Szczerze mówiąc jestem zadowolony z Neostrady. Wiem że mają dobrych techników, którzy każdy problem załatwiają w przeciągu jednego dnia. Może obsługa klienta nie jest na najwyższym poziomie ale od strony technicznej - nie mogę więcej wymagać. Orange kojarzy mi się z Ideą, a tam to miałem straszne przeboje. Co z tego że miła pani w BOKu skacze dookoła mnie i prawie kawę przez telefon podaję jak byle reklamację załatwiają 2 tygodnie.
Ja miałem Neostrade 4 lata i dopiero w 4 roku musiałem skorzystać z pomocy technika i pomoc ta była na poziomie wystarczającym... wystarczającym do naprawienia problemu ;) ale panie/panowie z boku to stado d#%#$i którzy klepią tylko odpowiedzi generowane przez program i nie mają zielonego pojęcia o czym mówią. Tyle, że na dzień dzisiejszy neostrady nie mam już od kilku dobrych paru lat i styczność z tp mam tylko wówczas kiedy muszę
Też nie mam powodów do narzekania na Neostradę, ostatnie problemy jakie miałem były za czasów "limitów transferów". Po za tym że podłączanie usługi czy to neo czy videostrada trwa dość długo, usługa jest w porządku.
mógłby się ktoś kompetentny wypowiedzieć czy taka zmiana upoważni do zerwania umowy tak jak odbywa się to przy zmianach regulaminu? :D jak tak to zmieniać to logo jak najszybciej ;)
Zmiana nazwy powoduje chyba automatycznie zmianę regulaminu, i samej umowy. W umowie stoi jak byk, że zawarta jest między - i tutaj nazwa firmy. Jeśli to się zmienia, wymaga to ponownej akceptacji, a jeśli tak, to można bez żadnych skutków prawnych niezaakceptować.
Tekst o tym wisi na wszystkich portalach od ubiegłego tygodnia i był przewałkowany na wszystkie możliwe sposoby. Trochę wiec wrzucanie tego na wykop w tym tygodniu mija się z celem. Dlatego zakopuję.
A przy okazji, z Orange-m mam jeszcze gorsze doświadczenia niż z Ideą. I nie jest to tylko kwestia TPSA, to jest kwestia samego Orange-a. Kumple w UK też narzekają na ich wyjątkowo wredne praktyki.
Komentarze (13)
najlepsze