Wpis z mikrobloga

Ferrari 488 GTB
3,9l V8 twinturbo 670KM
0-100 km/h - 3,0s

Pierwsza turbodoładowane coupe od GTB Turbo. Podstawowa wersja kosztuje od 255 000 EUR. Ciekawe ile takich "łysych" ferrari wyjeżdża z fabryki.

------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj

#carboners #carspotting #ferrari #488 #gtb #warszawa #forzaitalia
superduck - Ferrari 488 GTB
3,9l V8 twinturbo 670KM
0-100 km/h - 3,0s

Pierwsza turbo...

źródło: comment_w9NirO2RIzlfu8SJubxlmvFBXMzcAxEk.jpg

Pobierz
  • 23
@anna-frasyniuk: to znaczy, że w absolutnie podstawowej wersji. Najtańszy lakier, żadnych dodatków itp.

@kowzan: ale to nie tylko Ferrari. Zobacz, że na leasing też idą najczęściej białe sztuki. Chociaż przyznaję, że w przypadku Ferrari to dość zabawne.

Jest jednak fajny patent na białe Ferrari. 458 Speciale z namalowaną flagą Włoch. Wtedy lakier "Bianco" pasuje jak ulał.
M.....a - @anna-frasyniuk: to znaczy, że w absolutnie podstawowej wersji. Najtańszy l...

źródło: comment_mXxSY0E0I0sxSpxvnt6zDdyBg8ahr68E.jpg

Pobierz
@superduck: ale ja nie mówię o "niemetalikach". Zobacz ile osób bierze dla siebie samochody w leasing i właśnie nawet na lakier "żydzą". Nie wiem jak u ciebie, ale ja więszkość aut firmowych (ale nie takich z naklejkami, dla przedstawicieli itp.) widzę właśnie na biało i najczęściej są to wersje "kupuję na granicy możliwości finansowych większy model, więc nie dołożę do niczego w wyposażeniu"

A biały lakier gówno o czymś świadczy.

@
Gdzieś tam kiedyś czytałem, że gigantyczny odsetek kupionych w Polsce Ferrari jest wybierana w lakierze bez dopłaty xD


@kowzan: A Ja z kolei czytałem że warszawski salon sprzedawał właśnie najbardziej doposażone modele. Bzdury opowiadasz koleś, akurat w tej najprostszej czerwieni mało jeździ samochodów.