
Ninja Cat and Zombie Dinosaurs - trailer mojej pierwszej darmowej gry
Do zagrania za darmo prosto z przeglądarki Pracowałem nad nią 8 miesięcy, sam zrobiłem kod, grafikę oraz design, tylko dźwięki i muzykę wziąłem darmowe z sieci. W grę można zagrać bezpośrednio na stronie...
+26
pokaż komentarz
Gra jest nierealistyczna. Kot ninja nie uniósłby tylu shurikenów a poza tym nie da się shurikenami odciąć głowy tyranozaurowi zombie a tylko przez odcięcie głowy i rozwalenie mózgu można zabić zombie.
+72
pokaż komentarz
@PanDzikus: ups, nie pomyślałem, gra do wywalenia albo zrobienia na nowo ;(
+16
pokaż komentarz
@Koshmaar: Jako pokutę
pokaż spoiler
usuń konto
+18
pokaż komentarz
Szkoda że flash. Na netbooku się tnie przy większej ilości wrogów.
-3
pokaż komentarz
@Dyzajash: Jak ratuje Cię HTML5 to masz podobne: http://phoboslab.org/ztype/
Ew. (patrz powiązane)
+3
pokaż komentarz
@varez: dzięki :). Po prostu weekend muszę przesiedzieć na Aspire ONE522 który demonem prędkości nie jest, ale na mikrobloga i wykop starcza.
+5
pokaż komentarz
@Dyzajash: To uczucie, kiedy nie mam w ogóle Flasha zainstalowanego.
+6
pokaż komentarz
@Dyzajash: teraz jesteśmy w podróży i siedzę na netbooku sprzed dwóch lat, też trochę tnie :-/ Cóż, normalne komputery sobie radzą, a ta technologia naprawdę ułatwia tworzenie...
+4
pokaż komentarz
@Koshmaar: może i ułatwia, ale ram i proca żre jak dzika świnia przy korycie. Myślałeś żeby to przerobić pod html5?
+12
pokaż komentarz
@Dyzajash: myślę że z html5 byłoby podobnie, wolny komp to wolny komp. Natomiast przerabianie to właściwie pisanie całego kodu od zera - parę miesięcy roboty. Już wolę wziąść się za kolejny projekt.
0
pokaż komentarz
@Koshmaar: o ile dobrze wiem html5 ma problemy z renderowaniem/wydajnością tylko na większych rozdziałkach. Zobacz przykład gry z powiązanych. Działa na baardzo podobnej zasadzie do twojej i chodzi na lapku bez całkowitej przycinki.
+1
pokaż komentarz
@Dyzajash: Skąd pomysł, że HTML5 byłby wydajnieszy?
0
pokaż komentarz
@deviator: obecnie gra jedzie na flashu. Popatrz na wymagania HTML5 i Flasha oraz na ich wydajność względem gier (nawet na oko można popatrzeć porównując grę autora z tą z powiązanych)
+1
pokaż komentarz
@Dyzajash: zależy jaki flash i jaki html5 :) Zrobiłem jedną gierkę w html5 parę lat temu: http://hubert-rutkowski.pl/downloads/GreenTanksDuel/play.php i na moim netbooku nawet w FF22 (z bardzo szybkim javascriptem) nie da się wrzucić pierwszego biegu na czołgu, bo od razu wylatuje w kosmos. Kwestia taka że Green Tanks wykorzystuje zwykłe blitowanie bitmap na canvas wykonywane przez procesor, podobnie jak framework Flixel, wykorzystany w Ninja Cat. Obie technologie powinny osiągać podobne rezultaty, trzeba tylko umieć jej użyć. Ja flasha całkiem dobrze poznałem, html5 jeszcze bardzo słabo znam.
Natomiast gry wykorzystujące kartę graficzną, czy to poprzez WebGL (html5) czy Stage3d (flash) mają możliwość osiągnięcia prędkości dotychczas zarezerwowanych dla gier desktopowych - i tu znowu nie będzie między tymi technologiami większej różnicy. Ale mają też swoje własne zestawy problemów... ja jestem szczęśliwy z Flixelem, bo 90-95% komputerów jest wystarczająco szybka jak na taką gierkę.
+1
pokaż komentarz
@Koshmaar: ja we flashu siedziałem dość dawno temu (były to czasy wersji 8) i widzę że sporo się zmieniło. Dzięki za odpowiedź :)
+4
pokaż komentarz
Zabił mnie triceratops... musiałem "wpisac Goebbels"
+9
pokaż komentarz
@LukerAl: ah ci niemcy ;)
+1
pokaż komentarz
@LukerAl: Ja natomiast zagapiłem się i zabił mnie podatek (tax) :(
0
pokaż komentarz
@BlueGryf: Ja nie zdążyłem into call 911
+5
pokaż komentarz
Powinno to dostępne jako jedyna gierka w szkołach, dzieciaki które i tak się nie uczą tego co powinny przynajmniej nauczyłyby się trafiać w klawisze :)
+4
pokaż komentarz
@hesuss: true, już do mnie pisała jedna dziewczyna że jej ta gra pomogła znacznie przyspieszyć z pisaniem na klawiaturze.
0
pokaż komentarz
@Koshmaar: Potwierdzam. Wszystkie kursy szybkiego, bezwzrokowego pisania nudzą mnie po 15 minutach a tutaj dzielnie klikam już godzinę. Dobry pomysł z wykorzystaniem numerków. Poszukam sposobu, żeby sobie to powiększyć.
0
pokaż komentarz
@smaczne22centymetry: super :) kiedyś próbowałem się nauczyć bezwzrokowego pisania różnymi gierkami z internetu, ale mechaniczne przepisywanie 1:1 szybko się nudzi. Dopiero Typing of the Dead mnie wciągnął na parę miesięcy - i ta gra była inspiracją dla Ninjy Kota.
Jeśli chodzi o powiększenie - to w następnej wersji która będzie na mojej stronie już za parę dni będzie tryb fullscreen - wciskasz F4 i masz pełny ekran.
+7
pokaż komentarz
Lepsze niż Mistrz Klawiatury