•  

    pokaż komentarz

    Powinieneś wysłać do nich list. Najlepiej priorytet i za potwierdzeniem odebrania. Nie ma lepszego sposobu w takim przypadku.

  •  

    pokaż komentarz

    A ja mam UPC od ponad 4 lat i nigdy mi sie nie zdażyło, abym nie miał neta więcej niż kilka godzin (oprócz odłączenia usług za brak płatności :P).
    Ogólnie tylko raz była jakaś awaria (kilkanaście godzin), a tak to zazwyczaj odłączali na zazwyczaj godzine jak sie spóźniałem z płatnością.
    Mało tego prędkości mam zawsze takie stałe i zgodne ze specyfikacją.

  •  

    pokaż komentarz

    Od dwóch miesięcy jestem w UPC, wcześniej byłem w Aster. Przedłużyłem sobie umowę już "oficjalnie" w UPC. W umówiony dzień przyszedł pan, wymienił modem, przez przeglądarkę (IE, którego nie używam) wszedł na jakąś stronę, coś tam powpisywał, poustawiał i poszedł. Włączyłem swoją przeglądarkę z koło dziesięcioma kartami otwartymi, muliło długo, w końcu nie otworzyły się te strony, nie można nawiązać połączenia. W utorrencie czerwone strzałki. Wyłączyłem utorrenta, wyłączyłem i włączyłem przeglądarkę i to samo. Zresetowałem komputer, modem, dalej to samo. Jak włączyłem przeglądarkę z tylko jedną kartą, to po dłuższym czasie otworzyła się strona, kliknąłem na jakiś link, też po dłuższym czasie się otworzył, poklikałem żeby kilka linków się otworzyło w osobnych kartach i znowu wszystko zdechło. Zadzwoniłem do UPC, czekałem tylko z 3 minuty na konsultanta, powiedziałem, że coś jest nie tak, sprawdził i mówi, że wszystko jest po ich stronie dobrze, modem jest zalogowany (wtedy lekko się wk$!%iłem), ale powiedział mi, żebym w pasku adresu w przeglądarce wpisał 192.168.0.1, zalogowałem się (na modem jak się domyśliłem, login pusty, hasło "password"), mialem wejść w zakładkę firewall i tam jedną rzecz zmieniłem, ale nie pamiętam co. Ale chyba wyszło na to, że wyłączyłem sprzętowego firewalla w modemie, no i internet zaczął działać normalnie.

  •  

    pokaż komentarz

    TAK! Czytając ten Wykop udało mi się w końcu dodzwonić do UPC. Od kilku dni robiłem kilka podejść dziennie i ciągle info, że powyżej 10 minut blablabla więc się rozłączałem i wyczekiwałem na lepszy moment. Dzisiaj około 14:00 zadzwoniłem i uradowany stwierdziłem, że czas oczekiwania wynosi około 5 minut. Niestety po 20 minutach mnie rozłączyło. Spróbowałem pół godziny temu, info że trzeba czekać powyżej 10 minut, ale stwierdziłem że poczekam i może się uda. Po 15 minutach odezwał się technik, zwycięstwo! :/

  •  

    pokaż komentarz

    Przecież wszyscy tak robią perfidnie, zamówienie to na drugi dzień załatwione i podpisane, ale jak jest problem to byle najtrudniej i jak najdłużej.

    Darmowe AERO2 koronny przykład (spółka spod skrzydeł cyfrowego polsatu oczywiście)

    Jak kartę AERO2 chcesz zamówić to kilo problemów i jeszcze nieuzasadniony niczym bardzo długi czas oczekiwania na kartę, oczywiście robią wszystko by jak najmniej osób się zdecydowało i utrudniają maksymalnie, to jest jedyny powó wydawania kart z 1 - 2 miesięcznym opóźnieniem, kontakt ZEROWY

    Ale jak do polsatu pójdziesz po umowę na LTE czy inny net od nich to sprawa załatwiona od ręki na drugi dzień, albo JUŻ przez telefon zaklepane bo powiedziałeś, że się zgadzasz...

    To samo z rezygnacją... jak najbardziej utrudniają wszyscy, ale jak kupujesz to w 1h po sprawie i PRZEZ NETA, PRZEZ TELEFON jest OK, ale jak rezygnujesz to TYLKO POCZTĄ...