•  

    pokaż komentarz

    I co ja będę teraz dzieckiem orange?;P

  •  
    d.......o

    +4

    pokaż komentarz

    Nie tyle zniknie co ją przemalują.

  •  

    pokaż komentarz

    Szczerze mówiąc jestem zadowolony z Neostrady. Wiem że mają dobrych techników, którzy każdy problem załatwiają w przeciągu jednego dnia. Może obsługa klienta nie jest na najwyższym poziomie ale od strony technicznej - nie mogę więcej wymagać. Orange kojarzy mi się z Ideą, a tam to miałem straszne przeboje. Co z tego że miła pani w BOKu skacze dookoła mnie i prawie kawę przez telefon podaję jak byle reklamację załatwiają 2 tygodnie.

    •  

      pokaż komentarz

      Kurde nie wiem w której części tego co napisałeś jest ironia :/

    •  

      pokaż komentarz

      w takim razie poprawiam się: "u nas w Koszalinie tp ma dobrych techników". Może jest tu jakiś wyjątkowy rejon ale o ile w BOKu faktycznie czasem można się poczuć jak się gada do ściany (jak jest jakaś awaria to 80% konsultantów chce ze mną instalować modem od początku) o tyle jak już dojdzie się do etapu rozmowy z technikami (o ile w ógóle do tego dojdzie bo jak wspomniałem - następnego dnia po otrzymaniu numeru zgłoszenia zazwyczaj jest po sprawie) to chłopaki nie traktują Cię jak idioty i wyciągają wnioski z tego co im mówisz. I problem zostaje naprawiony tego samego dnia. Jak raz było coś poważniejszego to mi elegancko wytłumaczyli jaki sprzęt poszedł się kochać i ile zajmie wymiana.

    •  
      d.......o

      0

      pokaż komentarz

      Też nie mam powodów do narzekania na Neostradę, ostatnie problemy jakie miałem były za czasów "limitów transferów". Po za tym że podłączanie usługi czy to neo czy videostrada trwa dość długo, usługa jest w porządku.

    •  

      pokaż komentarz

      Ja miałem Neostrade 4 lata i dopiero w 4 roku musiałem skorzystać z pomocy technika i pomoc ta była na poziomie wystarczającym... wystarczającym do naprawienia problemu ;) ale panie/panowie z boku to stado d#%#$i którzy klepią tylko odpowiedzi generowane przez program i nie mają zielonego pojęcia o czym mówią. Tyle, że na dzień dzisiejszy neostrady nie mam już od kilku dobrych paru lat i styczność z tp mam tylko wówczas kiedy muszę iść komuś coś naprawić. Jednak zdanie jakie miałem o niej zostaje takie same:
      -bok=idioci
      -słaba jakość usług
      -wysokie ceny
      -obowiązek posiadania telefonu stacjonarnego lub płacenia za utrzymywanie linii=wysokości abonamentu za telefon

  •  

    pokaż komentarz

    mógłby się ktoś kompetentny wypowiedzieć czy taka zmiana upoważni do zerwania umowy tak jak odbywa się to przy zmianach regulaminu? :D jak tak to zmieniać to logo jak najszybciej ;)

    •  
      pies_harry

      0

      pokaż komentarz

      Zmiana nazwy powoduje chyba automatycznie zmianę regulaminu, i samej umowy. W umowie stoi jak byk, że zawarta jest między - i tutaj nazwa firmy. Jeśli to się zmienia, wymaga to ponownej akceptacji, a jeśli tak, to można bez żadnych skutków prawnych niezaakceptować.

  •  

    pokaż komentarz

    Neostrada byłaby dobra gdyby tyle nie kosztowała...