HOSTING AZ.pl

driztest
driztest

Zakładałem konto hostingowe w firmie AZ.pl za pomocą korespondencji z jednym a administratorów. Wykorzystał mojego maila do założenia równoległego konta (za moją zgodą) z tym, że zamiast pobrać dane z konta o którym rozmawialiśmy (to drugie, nowe miało być jego równoległa alternatywą), pobrał moje dane kontaktowe + firmy z innego hostingu w którym byłem jedynie osobą do kontaktu a nie jej właścicielem (co zostało mi z automatu przypisane).


Problem dostrzegłem w profilu i w fakturze co od razu zgłosiłem za pomocą formularza w panelu i bezpośrednio do Administatora, który się pomylił (pomyłka ludzka rzecz), zależało mi na czasie bo był problem z rejestracją kolejnych domen (niepoprawne dane i anulowanie rejestracji w kolejnych mailach) więc chciałem to jak najszybciej wyprostować.


otrzymałem 2 odpowiedzi dnia następnego:

1) od osoby przyjmującej zgłoszenie o niepoprawnych danych (11:16):

Dzień dobry,Uprzejmie informuję, iż w Panelu zostały wprowadzone niepoprawne dane przy rejestracji, przy rejestracji konta wskazano, że jest to firma.Proszę o przesłanie dokładnych informacji, wraz z oświadczeniem( w formie załącznika e-maila ze skanem dowodu osobistego), że dane zostały wprowadzone błędnie.Do momentu otrzymania stosownych dokumentów i wyjaśnień konto jest administracyjnie zawieszone.W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt.



2) od Administatora (12:59):

Dzień dobry,uprzejmie informuję, iż dane w Pana panelu klienta zostały poprawione na osobę prywatną, zgodnie z korespondencją, którą w tej sprawie prowadziliśmy.Jednocześnie przepraszam za niedogodność wynikłą na skutek tego, iż Pana adres mailowy, jest powiązany z kontem firmowym.Aktualnie dane w Pana panelu klienta w nowym az.pl są zgodne z danymi na Pana  prywatnym koncie w dawnym az.pl.W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt.

Uznałem, że odpowiedz 2ga załatwia sprawę pierwszej. Ale gdzie .....

Konto zablokowane (migracja niemożliwa, przedelegowanie domen również) bo oczywiście nie mogę dostać sie do panelu.

Jako, że sobota administratorzy odpiszą w poniedziałek bo nie traktują tego jako priorytet.


Podsumowując: Nie moja wina, absurdalne wymagania by to wyprostować (z dowodem to już poszli po całości) - dane osoby zakładającej konto w PANELU można zmieniać na dowolne i dowolna ilość razy i nie jest to w żaden sposób zablokowane a kobiecina chce ode mnie skan dowodu i blokuje mi opłacone konto bo ktoś u nich się pomylił ?!?!?!