Wpis z mikrobloga

Projekt #grahalyptic (a raczej #vaultomb) zbliża się wielkimi krokami do fazy stabilnej i ma już wszystkie funkcjonalności które chciałem zaimplementować w etapie pierwszym. Zajawka nie opada, wprost przeciwnie, lecimy dalej!

Changelog:

- Nadanie nazwy produktu i wystartowanie z domeną - https://vaultomb.com/
- Zamknięcie kwestii zarządzania gildią - zapraszanie, odrzucanie, przyjmowanie zaproszeń. Możliwość wyrzucenia nieaktywnych graczy.
- System walk grupowych między gildiami
- System dotacji złota do skarbca gildii (na wspólny cel rozbudowy)
- Gildia ma własny zestaw budynków który podnosi ilość zdobywanego doświadczenia i złota przez członków.
- System osiągnięć który zwiększa statystyki postaci + daje złoto podczas odblokowania
- Dodane wyświetlanie rzadkości przedmiotu do wszystkich ekranów (normal/rare/legendary/ancient) i poprawienie dropu
- Naniesienie nowych grafik na większość przedmiotów (koniec powtarzających się przedmiotów z niepasującym zdjęciem)
- Optymalizacja szybkości ładowania (obrazki do sprajtów, wyrzucenie zbędnych bibliotek)
- Zwiększenie maksymalnego poziomu z 30 na 100
- Możliwość logowania z użyciem konta FB
- Kolejne porcje balansu
- Pomniejsze i większe zmiany kosmetyczne
- Dziesiątki bugfixów

Następny cel to testy na urządzeniach mobilnych natywnej aplikacji. Jak wszystko będzie grało i śpiewało nastąpi restart gry (wipe) do ustawień fabrycznych i wyjdzie stable. Rozumiem przez to start prawdziwej gry bug-free (w miarę możliwości) oraz zajmę się reklamowaniem gry gdzie trzeba :) Myślę, że to kwestia 2 tygodni z racji tego, że najbliższy czas minie mi pod banderą pracy komercyjnej (z czegoś trzeba żyć).

#gamedev
  • 4
@applicattura: Kwestia około dwóch tygodni jak wypuszczę zbudowaną grę do obu sklepów :) Właśnie siadam do builda pod iOSa, wrzucę sobie na telefon i zaczynam wstępne przekliki robić (z doświadczenia wiem, że zdecydowana większość powinna zadziałać z automatu).