UOKiK: reklamy Amber Gold nie wprowadzały w błąd
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że reklamy publikowane przez Amber Gold nie wprowadzały klientów w błąd. UOKiK kwestionował wcześniej trzy klauzule, ale spółka wkrótce je poprawiła
TheMan z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 30
Komentarze (30)
najnowsze
Wydaje mi się, że zanim zdeponuje się środki, należy przeczytać co to za firma, i co o niej mówi nasze nadopiekuńcze państwo.
Jeśli więc mamy dostęp do dokumentów opublikowanych przez Komisję Nadzoru Finansowego, a z nich nie korzystamy, to jest to dla mnie objaw głupoty. Pominę już wypowiedź pewnego osobnika, który sądził, że zdeponował środki w "Alpen Gold"...
Poza tym logicznie patrząc, jeśli bank oferuje kilka procent, a zwykła firemka
@igogel: jedna rzecz to to, czy należą im się pieniądze podatników
Trochę śmieszne - może treść reklam była odzwierciedlona na papierze, w umowach, ale nie w rzeczywistości. Pytanie czy UOKiK powinien "odpuścić" bo reklama w 100% = umowa, czy może powinien wskazać na wprowadzenie w błąd bo reklama =/= rzeczywistość. Przecież skoro reklamy i