:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

  •  

    czy ktos wie o co chodzi?
    Nie moge polaczyc sie z chrome z zadna witryna po ssl
    "Nie można połączyć się z prawdziwą witryną www.google.pl

    Coś zakłóca bezpieczne połączenie z www.google.pl.

    Spróbuj ponownie załadować tę stronę za kilka minut lub po przełączeniu do nowej sieci. Jeśli ostatnio łączyłeś się z nową siecią Wi-Fi, zakończ logowanie przed ponownym ładowaniem.

    Jeśli wejdziesz teraz na www.google.pl, może to spowodować udostępnienie prywatnych informacji intruzowi. Aby chronić Twoją prywatność, Chrome nie załaduje tej strony, dopóki nie nawiąże bezpiecznego połączenia z prawdziwą witryną www.google.pl."

    #pytanie #internet #chrome

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Facet z laską przychodzi do sklepu. Baba poszła po coś do części spożywczej, a facet do do drugiej części sklepu w której są alkohole. Wziął dosyć drogie piwo i ukrył w kurtce. Podszedł do mnie i powiedział żebym to piwo dodał do rachunku jego laski, tylko prosił mnie abym nic nie mówił. Mówię ok. Baba przychodzi z kawą i słoneczniki. Wszystko liczę wraz z tym piwem o którym ona nie wiedziała. Podaje sumkę jaką przyszło jej zapłacić. Babie zbrzydła mina i ewidentnie coś zaczęła liczyć. Mina faceta, który zrozumiał, że ma przejebane, bezcenna. Kiedy już oboje tylko czekaliśmy, aż baba zapyta się co tak drogo, a ja będę musiał odpowiedzieć, skazując tym samym faceta na okropną śmierć, baba się odzywa "kurwa, ale droga ta kawa". Wspaniałe zakończenie nocnej zmiany w sklepie. pokaż całość

    odpowiedzi (9)

  • avatar

    Stare zdjecie z czasow poczatkow legendarnego szkolenia @SamiecAlfa

    #samiecalfacontent #heheszki #bedziepozew

    odpowiedzi (27)

  • avatar

    Jakieś 30 minut temu byłem gdzieś na pograniczu główna/wykopalisku i czytam komentarze do znaleziska, patrzę jeden koleś się rozpisał, całkiem sensownie i zdecydowanie z moim punktem widzenia. Myślę - a zaplusuje go, niech ma mój miecz. I wiecie co? - to był mój komentarz, który zostawiłem jakieś pół godziny wcześniej.
    P.s
    Potrzebuje dobrego lekarza od Alzhimera
    #truskawki

    odpowiedzi (9)