających, otwartych grach, procesor mimo że ten sam to jednak podkręcony również względem tego w Pro. Btw przecież nawet Pro w trybie Turbo nie ma dropów w GTA praktycznie, dobrze mówię?