Wpis z mikrobloga

@Bethesda_sucks: To działanie jest oburzające. Mam nadzieję, że CD Projekt nie będzie takich rzeczy odwalał z zastrzeżonym słowem "Cyberpunk". Jako, że jesteś przeciwnikiem Bethesdy to mam pytanie z ciekawości, bo wiem, że śledzisz mocno ich poczynania. Na ile ta sytuacja jest winą Bethesdy jako studia gier (Bethesda Game Studios), czy może Bethesda Softworks (wydawcy), a na ile Zenimax (właściciela Bethesda Softworks)? Pray należy do Arkane Studios (której właścicielem jest Zenimax), więc
@Althorion: @Kikuchiyo: Znam ten przepis i nie, nie ma on zastosowania tutaj o czym świadczy masa kontrprzykładów (np. gry z "Alien" w nazwie). Jest cała masa popularnych słów, które zwyczajnie powinny być ogólnodostępne, np. scrolls. Różnica między "Scrolls" a "Elder of Scrolls" jest kolosalna, podobnie między "Prey", a "Prey for the Gods", któe jest grą słów, bo "prey" to ofiara (dla bogów), a "pray" to modlić się (do bogów). Jak
Jako, że jesteś przeciwnikiem Bethesdy to mam pytanie z ciekawości, bo wiem, że śledzisz mocno ich poczynania. Na ile ta sytuacja jest winą Bethesdy jako studia gier (Bethesda Game Studios), czy może Bethesda Softworks (wydawcy), a na ile Zenimax (właściciela Bethesda Softworks)?


@Kikuchiyo: Bethesda i Zenimax to tożsame firmy. Zenimax to de facto firma córka Bethesdy oddzielona i powstała po to by nie robić złego PR-u grom od tego studia.
@Bethesda_sucks: Dzięki za odpowiedź :) Wiem, że jeszcze coś w jakimś artykule napomknęli, że pozywali za użycie słowa Scrolls i Fallout jakieś firmy. Fallout no jeszcze na SIŁĘ zrozumiem (co nie zmienia faktu, że jest to idiotyczne) ale słowo Scrolls? XD Ale ze słowem Pray to już przegięli pałę :D Paranoja...
Oto co twórca Bethesdy (Weaver) miał do powiedzenia na ten temat:

For a strictly internally funded company from our inception in 1985, we had grown steadily over the years. But the best was yet to come after 1999, when the company transitioned to ZeniMax, and we began to implement the plan for broader growth


Bethesda has always been the core. We were known as a boutique house that pushed boundaries. While
@Lisaros: @UrbanHorn: Bez spamowania przez mirkolisty nie ma szans na wejście na główną, ale przynajmniej potem łatwo mi będzie odnaleźć tę informację (no i zbieram do kolekcji, jak widać w powiązanych jest już tego całkiem sporo, a jestem pewien, że to nie wszystko). Beamdog i Bethesda to najgorsze firmy jakie znam, ale Beamdog chociaż nie ma miliardów na koncie.