Przeglądasz archiwalną wersję znaleziska.
Podstępne praktyki DPD Polska.

Podstępne praktyki DPD Polska.

Nieuczciwe praktyki firmy DPD Polska. UWAŻAJCIE NA NICH! Od kilkunastu lat prowadzę firmę która zajmuje się ogólnie pojętą sprzedażą rowerów i części. 4 lata temu z powodzeniem zaistnieliśmy w internecie i od tamtego czasu korzystamy z usług firmy DPD

  •  

    pokaż komentarz

    Krypto reklamę czego ? Nie wspominam nawet słowem o nazwie swojej firmy etc. Postępowanie reklamacyjne zostało zakończone, pozostało zapłacić lub sąd.
    Poczytaj lepiej opinie na opineo, jest kilkanaście sytuacji takich jak moja więc to nie przypadek jednostkowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: 3 lata temu miałem do czynienia z tą firmą i bywały przeróżne rzeczy - począwszy od tego, że paczki lądowały na innym terminalu niż napisany był odbiór, a skończywszy na rozerwanych paczkach. Aż dziw bierze, że ta firma jeszcze istnieje.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: Z przyjemnością zaproponuję Ci identyczne, a nawet lepsze warunki niż w DPD z gwarancją braku dopłat :) Odezwij się na pw, bo ja do Ciebie nie mogę..

    •  

      pokaż komentarz

      @KikU: to się nazywa korzystanie z okazji :)

    •  

      pokaż komentarz

      @BQP: Ja na tym skorzystam i on skorzysta - uczciwy układ :P

    •  

      pokaż komentarz

      @KikU: napiszcie czy udalo sie rozpoczac wspolprace :)

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: Tylko poczta : > W kurierach pracują raz sami idioci po zawodówkach, którzy w dupie mają paczki. Jak widać pomału tendencja ta przechodzi na wyższe szczeble. Na poczcie z kolei to ludzie w wieku 40+ którzy liczą się z tym, że innej nie będą mieli. Dodatkowo Wszystkie przesyłki od poleconego wzwyż są monitorowane przez całą drogę i łatwo dojść kto konkretnie zawinił gdy zostanie uszkodzona.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: Po co ich pozywqać? Niech oni pozwą Ciebie - muszą udowodnić Twpoja winę. Ja bym nie płacił i czekał na pozew. Dla zasady.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: Jeśli mogę Ci doradzić z własnego doświadczenia, znajdź e-maila od kogoś z zarządu i zapukaj do wyższych drzwi bo Ci niżej mają wszystkich w dupce do puki przełożeni im czegoś nie każą zrobić. Założę się, że nie było w tej sprawie nawet kiwnięte palcem. A wałka zrobił koleś na sortowni.Dla pocieszenia takie rzeczy nie tylko DPD ale i w innych dużych.
      Przestrzegam najbardziej przed Rabenem tam to istna paranoja 90% przesyłek ma braki albo zniszczenia.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: Zmieńcie firmę kurierską, według mnie w Polsce są tylko dwie: UPS i DHL, reszta jest gorsza od Poczty... I olej pośredników, tylko podpisz umowę bezpośrednio z firmą kurierską - inne traktowanie, opiekun, itd., a i ceny będą lepsze - jeśli tylko im powiesz, że do tej pory wysyłałeś przez serwis pośredniczący w cenie x zł, na pewno dadzą Ci taniej.

    •  
      j.........s

      0

      pokaż komentarz

      @khaled222: spróbuj z STSKurier. Firma z Łodzi, też pośredniczą w przesyłkach. Nie mają co prawda integracji z allegro, ale działają bardzo dobrze. Korzystam z ich usług od co najmniej 3 lat i tylko raz miałem spięcie, gdy kurier nie przyjechał. Okazało się, że był na tyle leniwym ch***em, że stwierdził - "nie przyjadę". No i nie odebrał paczki.

    •  
      w.................z

      0

      pokaż komentarz

      @khaled222: Nie wiem na jakiej marży jedziesz ale ja mam w koszt wliczoną firmę kurierską a nie pozorantów, są drożsi ale nigdy nie miałem żadnego kłopotu, nie wspominając o kurierze obsługującym moją lokalizację. Pełna obsługa, dbanie o klienta, robią ankiety zadowolenia i o dziwo wprowadzają proponowane zmiany w życie więc to nie pic na wodę. A najlepsze jest to że zamawiając usługi w tej samej firmie tylko w zagranicznym oddziale płacę mniej niż w PL (dotyczy importu).
      I tu w tym przypadku nie sprawdza się podejście że polskie to trzeba wspierać ja tam wolę wspierać holenderską a teraz już "hamerykańską" firmę ale gwarantującą jakość.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: @khaled222:
      @khaled222: Firma DPD od paru miesięcy przegina... mamy z nia umowę na odbiór paczek, i od paru miesięcy szlak mnie trafia bo trzeba sprawdzać każda jedną fv; nadajemy paczki głównie do 2 kg, zaś zawsze na każdej fv zdarzy sie kilka paczek w których DPD sobie wstawia wage np 12 kg lub 24 kg!!!!! Oszuści pieprzeni! Trzeba marnować swój czas na pisanie reklamacji, potem czekasz 2 tygodnie i co???? Nie raczą uznać reklamacji!!!!! Jako sklep internetowy mamy przeciez dowody do kogo była wysyłana paczka, co sie znajdowało w niej! Przecież można udowodnić że 2 pary skarpet nie mogły ważyc 20 kg!!!! Nie jest to jakaś duża kasa, bo np ok 70 zł zawyżona fv, ALE CHODZI O SAM FAKT OSZUSTWA!!! TA FIRMA DORABIA SOBIE W TEN SPOSÓB W SKALI CAŁEGO KRAJU!!!!! Ilu mogą mieć klientów??? niech będzie 6 tys razy nawet głupie 70 zł to mamy 420 000 czystego zysku mięsiecznie !!!!!! Ludzie odzywajcie się ! Jesli od kilku miesięcy macie ten sam problem, że firma DPD zawyża wage przesyłek na fv to przecież można ich pozwać zbiorowo!!!! Nie można popuszczać, bo dziś nie uznają ci reklamacji za 100 zł, a za miesiac stwierdza że połowa Twoich paczek ważyła dwa razy więcej!!!!

    •  
      n...........d

      -5

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

  •  

    pokaż komentarz

    Oczywiście dodam zrzuty ekranu z pismami, nie ma problemu. Faktury nie możemy olać gdyż firma posiada firmę windykacyjną która skutecznie ściągnie należność. Jest to firma Altus Risk Management.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: jak skorzystasz z opcji "odpowiedź" to dodasz komentarz w właściwym miejscu.

      . Faktury nie możemy olać gdyż firma posiada firmę windykacyjną która skutecznie ściągnie należność. Jest to firma Altus Risk Management.
      Przecież do ściągnięcia potrzebują wyroku sądu? Pozywają w trybie nakazowym, wy się odwołujecie i co dalej nie wiem, bo nie wiem jak sąd rozpatrzy sprawę. Chyba taka powinna być procedura?

    •  

      pokaż komentarz

      @GeraltRedhammer:
      My nie będziemy się sądzić o 100 zł. Nie opłaca się i mam wrażenie że oni na tym żerują właśnie. Nie potrzeba wyroku sądu by przekazać sprawę firmie windykacyjnej. To firma windykacyjna najpierw dzwoni, wysyła pisma i straszy a potem składa wniosek do sądu o nakaz zapłaty który następnie wędruje do komornika. Na takiej rozprawie podniesienie że naliczenie opłaty za fakturę nastąpiło w sposób niewłaściwy zostanie odrzucone gdyż to powinno zostać rozpatrzone z innego powództwa. Podobnie jest jak składasz wniosek o nakaz zapłaty z deklaracji wekslowej, sądu nie obchodzi za co jest weksel tylko ŻE jest weksel. Przechodziłem to już, nawet nasz prawnik polecił opisać sprawę rzetelnie w internecie, zmienić operatora i zapomnieć.

    •  
      z..........3

      +1

      pokaż komentarz

      @khaled222: Pamiętaj, że za sprawę dopóki nie wykażą twojej winy koszty ponosi oskarżyciel. Możliwe, że aktualnie jest to po prostu wojna pozycyjna. Oni chcą tylko szantażować, by dostać dodatkowe 100 zł za frajer, a ty nie chcesz bawić się w sądy bo to dla ciebie był by koszt. Dlatego większość osób podda się na szantażu. A firma DPD jest doskonale świadoma, że przegra tę sprawę i będzie musiała zapłacić koszty sądowe, ale jest to 1 na 100 przypadków więc w sumie się opłaca.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: odeślij im oryginał faktury, na której naliczyli Ci dopłatę listem poleconym. Na fakturze dodaj adnotację, że jej nie uznajesz. Niech sobie idą do sądu.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: ale co ma piernik do wiatraka? Sam sobie możesz założyć firmę, nazwać ja " BikeSeller Vindication" i tez im grozić. Firma windykacyjna działa tak samo jak każda inna firma i nic nie może bez wyroku. Od nakazu zapłaty można sie odwołać i nie ma sprawy. Jak Ci wystawie jutro fakturę na 100zł i przekaże firmie windykacyjnej to tez zapłacisz???

      Prawnik z Ciebie taki raczej średni...

    •  

      pokaż komentarz

      @zwierzak2003: Nie rozumiesz chyba jednej rzeczy, o ile to ja się nie pogubiłem.
      Oni go podadzą do firmy windykacyjnej, która oskarży go w sądzie o brak wpłaty 100 zł. On za to stwierdzi, że faktura jest niesłuszna, ale to już idzie na inną slrawę i wtedy to on jest oskarżycielem i tu leży problem.

    •  

      pokaż komentarz

      @alfokloda0:
      Chyba nie zrozumiałeś co napisałem. Sugeruję przeczytać jeszcze raz lub odpowiedź kolegi na dole.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: wystawienie faktury nie jest dowodem istnienia zobowiązania. Przed sądem ten kto twierdzi że fakt wystąpił musi udowodnić jego istnienie. Faktem relewantnym jest tu to ze paczka przekracza określone wymiary. Wystawienie faktury nie było i nie jest dowodem
      istnienia zobowiązania.

    •  
      E........n

      0

      pokaż komentarz

      @khaled222: to oni mają iść do sądu nie ty, oczekują strachu i tego że nie będziesz pamiętał o jaką paczkę chodzi, a tu dupa bo mówisz że w ogóle nie używacie większych paczek, wg mnie sąd nie przyzna im racji. Tym bardziej po tym że zupełnie racjonalnie udokumentowałeś jakich paczek ZAWSZE używacie.

    •  

      pokaż komentarz

      wtedy to on jest oskarżycielem i tu leży problem

      @Lerhond: miałeś na myśli, że on będzie powodem, a nie oskarżycielem - to nie jest sprawa karna, tylko cywilna

  •  

    pokaż komentarz

    W pewnym momencie nieprzyjemnej rozmowy Pani z DPD powiedziała że mogę ich oddać do sądu a i tak przegram bo korzystam z usług operatora jakim jest sendit.

    Możesz rozwinąć? Dlaczego wg tej Pani i tak przegrasz, bo korzystasz z sendit?

    A tak w ogóle to nie wiem po co z nimi walczysz. To sendit wystawia ci faktury, to im płacisz za usługi, to oni powinni się martwić a nie ty.
    Zmieniłbym też pośrednika, Allegro to za duży moloch żeby chciało im się rozwiązywać takie problemy.

  •  

    pokaż komentarz

    kiedyś zamówiłem w sklepie ultimy produkt do ps3, chyba grę bo już nie pamietam co to było. Na stronce dpd śledziłem swoją przesyłkę i jakie było moje zdziwienie, gdy na stronie pojawił się komunikat "doręczono" wraz z datą doręczenia mi przesyłki, której nie otrzymałem. Postanowiłem zaczekać do dnia następnego, bowiem komunikat wyskoczył o godzinie 19 i pomyślałem, że postanowili zaczekać z doręczeniem do dnia następnego. Nastepnego dnia również nie otrzymałem przesyłki, więc się wkurzyłem i zadzwoniłem do ichniej infolinii. Najpierw jakiś koleś zaczął mi mówić, że otrzymałem przesyłkę i czemu narzekam, to ja powiedziałem że p@%%?@!ę go i dzwonię na policję, bo nie chce mi się z nim rozmawiać już. Wiecie co się stało? dosłownie 20 minut później był u mnie kurier. Jakiś dzieciak, z mordy widać, że to był cwaniaczek. Powiedział, że przesyłka zagubiła się w magazynie ;) dla mnie dpd jest skreślone i nie korzystam ze sklepów, które mają z nimi umowę. Szczerze mówiąc to wolę nawet dopłacić kasę i mieć normalnego kuriera, niż stresować się, czy przesyłka w ogóle do mnie dojdzie.

    •  

      pokaż komentarz

      @terwer358:
      Kilka razy miałem taką sytuację jak Ty. Wynika to z faktu że kurierzy mają jakieś limity czasowe na doręczenia i odbiory i kiedy nie wyrabiają z tym to sami podpisują się na tych skanerach za klienta. Z reguły jednak doręczają paczkę później tego samego dnia.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: mi kiedyś kurier zostawił przesyłkę u sąsiadki. Kiedy indziej znowu dostałem przesyłkę i nie musiałem nic podpisywać. Myślę paranoja, nie zostawię tego zadzwoniłem do nich i pytam czy każdy odbiór się pokwitowuje. Mówi że tak, to ja im odpowiadam, że dostałem przesyłkę i nie musiałem, że co mają za kurierów. Ogólnie to mają burdel, firmy kurierskie zeszły na psy.
      Jednak większe przesyłki mają tanie.
      Z usług Poczty Polskiej korzystam od dawna, i ostatnimi czasy ich usługi są naprawdę na wysokim poziomie. Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby coś zaginęło. Kiedyś kumpel przysłał mi dysk twardy listem zwykłym i dotarł, że się nie bał to dziw...

    •  

      pokaż komentarz

      @zielony_ludek: Ciężko nie zgodzić się z tym że kurierzy schodzą na psy. Ostatnio otwierając skrzynkę na listy odkryłem w niej przesyłkę od kuriera (DHL)...

    •  

      pokaż komentarz

      @terwer358: mi jakiś cwaniak z DPD otworzył przesyłkę, wyciągął maszynkę do golenia i zakleił. Odebrałem, jakieś 5 minut później od wyjazdu kuriera zauważyłem, że coś nie gra i zadzwoniłem do kuriera aby spisać reklamację, powiedział że jutro przyjedzie. Oczywiście nie przyjechał. Dzwoniłem kilka razy i mnie zbywał. W końcu przyjechał i spisał, ale ostatecznie reklamacja nie została uznana bo minęło za dużo czasu....Kuriera ponoć zwolnili.
      Nigdy więcej DPD.

    •  

      pokaż komentarz

      @zupa_kalafiorowa: oceniasz firmę przez pryzmat jednego pracownika. Czarne owce trafią się wszędzie, zwłaszcza w firmach, które płacą grosze (Siódemka, itp.). Ja akurat z DPD nie mam złych przygód, ale też w moim rejonie jest sensowny kurier.

    •  

      pokaż komentarz

      @boryspo: trochę dużo jest tych czarnych owiec akurat w dpd. Z innymi firmami, nawet z siódemką osobiście nigdy żadnych nieprzyjemności nie miałem - akurat dpd. Opinie o tej firmie w internecie również potwierdzają c?%%!wość tej firmy. Krótko mówiąc - nie korzystam i odradzam innym, dla ich własnego dobra.

  •  

    pokaż komentarz

    @khaled222
    1. Jakie kroki dalej? Możecie olać tą fakturę?
    2. Dodaj proszę skan pisma z zamazanymi danymi, korzystasz z nowego konta i jesteś mało wiarygodny.

    •  

      pokaż komentarz

      @GeraltRedhammer:
      Najbardziej boli tutaj podejście do klienta. Ja piszę pisma, dzwonię, przedstawiam argumenty a oni odpowiadają: "NIE BO NIE". Po prostu wiedzą że zapłacę i nie pójdę do sądu.

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: To pójdź do sądu zamiast wylewać żale w internecie. Tu nie chodzi o pieniądze, lecz o zasady,

    •  
      n.....2

      +2

      pokaż komentarz

      @khaled222: To pójdź do sądu zamiast wylewać żale w internecie.
      Już taniej będzie zapłacić...
      @snowak:

    •  

      pokaż komentarz

      @nico112: Czego nie zrozumiałeś w drugim zdaniu, które napisałem?

    •  
      n.....2

      +10

      pokaż komentarz

      @snowak:
      Głównie to, że go nie było jak pisałem swój komentarz...

    •  

      pokaż komentarz

      @GeraltRedhammer: Może najpierw trzeba ich spytać jakich jednostek używają podczas ważenia?

    •  

      pokaż komentarz

      @khaled222: Jak dla mnie to gorzkie żale odstawiasz. Sto pln to dla biznesmena jak Ty powinno być jak splunięcie. Mi osobiście za te sto złotych nie chciało by się kruszyć kopi zadzwonił bym do nich zj$%%ł jak psów i zmienił firmę kurierską. Więcej czasu energii i wszystkiego stracisz niż ta stówa jest warta. Gdybym ja tak o każdą stówę walczył co mi ktoś zalega to bym dawno posiwiał i pewnie bym na zawał się przekręcił ze trzy razy. W biznesie straty trzeba wliczać a to że czujesz się urażony bo firma krzak cię rąbnęła na stówę to Twój osobisty problem a Ci wszyscy co tak Ci przyklaskują to też chyba nie spełna rozumu

    •  

      pokaż komentarz

      @snowak: > To pójdź do sądu zamiast wylewać żale w internecie. Tu nie chodzi o pieniądze, lecz o zasady,

      Ta jak jesteś taki zasadny to im za sponsoruj sąd dla zasady przecież nie chodzi o pieniądze.

    •  

      pokaż komentarz

      @arekg: Arekg, o to właśnie chodzi. I Ty się nadajesz do biznesu. Ja postępuję tak samo - w biznesie już tak jest, dziś zyskujesz 5 stów, jutro tracisz stówę. To przypomina nurt wody, należy tylko dbać, aby płynęła w Twoją stronę, a jak Ci strumyczek ucieknie, to nie będziesz tego wiaderkiem zawracał bo tam na przodzie masz pilnować szerokiego strumienia :)

      Autor wątku korzysta z jakiś pośredników, ja korzystam z DPD bezpośrednio. Za przesyłki i tak płacą Klienci. Za wszystko płacą Klienci. Ja zarabiam kasę, a moi koledzy od rana spoceni szukają jakby tu przyoszczędzić, ich Klienci spoceni szukają jakby tu przyoszczędzić... Napocą się, namachają i na koniec dnia jeden wyda 5zł taniej, drugi zaoszczędzi 5zł a i tak obaj nieszczęśliwi, wiecznie "nie ma kasy".

      Moi Klienci nie zawracają kijem Wisły, więc ja się też za dużo nie przemęczę i wszyscy zadowoleni. I dobrze, że nie ma nas takich zbyt wielu. Niech reszta robi dym i wykonuje mrówczą robotę, oni kopią koryta pod nasze rzeki.

    •  

      pokaż komentarz

      @krzysd: Dzięki za wiarę w moje siły w biznesie ale już kiedyś próbowałem i całkiem dobrze się rozkręcało ale z najmniej spodziewanej strony nóż w plecy wbił mi zus. Teraz jestem w podziemi i szarej strefie, w sumie też biznes tylko z maską na twarzy ;)

1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 następna