:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    A gdyby kierowca samochodu był podobny do użytkownika komputera?

    #1.
    - Linia pomocy General Motors, w czym mogę pomóc?
    - Wsiadłem do samochodu, zamknąłem drzwi i nic się nie stało!
    - Czy włożył pan kluczyk do stacyjki i obrócił go?
    - Co to jest stacyjka?
    - Włącza ona rozrusznik elektryczny, który pobiera prąd z akumulatora i włącza silnik.
    - Stacyjka? Silnik? Akumulator? Rozrusznik? Po co mi te wszystkie techniczne bzdury, kiedy tylko chcę gdzieś pojechać?

    #2.
    - Linia pomocy General Motors, w czym mogę pomóc?
    - Przez ostatni tydzień samochód jeździł zupełnie normalnie, a teraz w ogóle nie chce ruszyć.
    - Czy zbiornik paliwa jest pusty?
    - Yyy, a skąd mm to wiedzieć?
    - Na przednim panelu znajduje się wskaźnik ze strzałką i oznaczenia od E do F. Na co wskazuje strzałka?
    - Widzę E, ale nie widzę F.
    - Proszę spojrzeć na E i zaraz po prawej powinno być F.
    - Nie, na prawo od E znajduje się V.
    - V?!
    - Tak. Po kolei są C, H, pierwsze E, później właśnie V, dalej R, O, L...
    - Nie, nie, nie! Proszę pana, to się znajduje z przodu samochodu. Proszę usiąść za kierownicę i spojrzeć na panel, jaki teraz pan widzi.
    - Mówi pan o tym kółku, które po naciśnięciu trąbi?
    - Tak, to jest jedna z jej funkcji...
    - Strzałka wskazuje na E. Co to znaczy?
    - To znaczy, że musi się pan udać na stację paliwową i zakupić benzynę. Może ją pan sam zainstalować albo zapłacić, aby zrobił to specjalista.
    - Co?! Zapłaciłem za ten samochód 60 000 zł!!! A teraz mówi mi pan, że muszę coś do niego dokupić?! Chcę mieć samochód, który wszystko już ma w standardzie!

    #3.
    - Linia pomocy General Motors, w czym mogę pomóc?
    - Wasz samochód jest do dupy!
    - Co się stało?
    - Rozwalił się, to się stało!
    - Co pan robił, kiedy to się stało?
    - Chciałem jechać szybciej, więc wcisnąłem pedał gazu do podłogi. Działało przez jakiś czas, a później się rozwalił. I teraz nie chce ruszyć.
    - Przykro mi, ale to pan odpowiada za niewłaściwe używanie naszego produktu.
    - Niewłaściwe używanie?! Robiłem dokładnie tak, jak było napisane w tej cholernej instrukcji! Było napisane "aby samochód pojechał przełącz dźwignię na D i naciśnij pedał gazu". I tak dokładnie zrobiłem - a teraz jest kompletnie rozwalony.
    - Czy przeczytał pan całą instrukcję obsługi zanim zaczął pan używać samochodu?
    - CO?! Oczywiście, że tak! Mówiłem, że zrobiłem wszystko DOKŁADNIE jak w instrukcji!
    - Czy próbował pan zwolnić, aby nie rozbić samochodu?
    - A jak to miałem zrobić?
    - Mówił pan, że przeczytał pan całą instrukcję. To jest na stronie 14. Pedał obok pedału gazu.
    - A kto ma to czas na spędzanie całego czasu i czytanie takiej długiej instrukcji?!
    - Oczywiście. I czego się pan po nas spodziewa w tej sytuacji?
    - Chcę żebyście mi przysłali nowy, najnowszą wersję, taki, który jeździ szybko i już nie będzie się rozbijał!

    #4.
    - Linia pomocy General Motors, w czym mogę pomóc?
    - Witam, właśnie kupiłem swój pierwszy samochód i wybrałem wasz, bo ma automatyczną skrzynię biegów, tempomat, wspomaganie kierownicy, wspomaganie hamowania i centralny zamek.
    - Miło nam, że zdecydował się pan na produkt naszej firmy. W czym mogę pomóc?
    - Jak to działa?
    - Czy umie pan prowadzić?
    - Czy umiem co?
    - Czy wie pan, jak prowadzić samochód?
    - Oj, nie jestem zbyt dobry w te techniczne sprawy. Po prostu chcę nim się przemieszczać w różne miejsca.

    #humor #heheszki #suchar #pracbaza #helpdesk (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
    pokaż całość

    odpowiedzi (21)

  • odpowiedzi (10)

  • avatar

    Do mojego firmowego komputera, w którym był 1GB ramu dołożyłem od siebie 1GB i czuć różnicę.

    #gif #pracbaza

    GIF

    odpowiedzi (24)