NVidia prezentuje Position Based Fluids
Nowy algorytm technologii PhysX zobaczymy w akcji w nadchodzących wersjach PhysX SDK i modułów APEX. Woda w grach wideo nigdy nie wyglądała lepiej!
rootsrat z- #
- #
- #
- #
- 80
Nowy algorytm technologii PhysX zobaczymy w akcji w nadchodzących wersjach PhysX SDK i modułów APEX. Woda w grach wideo nigdy nie wyglądała lepiej!
rootsrat z
Komentarze (80)
najlepsze
Paaanie, w Morrowindzie to dopiero woda była...
Hydrofile juz zacierają ręce :)
Szkoda tylko, że gry to nie sama woda
Poza tym mam wrażenie że widziałem setki podobnych demówek pisanych przez różnych ludzi (amatorów) i efekty były mocno podobne..
Patrz : włosy od AMD. Wywalone mają na garstkę ludzi którzy sądzą, że zrobiono tu dirty hacki na optymalizacje dla statycznej siatki. Owszem da się takie rzeczy robić, ale tutaj zysk jest niewielki. Koderzy nie są od animowania. Tutaj musiałbyś robić szkielet, zrigować a potem jeszcze animować. Pytanie tylko po co?
Powiewająca flaga to zwykły przykład symulacji sprężyn który nie ma tu wiele zastosowania
Poza tym to troche bez sensu, sam przyznasz - skoro wiemy, ze wszyscy to beda mieli gdzies po 2 dniach to po co w ogole jakieś środki na to
- ognia
- deszczu
- dymu
- śniegu
- wulkanicznego popiołu
- chmur
- błyskawic
- rosy
- spadających meteorytów
- trąb powietrznych
- kurzu
- ...
@Artysta89: Ja widziałem w demie Havoka świetny dym, była normalna złożona dosyć scena, główna postać sterowana jak w normalnej grze.
Włosy Lary Croft zużywały tyle zasobów, że szkoda było marnować na nie moc obliczeniową. Sama technologia, więc zanim zacznie to współgrać z grami minie jeszcze trochę generacji kart.