"is the most robust truck we've ever made" to znaczy "najbardziej wytrzymały samochód ciężarowy, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy", a nie "jaki kiedykolwiek zbudowano".
Wiem, że to detal, ale w tym przypadku takie rzeczy powinny być chyba przetłumaczone dokładnie, bo to jednak nie to samo.
Na wykopie kiedyś było o modzie męskiej i było tam napisane, że tego dolnego guzika w marynarce się nie zapina, a on ma dwa zapięte. Może ktoś wyjaśnić?
Prowadziłem takie Volvo po żwirowni na prezentacji nowego modelu. Ogólnie auto jak auto, ale handlowcy mówią, że jeszcze lepszy, jeszcze mocniejszy, bardziej przyjazny kierowcy i środowisku. Jak to mówią, reklama dźwignią handlu.
@Brylant: Miałem okazję jeździć większością marek europejskich ciężarówek...za wyjątkiem Scani. Szczerze powiem, że Volvami jeździ się jak samochodami osobowymi. Wszystko jest tak jak być powinno, i działa na takiej zasadzie, że jadąc pierwszy raz wiadomo np.: jak mocno wcisnąć pedał hamulca aby reakcja była taka jak chcesz. Te auta są bardzo przewidywalne.
Zakochałem się również w zautomatyzowanych skrzyniach biegów Volvo. W żadnej innej marce ciężarówek europejskich (podkreślam, nie znam Scani) nie
@damians696: Co do skrzyń biegów w Volvo to masz rację, I-SHIFT jest według mnie na chwilę obecną jedną z najlepszych skrzyń biegów. Co do popularności automatów w Polsce, to jest tak, że powoli ludzie się przekonują. Kiedyś te skrzynie były mniej doskonałe i koszty serwisu też były wyższe, a poza tym ludzie sceptycznie podchodzili do automatów-" bo jak się zepsuje to kto mi naprawi".
Komentarze (66)
najlepsze
Przeciętna osoba która mogła by 'prosić' o podwyżkę w Volvo pewnie nawet gościa na oczy nigdy nie zobaczy...
Wiem, że to detal, ale w tym przypadku takie rzeczy powinny być chyba przetłumaczone dokładnie, bo to jednak nie to samo.
Sama reklama oczywiście genialna.
"Zapięcie dolnego guzika marynarki jest dopuszczalne tylko w przypadku przebywania na samochodzie, który wisi kilkadziesiąt metrów nad wodą"
Bogusław Kaczyński
Zakochałem się również w zautomatyzowanych skrzyniach biegów Volvo. W żadnej innej marce ciężarówek europejskich (podkreślam, nie znam Scani) nie