Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    #anonimowemirkowyznania
    Mam dosc nietypowy problem z moim #niebieskipasek. Co prawda nie ma konta na wykopie ale sporo znajomych juz tak. A wiec jestesmy razem od okolo 2 miesiecy, poznalismy sie na #tinder. Oboje mamy po 28 lat. Na drugim spotkaniu powiedzial mi, ze nigdy wczesniej nikogo nie mial, nigdy nie uprawial #seks. Mnie to osobiscie w ogole nieprzeszkadza. Przeszkadza mi cos innego. Widac, ze brakowalo mu bardzo bliskosci i czulosci bo zawsze gdy sie spotykamy on mnie tak bardzo mocno przytula i potrafi tak sie wtulac bez konca. Jest to slodkie i bardzo to lubie jednak jest to az wrecz lekko przerazajace bo czuje sie jakbym adoptowala 3 letnie dziecko z choroba sieroca. Rozmawialam z nim na ten temat i on twierdzi, ze sprawia mu to przyjemnosc wieksza niz seks, ktory zaczelismy uprawiac pare tygodni temu. Uwaza, ze seks juz mu do niczego nie jest potrzebny bo po takim czasie zatracil poped a potrzebuje uczucia, milosci, ktorej nigdy nie mial od kobiet "ktore go nie chcialy" i robi to tylko ze wzgledu na mnie. Czasami chcialabym, zeby gdy przychodze zlapal mnie mocno, rzucil na lozko i zaczal sie dobierac ale on pierwsze co robi to sie wtula we mnie jak w pluszaka. Myslicie, ze powinnam dac mu czas czy moze pomyslec o seksuologu?

    #zwiazki

    Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
    Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
    Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: ludolfina98
    pokaż całość

    odpowiedzi (146)

  • avatar

    Nie ma nic gorszego dla samotnej singielki od znalezienia sobie kumpelek w podobnej sytuacji. Potem wzajemnie się nakręcają, jacy to faceci są beznadziejni. Bo faceci to są głupi, lecą tylko na duże cycki (jak któraś ma duże, to można zastąpić czymś innym), boją się silnych kobiet sukcesu i nigdy nie dorastają. Inne kobiety też są głupie i nie mają zainteresowań poza modą i wyglądem. Kaśka jeździ konno? Pff, my preferujemy intelektualne hobby. Ta ładna Ola pasjonuje się szachami? Pewnie chce się popisać przed facetami, bo to szmata.

    Takie kółeczko wzajemnej adoracji ma wysokie mniemanie o sobie i celuje tylko w najlepsze "towary". Młody Leonardo Dicaprio, te klimaty. Poprzeczka jest zawieszona tak wysoko, że potem tym dziewczynom jest wręcz głupio przyznać się kółeczku, że podoba im się jakiś zwykły Krzysiek, który ostatnio zagadał na zajęciach. No bo kurczę... tyle sobie opowiadałyśmy o swoich wymaganiach, że facet to musi to i tamto, a potem przyprowadzę takiego Krzyśka? W efekcie laski wręcz ośmieszają przy kółeczku zwykłych chłopaków i ich starania. No bo co by koleżanki powiedziały? Poza tym, dobrze udawać taką niedostępną.

    Przy tych wszystkich rozmowach o tym, jak to faceci boją się silnych i wykształconych (drugi rok europeistyki itp.) kobiet tworzy się mit własnej zajebistości. Mała loża szyderców do wyśmiewania cnotek niewydymek, puszczalskich, starych panien, młodych mężatek, dzieciatych i niedzieciatych. O wszystkich wiadomo, co powiedzieć. Zaczyna się wspólna celebracja tego, że Elka przytyła, a Klaudii nie udało się w związku. Nieszczęścia innych najbardziej łączą, szczególnie omawiane przy winku z Tesco i trzecim sezonie Hannibala.

    Czasem takim laskom zdarzają się momenty szczerości. Zwykle wtedy, kiedy któraś np. musi iść na wesele i nie ma partnera. Wtedy zaczyna się płacz i uświadomienie sobie, że coś jednak musi być nie tak, skoro nikt ich nie chce. Na szczęście potem można się pocieszyć jakąś kuzynką, która przyszła z brzydkim i żenującym chłopakiem, a poza tym w Wysokich Obasach było badanie, że najatrakcyjniejsze kobiety mają problem ze znalezieniem partnerów, bo wszyscy się ich boją. I tak się kręci.

    A piszę to trochę ku pokrzepieniu stulejarskich serc, bo kobiety też są przegrywami i to częściej niż myślicie. Kobiecy przegryw jest po prostu cięższy do zidentyfikowania i bardziej wypierany przez same kobiety ze świadomości.
    #rozowepaski #logikarozowychpaskow #zwiazki #przegryw #przemyslenia
    pokaż całość

    odpowiedzi (86)

  • odpowiedzi (35)