:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    #silownia uwaga długo wpis od serca
    elo #mikrokoksy szczególnie #ektomorficy
    Jakiś czas temu stworzyłem tag #zdziklem i kanał. W ciągu ostatniego miesiąca dostałem ponad 30pw (dużo nowych zielonych kont bez żadnej aktywności - nejmy, nie wstydzcie się że jesteście mali, każdy gdzieś zaczyna...) z prośbami o pomoc w doradzeniu treningu, diety, supli. Nie jestem jakimiś guru siłowni ale starałem się pomóc najlepiej jak umiałem, na pytania na które nie znałem odpowiedzi mówiłem wprost że nie wiem i kierowałem do innych osób. Przyszła pora podsumować rok, zaplanować nowy itd. Więc oto podsumowanie i protipy dla suchoklatesów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    W sierpniu 2013 miałem 54-55kg przy wzroście 176cm. Od tygodnia waga pokazuje 70-71kg i bf 13.8%. Oczywiście miałem dłuższe przerwy przez ten czas (przeprowadzka, itd) i to nie jest tak ze mam staz 15 miesiecy.
    Mam świadomośc że 80% tego roku trwało kaleczenie siebie :D Nie od razu wiedziałem co robię i nie wszystko przynosiło rezultaty takie jakie bym chciał. Przez długi czas stałem na 64-66kg i za nic nie mogłem ruszyć dalej mimo dobrych wyników siłowych.
    Ogólnie ektopizda genetyczna here. Przyczepy krótkie i wysoko zawieszone, wąskie nadgarstki, obojczyki blisko rozstawione. Zdaje sobie sprawę że 6pak na chudym jest jak cycki na grubej, wiem też że nigdy nie bedę szeroki i V-kształtny jak Misterzy Olympii. Przez ten rok przynajmniej bardzo dobrze poznałem swój organizm, nawyki, słabe strony, reakcje. Więc porady poniżej bedą skierowane głównie do podobnych osób.

    Chcesz rosnąć to musisz wpierdalać:
    Dieta to 80% sukcesu, trening to tylko 20%. Możesz ćwiczyć jak olimpyjczyk ale bez żarcia nie urośniesz. Połowa wiadomosci jakie dostałem zaczynała się od słow "jem dużo i nie rosnę", jak pytałem co jedzą to opisywali że jedza kurczaka i ryż, kanapki w szkole, twaróg na kolację, rano płatki na mleku. Fajnie że jest słynny kurczak z ryżem, ale nadal jak to podliczycie to macie tylko 1.5k kcal. Ja musze jeśc dziennie ok 3,2k kcal, to jest ok 6 takich obiadów. Dopiero wtedy rosnę, i to w tempie 1kg miesięcznie. Rozumiecie w czym problem? Użyję metafory jaką kiedyś gdzies usłyszałem na siłce "masz organizm który jest Twoim wrogiem i chce Cie zniszczyć", i taka jest prawda. Ektomorficy mają odpalony tryb redukcji dożywotnio, musicie jeśc więcej niż inni (a jak jesteście skinnyfatem to już w ogóle macie przejebane). Teraz was zszokuję ale nie bójcie się brudnego żarcia. Pozwólcie sobie na kebaba, big maca, tosty, pizze, spaghetti z mięsem. Samym ryżem i kurczakiem człowiek nie żyje. Obserwujcie sie przy tym w lustrze (ja np wiem że musze unikać sera żóltego bo leci mi fat na brzuch, musze go ograniczać do max ok 2-4 plastrów dziennie), ale kebaba albo mcroyala w mc wciągam codziennie (protip by @reasonable z bicem wielkosci mojego uda). Polecam kupić na allegro coś co się nazywa "bonifikarta", wtedy macie duże kanapki w mc po 6zł i opłaca się tam stołować. Ważne żebyście jedli te cholerne kalorie. I nie tak, że kilka dni trzymacie makrosy a potem macie dzien przerwy bo np studbaza czy randka. Jeśc macie codziennie! Jak wiecie że macie jakiś wypad do zjedzcie wcześniej coś większego albo wezcie coś ze sobą. No excuses.

    Tu macie wyjaśnienie dzików o tym co próbuję przekazać:
    Rysiek Piana mówi o Twoim pierdoleniu i wpierdalaniu - jak nie masz siły jeść czy iść na trening to przypomnij sobie wkurwionego Ryśka
    Alistar Oveerem mówi jak byc dużym
    CT Fletcher mówi o wymówkach
    Słodkiewicz tłumaczy gdzie lezy sukces dzików

    Suplementacja dodatkowa:
    Jak jesteście w takiej sytuacji jak ja to nie kupujcie białka bo słyszeliście od kolegów na siłce że biało dobre tylko kupcie worek gainera. Wszyscy zawsze piszą że hurr durr gainer zło. Wy rośniecie od wegli i kalorii, jak nie jecie jak trzeba to pijcie. Nie kupujcie tylko Mutant Massa ktory ma kilogram cukru w łyku, kupcie coś z pożądnym składem a gwarantuje że wam to pomoże. Lepiej to niż zakwaszenie organizmu bo będziecie pić białko i jeśc do tego kanapeczki...
    Na apetyt polecam dibencozide - 20-30zł na miesiąc a dzieki niemu bedziecie wiecznie głodni
    Na energię życiową, poprawę jakości snu, naturalny, boost testosteronu - magvit b6 i zincas forte, tym sposobem macie najlepsze i najtańsze zma prosto z apteki. Kiedyś po 12h snu wstawałem zmęczony, teraz nieraz po 5h wstaję wypoczety i pełen energii.
    Kreatyna tez jest spoko, zwykłe mono a nie żadne jabłczany, śliwczany czy @parowczankreatyny

    Dodatkowe protipy:
    Błonnik - odkąd go odkryłem to ruszyłem z zastoju. Codziennie na śniadanie płatki owsiane lub błonnik (są w lidlach, biedronkach po 3zł torebki z takimi chrupkami, można je sobie chrupac lub jeść z mlekiem). Duzo lepsza praca jelit, lepszy stolec, regularne wypróżnianie. Duża zmiana w metabolizmie.
    Przygotowanie jedzenia na dzien do przodu - nie odkladajcie że ugotujecie posiłek do szkoły/pracy rano. Nigdy to się nie sprawdza, albo zaśpicie albo wam się nei będzie chciało. Gotujcie wieczorem dzien wcześniej, zawsze.
    Szybki gainer naturalny - banany/owsianka + twaróg + mleko wszystko blendujecie = 2-3 kubki i macie 1000kcal w 5minut
    Oliwa - łyzka ma prawie 100kcal, przydatne prawda?
    Cwiczenie max 3-4x w tygodniu - pamietajcie że rosniecie w trakcie regeneracji
    Sen tez jest bardzo ważny.
    Ustawcie w telefonie alarmy/przypomnienia co 3-4h by wam dzwonił i przypominał o jedzeniu, to naprawde duzo daje.

    Cele na nowy rok:
    ustalenie nowego planu z jakimiś izolowanymi ćwiczeniami bo mi ich brakuje(ile można robić tylko wyciskanie na ławce, siad i mc), lekki deload i dodanie cardio
    od stycznia idzie kreta w ruch, bo już pół roku przerwy mam
    kwiecień 2015 - stabilna waga na 75kg i max bf 15%
    czerwiec/lipiec 2015 - redukcja do bf 13%
    grudzień 2015 - 80kg i max bf 15% (i na tej wadze chciałbym się zatrzymać i potem już tylko ją utrzymywac i zmniejszac bf)
    na koniec roku myślę by strzelić jakiś kurs u Słodkiewicza, nie tyle po to by mieć dyplom trenera fitness (trener personalny kamc xD), ale by sie czegoś dowiedzieć od mistrza
    W przeciwieństwie do @berti nie mam jako tako celów siłowych, moim priorytetem jest sylwetka, ale fajnie byłoby pociągnąć tak ze ze trzy powtórzenia 2x własnym cięzarem w mc

    inb4 Zdjęc nie wrzucam, juz kiedys pisalem o tym. Forme robie dla siebie nie dla was czy dla poklasku. I uwazam ze oglądac mnie przed lustrem w gaciach może tylko rodzina, dziki na siłce i dziewczyna. Może za rok, dwa czy pięć jak uznam że osiągnąłem to co chciałem to zrobię fotę by mieć pamiątke i wrzucę anonimo na jakiś fanpage by pokazac innym że można ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    A teraz przerwa do końca roku, bo muszęa ogarnąc sporo spraw, projektów, mam wyjazdy na święta, itd.

    Zapraszam na kanał http://www.wykop.pl/mikroblog/kanal/zdziklem/ regularniej.

    wołam: @szefu91 @zly_wieczor
    pokaż całość

    odpowiedzi (84)

  • avatar

    Patrzcie jak Biedroń szkaluje biskupa!
    Na pytanie, czy spotkał się z biskupem:
    "A dlaczego miałbym? Jeśli biskup poprosi o audiencję, to się z nim spotkam, - tak jak i z wszystkimi innymi mieszkańcami. Jestem otwarty"
    Olejnik zdziwiona: "Jeśli biskup poprosi o audiencję?"
    Biedroń: "No, tak, przecież to ja jestem prezydentem miasta. Nie widzę żadnego powodu, dla którego to ja biskupa miałbym prosić o audiencję".
    #4konserwy #neuropa #lewackihumor # #polityka
    pokaż całość

    odpowiedzi (20)

  • avatar

    Szef poprosił mnie o jakiś dobry żart
    Ja: Nie mogę, jestem zajęty.
    Szef: Hahaha zajebisty, dawaj jeszcze jeden.

    #humor #szef

    odpowiedzi (5)