Wpis z mikrobloga

Poszukuję pomocnych linków. Zamierzam zabrać się za mały i mniejszy "modding" to znaczy : chce najpierw zamontować taśmy led z tyłu monitora jako podświetlenie nazwijmy to wieczorne a być może z czasem zabrać się i za obudowę i ją lekko rozświetlić, ale to dalsze plany.

Problemem jest to że jestem w tym zielony, nie za bardzo wiem jak się za to zabrać. Na pewno potrzebny pasek( bądź trzy, trzy boki prostokąta z tyłu obudowy monitora) . Co dalej i jak się za to zabrać? Zasilanie tego może być gniazdkowe, nie koniecznie z zasilacza pctowego

#elektronika #diy
  • 21
  • Odpowiedz
@dktr: @iwannagethigh: kolega kulturalnie, poważnie pyta, więc moglibyście się powstrzymać. Również uważam, że to bardzo proste, ale jak ktoś pierwszy raz cokolwiek takiego robi to może nie wiedzieć co i jak

@palec911: tak jak piszesz, potrzebujesz: taśma LED (moim zdaniem odpowiedni będzie kolor: ciepły biały), kawałek przewodu 2-żyłowego i zasilacz (najprawdopodobniej 12V, taka jest większość taśm). Poszukaj sobie w googlach, jest sporo stron z opisami, informacjami o taśmach ledowych.
  • Odpowiedz
@iwannagethigh: bardziej do drugiego kolegi właściwie to było, ale Ty również za bardzo nie pomogłeś zdaje mi się. Dla kogoś kto zupełnie nie wie co i jak, informacja że ma kupić zasilacz i zlutować za dużo nie mówi, zwłaszcza że to samo już autor napisał.
  • Odpowiedz
@profesorek92 dzięki bardzo ! A reszcie kij w oko, skoro urodzili się od razu z lutownicą w dupie to gratuluję ale ja chce sobie zacząć i nie mam o tym większego pojęcia praktycznego a sucha teoria w stylu "kup to i zlutuj, na #!$%@? się pytasz, temat do zamknięcia" w zasadzie świadczy o ich poziomie a w sumie jego braku. Tym bardziej że nie chce czegoś #!$%@?ć od razu, od pierwszego "projektu"
  • Odpowiedz
@profesorek92: Więc - myślę o takiej - link , 1mb. Do tego zasilacz 6w wystarczy ale nie wiem czy brać wtyczkowy i wtedy końcówkę uciąć i dolutować do pierwszego paska czy brać np transformator.