Wpis z mikrobloga

Mirki, miałem dzisiaj zderzenie z #cebula ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Po drodze zatrzymałem się w małej mieścinie w biedrze żeby kupić coś na ząb. Stoję sobie w kasie, a do kasy wraca się babka lvl około 55. "Proszę panią! Tu zaistniała chyba jakaś pomyłka, ta sałata miała kosztować 1.99zł a nie 2.99zł"
Myśle sobie, no #!$%@? majątek ale #!$%@?. Jakaś babka w kolejce odzywa się że ta promocja trwała do wczoraj. Kasjerka(duże propsy dla niej że ze stoickim spokojem to przyjęła, ale pewnie w ich pracy to codzienność) otworzyła gazetkę reklamową i sprawdza. Faktycznie, promocja do wczoraj.
"Ale prosze panią! Tam jest wciąż napisane 1.99zł a ja zapłaciłam 2.99zł! to mi się TOTALNIE NIE OPŁACA!"
Ja już mdleje z poziomu #!$%@? tej babki. Tymbardziej że nie wyglądała na jakąś specjalnie ubogą.
Kasjerka woła koleżankę z pracy: "Ej Elka, sprawdź po ile tam sałata lodowa" Ela wraca po czym "2.99zł"
Babka: "To jakaś pomyłka, ja tego nie chce, prosze o zwrot".
W międzyczasie kasjerka mnie skasowała i wyszedłem. Ale #!$%@? miałem już rzucić do niej "dam Ci te 1zł jak ostatniemu menelowi i się odjeb, daj ludziom żyć"
Ja tylko czytam o takich ludziach, a teraz buch. Zderzenie z rzeczywiistośćią ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#cebuladeals
  • 27
@manio1142: Naprawdę uważasz, że jeśli w kasie produkt ma inną cenę, to zwrócenie na to uwagi jest czymś negatywnym? Chyba nie jesteś świadomy jak wiele produktów w sklepach się nie zgadza. Zdarzało mi się, że co druga-trzecia wizyta w sklepie wiązała się z takim problemem. Dziwnym trafem w 90% przypadków cena okazuje się być wyższa od tej na półce. Sklepy w ten sposób oszukują i należy to tępić. Doszukując się w
@ms93: O nu nu nu, cena była dobrze. Babka zwyczajnie się pomyliła ;) Nie wiem jak Ty, ale ja jakoś nie przywiązuje do tego zbytniej wagi. No chyba że za sałatę dałbym 15zł ( ͡º ͜ʖ͡º) Ale 1zł to wiesz... Fakt gdyby oni tak specjalnie robili. Ale jakoś nie zauważyłem żeby tak było.
@manio1142: Większość klientów nie przywiązuje wagi i sklepy na tym żerują. Ja tam wole mieć złotówkę, niż jej nie mieć. W skali roku trochę się uzbiera.
Gdyby zdarzały mi się równie często przypadki za niskiej i za wysokiej ceny, to uznałbym to za zwykłe błędy. Proporcja jest jednak przytłaczająco niekorzystna dla sklepu - praktycznie zawsze cena jest za wysoka.
Swoją drogą, jak miałbyś cokolwiek zauważyć, skoro nie zwracasz na to uwagi?
@ms93: Może faktycznie masz rację. Dlatego mój różowy bada paragony. Zwrócę na to uwagę, może faktycznie będzie afera ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@HenryMorgan: A mi by było ultra wstyd wykłócać się w taki idiotyczny sposób o 1zł. Po prostu następnym przy kasowaniu badałbym jaką cene nabija i odrazu oponował.
@ms93: po moich kilku takich akcjach w tym freshu, teraz widzę że wgl cen na tej żółtej półce z promocjami nie przyklejają :P Wycwanili się, nie wiem czy to też nie jest niezgodne z przepisami.
@manio1142 w biedrze błędne ceny na niekorzyść klienta to plaga. Trzeba walczyć nawet o grosz bo oni żerują na ignorancji. Będą mieć często zwroty to się oduczą oszukiwania.
@Maldo: Wiesz, zrozumiem jeszcze jak pójdziesz z kulturką, miło itd(chociaż po twoim wpisie to mogę sądzić że jednak jest inaczej). Ale jak z ryjem i protekcjonalnym tonem do Bogu ducha winnej kasjerki. To ręce opadają...
@manio1142: Ja jestem kulturalnym człowiekiem i zawsze jeżeli druga strona także ma w sobie jakieś szczątki kultury to da się załatwić to normalnie, bo niekoniecznie akurat ta osoba która mnie kasuje, nakleja ceny...
Z drugiej strony może nigdy babeczka mi nie powiedziała "ty cebulaku !@#$%^" , ale lekka pyskówka zawsze im się włącza i wzrok poniżenia od bezzębnej babki z kasy w żabce xD
Sytuacji nie znam, ale jak niemiły ktoś
@Maldo: W ogóle fajnie, że Ty nazywasz mnie kretynem i jest okej. Ale jak ja odpisałem to moderator usuwa komentarz. Mhm...

Edit:
Może nawet nie chodziło o to jak ona walczy o swoje (Fight the power!) Ale o ten ton, podejście do drugiego człowieka. Zgnoić kogoś za 1zł a przy tym sama wyszła na idiotkę.