:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Gorące dyskusje ostatnie 12h

CO XDDDDDDD

#heheszki

odpowiedzi (14)

Nowy poziom hardkorowej głupoty. Wmurowana płyta nagrobkowa w miejscu śmiertelnego wypadku motocyklisty.

#motomirki #motocykle #motoryzacja #wypadek #polakicebulaki

odpowiedzi (45)

Witam witam graczów.
    Wiem że jestem jebaną zielonką, przez co jestem podczłowiekiem na tym portalu. Zaraz usunę konto ale najpierw muszę wam opisać co się odjebało z moim #rozowypasek bo to mirki, ja nawet nie.

Zacząłem #studbaza w tym roku, 500 km od domu. Ona w podobnej sytuacji, też przejechała pół polski. Oboje lvl 19. Dwa tygodnie trwało zanim ją zaprosiłem do domu na hehe kino i wino ( ͡° ͜ʖ ͡°) Poszliśmy w leasing. Kilka dni później okazało się że ona ma jakiegoś gacha jeszcze z #licbaza . Jako że jestem stulejarzem i przegrywem, który nie ruchał od bardzo dawna, wizja tego że ma faceta nie przeszkadzała mi, uznałem że odbiję bo jestem od niego na pewno lepszy. Z loszką zacząłem umawiać się coraz częściej, gadaliśmy prawie codziennie, ale ona w swej logice musiała być fair wobec całego świata co w praktyce oznaczało że nie dawała już nikomu. Naturalnie zacząłem naciskać żeby zerwała ze swoim facetem, ona mnie zapewniała że już zaraz, co się oczywiście nie działo. Ja dalej pantofliłem, ona dalej nie dawała włożyć #benis . Trwało to kilka miesięcy, ale że mimo wszystko miło z nią spędzałem czas, siedziałem dalej w tym gównie.

Po jakimś czasie stało się, zerwali ze sobą, dwa tygodnie później nawet zaczęli się nienawidzić więc wszystko #czujedobrzeczlowiek . Dziewczyna z zasadami, dalej nie da dupy jeżeli nie jest pewna miłości XD. Z jednej strony szanuję, ale gurwa siedzę w tym pół roku, mogłabyś w końcu przyjść na #seks . Naturalnie odmowa, ale do rzeczy.