:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • odpowiedzi (8)

  • avatar

    http://www.pcgamer.com/2014/05/02/dayz-has-sold-2-million-copies-since-early-access-launch/
    Szczerze, to Panowie, jestem developerem, ale branża to mobile. Mimo wszystko, kusi mnie by rzucić wyzwanie dayz i infestation. Mają tak ogromną kasę, a pracę ani drgną od wielu miesięcy, dodają tylko kapelusze, nowe wioseczki, ale by zlikwidować podstawowe bugi, to się nie kwapią. Takie coś może być dość sporym wyzwaniem i wymagałoby zatrudnienia kilku osób (2-3 developerów i grafików) i armi hindusów podwykonawców. W tej chwili, rynek gier zombie jest tragiczny, królują niedorobione "produkcje", wystarczy, że jakaś firma zrobi to porządnie i sprzątnie wszystkich klientów reszcie.

    Co według mnie powinno być w takiej grze:
    -serwery na ...1000-2000 osób, to nie problem, przykładowo sławne mmo Lineage 2 ciągnęło 10k osób na mapie 20x większej od dayz, a prywatne serwery mają po 3000 osób online. Nie ma nic bardziej wkurwiającego w dayz i infestation od ...samotności w grze. Idziesz przez kilka godzin i nie masz nawet do kogo strzelić, a jak już kogoś spotkasz to od razu kula w łeb zza krzaka. Mapa oczywiście znacznie większa od day z (kopiować budynki każdy dureń umie, a w dayz 70% to kopie). Taki duży serwer pociągnie zwykły dedyk z xenonami na pokładzie. Przykładowo, taki serwer jak ma dayz...pociągnie zwykły laptop z dobrym uploadem

    -peace zone, w niektórych miastach i handel między userami, przechowalnia sprzętu, itp.
    -pojazdy, bez latających
    -klany do 20 osób by uniknąć zergów, sojusze klanowe i wojny
    -wojny o rafinerię, tankowiec lub inne składy benzyny
    -zdobywalne budynki na potrzeby klanu, choć z ograniczeniem czasowym posiadania
    -dużo zombie, poruszające się hordy
    -model, niestety...freemium, ale tylko na amunicję i jakieś stylizacyjne pierdoły, amunicja i tak zostanie wystrzelana, a potencjalny doter łatwo zginie, odpowiednie ustawienie ceny, wyreguluje dostępność amunicji na serwerze

    -engine, wystarczy Unity 3D Pro, nie ma co kupować Unreala czy Crysisa za setki tysięcy, skoro i tak graczom nie zależy na grafice z kosmosu, a grywalności. Zresztą prawie wszyscy gramy na minimalnych detalach, by mieć płynną rozrywkę podczas akcji. Dzięki Unity, można też zrobić bardzo łatwo multiplatformowość, tak by gra działała na konsolach lub...tabletach(mały priorytet. duża zmiana interfejsu)

    Muszę się jeszcze porządnie i przez parę dni zastanowić. Szczerze, to dziwi mnie ilość sprzedanych kopii takiej niedoróbki, czuję duży potencjał tematu zombie.

    Środki mam(nie takie jak obecnie dayz, ale mam ^^), czas mam. Jeśli się zdecyduję, to w ciągu pół roku powstanie eksperymentalny klient i serwer, będziecie mogli testować jako pierwsi, oczywiście za darmo.
    #wykop
    pokaż całość

    odpowiedzi (58)

  • avatar

    Bardzo chciałbym przeprosić kuca stojącego rano na przystanku w koszulce z woodstocku, którego ochlapałem wodą z kałuży jadąc samochodem...

    pokaż spoiler ... nie mogłem się powstrzymać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    odpowiedzi (12)