Wpis z mikrobloga

Ilość czasu, jaka była potrzebna polskim stolicom aktualnych województw na wycofanie Ikarusów 280, tzn okres pomiędzy rozpoczęciem eksploatacji ostatniego fabrycznie nowego ikarusa, a wycofaniem ostatniego egzemplarza z eksploatacji:
Bydgoszcz 1995-2008, 13 lat
Warszawa 1997-2013, 16 lat
Poznań 1994-2010, 16 lat
Kraków 1990-2007, 17 lat
Gdańsk 1992-2009, 17 lat
Łódź 1997-2015, 18 lat
Zielona Góra 1993-2011, 18 lat
Katowice 1997-2016, 19 lat
Wrocław, 1995-2014, 19 lat
Olsztyn 1993-2012, 19 lat
Szczecin 1990-2009, 19 lat
Kielce 1997-2007, 20 lat
Białystok 1990-2010, 20 lat
Lublin 1989-2012, 23 lata
Opole 1986-2013, 27 lat xD
Rzeszów - nigdy nie jeździły
To zabawne, że ludzie często myślą, że te Ikarusy były jakoś niesamowicie stare, miały po 30 lat itp. a w większosci przypadków tak nie było, po prostu ten model był dlugo produkowany bez faceliftingu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ikarus #komunikacjamiejska #autobusy
Pobierz o.....d - Ilość czasu, jaka była potrzebna polskim stolicom aktualnych województw na ...
źródło: comment_b9Z4l8jWYNkjhcIF6jDmg7gFxVGIHRif.jpg
  • 5
@olddziad: @Gaboleusz: @WilecSrylec: @3mielu: A ja tylko dodam, że niektóre miasta zamieniły siekierkę na kijek, szybko skasowały Ikarusy, ale w ich miejsce posprowadzały poniemiecki szrot w postaci MAN-ów NG272, Mercedesa O405GN, które były równolatkami albo nawet starsze od kasowanego Ikarusa, a sprowadzony tylko dlatego, że w większości był niskopodłogowy