Ja pamiętam mój pierwszy komputer z przyciskiem turbo normalnie było 90mhz a po naciśnięciu magicznego przycisku na obudowie, robiło się 133 albo 166 już nie pamiętam dokładnie. Pamiętam to dobrze bo jak grałem na tym kompie w dsj 2 to przy 90mhz ta gra chodziła strasznie wolno na oko jakieś 10fps a po turbo ok. 30fps;P
dokładnie, na niektórych grach wciśnięcie "turbo" powodowało że chodziły zbyt szybko, bo kiedyś rzadko stosowało się metode obliczania czasu klatki do utrzymania tego samego tempa gry na różnych komputerach (komputer ogarniał grę "ile wlezie")
Wymagania techniczne dla Curiosity były utworzone w 2004 i na obecne czasy takie słabe nie były, opracowanie całego systemu trochę trwało a jak coś działa to lepiej nie zmieniać. I podobnie jest z wszystkimi misjami, często też wykorzystuje się już sprawdzone kilkuletnie moduły aby zmniejszyć koszty.
Komentarze (77)
najlepsze
Strasznie microsoftowy font.
dokładnie, na niektórych grach wciśnięcie "turbo" powodowało że chodziły zbyt szybko, bo kiedyś rzadko stosowało się metode obliczania czasu klatki do utrzymania tego samego tempa gry na różnych komputerach (komputer ogarniał grę "ile wlezie")
http://en.wikipedia.org/wiki/Delta_timing
@freqfreq: Lepszy by nie przetrwał podróży.
@AltumVidetur:
Wymagania techniczne dla Curiosity były utworzone w 2004 i na obecne czasy takie słabe nie były, opracowanie całego systemu trochę trwało a jak coś działa to lepiej nie zmieniać. I podobnie jest z wszystkimi misjami, często też wykorzystuje się już sprawdzone kilkuletnie moduły aby zmniejszyć koszty.