Wpis z mikrobloga

Sporo się dzieje przy projekcie. Miałem więcej wolnych przebiegów niż się spodziewałem na początku tygodnia, więc i postęp jest bardziej widoczny. Nie prowadzę jako takiego changeloga, ale z historii zmian mogę wyczytać co nowego:

- Lista graczy z rankingiem i szukajką
- Strona szczegółowa gracza
- System prywatnych wiadomości
- System "lochów" do eksploracji, w którym bijemy znacznie mocniejsze stworki, a drop jest zapewniony, że będzie i będzie to coś dobrego
- Drobne zmiany w UI
- System bractw w wersji wczesnej alfy. Można je założyć, zaprosić graczy i to w sumie tyle. Taki core, ale nie ma obecnie żadnego realnego zastosowania (praca wre)
- Pokazywanie timera informującego kiedy będzie można znowu walczyć (co 10 minut, max 10 razy dziennie), czy też podjąć inną akcję która jest limitowana per czas
- Poprawione wyświetlanie na większych rozdzielczościach
- Szlifowanie balansu na różnych płaszczyznach
- Wpięcie monitoringu w przypadku nieoczekiwanych błędów
- Dziesiątki bug fixów (mniejszych i większych)
- Pozabezpieczanie API przed nieautoryzowanym requestami. W jednej z paczek ze zmianami zrobiłem babola i po wejściu na detal gracza, a następnie w ekwipunek można było posprzedawać wszystko z plecaka, albo pozdejmować i zrobić golasa, który nie obroni się przed naszym planowanym atakiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na chwilę obecną skupiam się dalej na systemie bractw, jest to aktualnie najważniejsza kwestia, którą trzeba jeszcze dokładniej przemyśleć i zaimplementować.

W sumie tyle na dzień dzisiejszy. Jaram się!

Zapraszam do rejestracji (mail może być nieistniejący, nie jest weryfikowany), testowania na bieżąco zmian i zgłaszania błędów/uwag/sugestii: http://188.166.144.214/

Nie chcesz przegapić newsa? Obserwuj #grahalyptic

#gamedev
kamil-rykowski - Sporo się dzieje przy projekcie. Miałem więcej wolnych przebiegów ni...

źródło: comment_6U0cjyWoEuSJPJuvSJB1epvifTwTKsaX.gif

Pobierz
  • 7
@Zjarany: Owszem, główny target to właśnie mobilki. Jak będę miał gotowy produkt do wydania wtedy szybciutko go zbuduję i wypuszczę na Androida i iOSa. W obecnej wersji gdzie trzeba często i gęsto wypuszczać łatki i zmiany łatwiej tym zarządzać jako apką webową :)
@kamil-rykowski: Trochę fail, że po założeniu rękawiczek nie można już nosić broni bo oba itemy wchodzą w ten sam slot. ;) Zrób może oddzielny slot na ubrania a oddzielny na narzędzia/broń
@kWeb24: Z tymi rękawicami to historia jest taka ze w pierwszej wersji jak nie było żadnych obrazków to były kastety, a po kupieniu paczki z grafikami okazało się ze najbardziej pasująca grafika to rękawiczki. Zmieniłem wiec nazwy przedmiotów tymczasowo. Finalnie znowu będą kastetami jak będzie grafika finalna :D