Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Mirki, co mój #rozowypasek ostatnio odjebał..
    W samochodzie jakiś czas temu przetarł się przewód od prędkościomierza i od tamtej pory go nie wymieniam, bo przy okazji zepsutego prędkościomierza, nie działa też licznik przejechanych kilometrów :)
    Jedziemy sobie z #rozowypasek do Zwardonia i na wysokości Skoczowa z krzaków celuje do nas #policja. Trochę zwolniłem, na co żona do mnie z pełną powagą
    - i na chuj hamujesz, przecież i tak im pokaże że jedziemy 0 km/h
    .
    Jak by ktoś nie załapał żona przez 30 lat była święcie przekonana, że na suszarce widać prędkość z prędkościomierza - no bo niby kurwa skąd?
    #heheszki #takaprawda
    pokaż całość

    odpowiedzi (26)

  • avatar

    Od kiedy kanapki z majonezem w sklepikach zostaną zakazane, młodzież przeżuci się z palenia fajek po kryjomu na jedzenie kanapek z majonezem XDD wyobraźcie to sobie : wbijacie na długiej przerwie do kibla który jest najbardziej oddalony od pokoju nauczycielskiego a tam grupka szkolnych cwaniaków stoi w kółeczku i wpierdala kanapki z majonezem XDD Na widok otwieranych drzwi szybko je chowają do kieszeni, jeden nawet wyrzuca bułkę do kibla a kolejny szybko wyciera usta, żeby przypadkiem nie został na nich majonez. Kiedy widzą, że to ich rówieśnik wyciągają kanapki z kieszeni do których pełno jest poprzyklejanych włosów i wpierdalają dalej XD Następnie wchdzi taki co to zawsze leci na sępa i ledwo zdążył zapytać czy ktoś obstawi mu majonezu ale zaraz za nim wpada do łazienki szkolny wuefista i krzyczy : czuje tu majonez, kto jadł? Ty Anon czy Ty Mati? Oddawać majonez i idziemy do dyrektora!

    Albo rozprowadzanie majonezu po szkole: Ty Seba możesz mi ogarnąć jakiegoś majonezu ? No dobra Mati, ale musisz mi dać trzy dyszki i musze iść sam do koleszki bo to kryminalista i musi pozostać incognito XD

    Jeszcze inna sytuacja : Gdzieś za rogiem głównego budynku szkoły stoi grupka szkolnych Karynek juniorek "takich wiecie tych szalonych i nieprzewidywalnych" i jedzą majonez ze słoika łyżeczkami bo po co na kanapkach trzeba trzymać figure po za tym jesteśmy takie krejzi, że jemy prosto ze słoika. Jedna się wychyla za róg i mówi przestrszonym głosem do: " Karyna chowaj majonez facetka idzie!"

    pokaż spoiler Aż mi żal, że mój czas spędzony w szkolnych murach dobiegł końca...


    #pasta #przemyslenia #cosieodjebalo #majonez #szkola #heheszki #niebylobomoje
    pokaż całość

    odpowiedzi (24)

  • avatar

    Ale byłby wypas moc cofnąć się w czasie i iść do szkoły z tym samym mózgiem co teraz( ͡° ͜ʖ ͡°)

    #szkola #przemyslenia #marzenia

    odpowiedzi (48)