W sumie nie wiem czy to taka zaleta, w pełnej wersji powinny być normalne dźwięki kiedy jesteśmy w bazie lub na statku kosmicznym bez skafandra, mogłby się słyszeć zderzenia statków powinny mogłyby mieć dźwięk gnieconego metalu, dekompresji, silników i całego sprzętu stacji. Dźwięki z wewnątrz skafandra mogłyby się pojawić przy dotykaniu, ewentualnie dźwięk oddechu z odtwarzaczem mp3 i radia internetowego "z przeszłości" byłoby fajne.
Oprócz tego, gra jest we wczesnej fazie, czyli oprócz budowania statków w minecraftowym stylu (i ewentualnym ich niszczeniu) nic tam nie ma. W planach jest dużo rzeczy i warto dać tej grze trochę czasu na rozbudowanie.
Chciałbym taką grę. Grupa ludzi buduję okręty, a potem lecą, i np. walczą z inną kolonią o surowce na asteroidzie. Fajna by była taka gra, gdzie nie steruje się jednym okrętem wojennym, tylko np. 15 osób jako ząłoga, jeden pilotuję, obsługa dział, itp. Gra była by świetna.
Czytając tytuł spodziewałam się gry w grafice Minecrafta, cyli wszystko w pixelach i kanciaste :-) Grafika jest cudna trzeba przyznać. Ciekawe jak grywalność.
jak na razie jedyną grą early access sa steamie, którą kupiłem i nie żaluję jest Speedrunners 9,99 ojro http://store.steampowered.com/app/207140/ , to głównie gra do multiplayera, 4-pack jest w niezłej cenie
Gra zbiera bardzo dobre opinie, co jest w sumie dziwne, bo z tego co oglądałem i czytałem to nie jest ona na ten moment zbyt ciekawa. Mam nadzieję że szybko dojdzie więcej opcji. Chciałbym by gra miała jakiś cel, żeby te budowanie statków było po coś, a nie by ładnie wyglądał :) Jeśli będzie przy tym multi to będę bardzo zadowolony :)
@Czarnaryba: A tam mało ciekawa. Jeśli jest tak mało elementów i potrafi przykuć na parę godzin, to wyobraź sobie co będzie jak będzie skończona gra! :]
Jak ktoś chciałby pobudować sobie statki, zanim wyjdzie ta gra, to w Gmodzie istnieje tryb gry zwany "Spacebuild". Można tam nawet zaprogramować własny komputer pokładowy, choć to nie to samo, bo silnik Source nie jest zbytnio przystosowany do tego typu gier.
Raczej brakuje na rynku takich kosmicznych F2P w których można by się bawić w twórcę budowli / statków. Przez długi czas wiązałem nadzieję z "Infinity" bo silnik robił wrażenie a kosmos wyglądał jak kosmos i technicznie maił być nie ograniczony. Niestety po latach zapowiedzi F2P twórcom Infinity odmieniło się zdanie i jednak będzie za nią trzeba płacić by grać.
@dawkot: Czytaj ze zrozumieniem. Nigdzie nie płaczę, że chcą. Uważam, że zwyczajnie brakuje takich F2P. To od twórcy zależy czy robi grę płatną czy nie a ode mnie czy zdecyduję się w nią zagrać. Poza tym w wypadku Infinity zrobili trochę nie fair wobec graczy. Najpierw było zarzekanie się że będzie za free a jak więcej ludzi się zainteresowało zrobił się mały fandom to zrobili "a nie sory jednak nam zapłaćcie".
@FlaszGordon: Nie ma czego żałować. i tak gra pewnie w rzeczywistości byłaby P2W albo P(jeśli nie chcesz grindować)2W. Nie wspominając już o degeneracji społeczności podobnej do tej w World of "SIEMA KTO PL? XD" Tanks czy League of "WYp%$%$??AJ Z MIDA JA TAM IDE ŚMIECIU" Legends.
- po co klikac przy kazdym kwalku kadluba pare sekund, wstawiac blaszke, pozniej go malowac, skoro to samo mozna by zrobic w jakims programie 3d - byloby pewnie lepiej, nie koniecznie latwiej (przynajmniej na poczatku) i daloby chyba wieksza frajde nie mowiac ze przy okazji czegos bysmy sie nauczyli
nie gralem w minecrafta dluzej niz 5min - klocki lego sa fajne,ale glownie
grałem niedawno w coś bardzo podobnego, tylko było darmowe. było multi, budowanie statków z klocków (niestety bez zniszczeń a typowo klockowo) i dość rozbudowane
Komentarze (86)
najlepsze
PS. Warto zauważyć że nie było słychać "boom" po zderzeniu, więc kolejny plus!
@DBR9:
W sumie nie wiem czy to taka zaleta, w pełnej wersji powinny być normalne dźwięki kiedy jesteśmy w bazie lub na statku kosmicznym bez skafandra, mogłby się słyszeć zderzenia statków powinny mogłyby mieć dźwięk gnieconego metalu, dekompresji, silników i całego sprzętu stacji. Dźwięki z wewnątrz skafandra mogłyby się pojawić przy dotykaniu, ewentualnie dźwięk oddechu z odtwarzaczem mp3 i radia internetowego "z przeszłości" byłoby fajne.
Funkcja bez skafandra powinna
Wielki kwadrat
@Kajmel:
@eragonn14:
@awcalezenie:
@seth_pl: http://www.colobot.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=1192
http://osnews.pl/otwarto-zrodlo-gry-programistycznej-colobot/
Oprócz tego, gra jest we wczesnej fazie, czyli oprócz budowania statków w minecraftowym stylu (i ewentualnym ich niszczeniu) nic tam nie ma. W planach jest dużo rzeczy i warto dać tej grze trochę czasu na rozbudowanie.
-Kerbal Space Program (21,99€)
-Planetary Annihilation (54,99€)
-State of Decay (18,99€)
-Castle Story (18,99€)
-Godus(18,99€)
-Prison Architect(20,99€)
To 14€ za (już na chwilę obecną) dobrą grę to nie jest wiele.
W jakim sensie? Przecież to praktycznie to samo, tylko twoje "budynki" się poruszają.
W przeciwieństwie do minecrafta to wydaje się ciekawe.
W przeciwieństwie do minecrafta to wydaje się ciekawe.
W p r z e c i w i e ń s t w i e d o m i n e c r a f t a t o w y d a j e s i ę c i e k a w e .
W P R Z E C I
PS.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.wykop.pl/wpis/6204940/pierwsze-ladowanie-statkiem-wlasnej-konstrukcji-la/
Raczej brakuje na rynku takich kosmicznych F2P w których można by się bawić w twórcę budowli / statków. Przez długi czas wiązałem nadzieję z "Infinity" bo silnik robił wrażenie a kosmos wyglądał jak kosmos i technicznie maił być nie ograniczony. Niestety po latach zapowiedzi F2P twórcom Infinity odmieniło się zdanie i jednak będzie za nią trzeba płacić by grać.
- po co klikac przy kazdym kwalku kadluba pare sekund, wstawiac blaszke, pozniej go malowac, skoro to samo mozna by zrobic w jakims programie 3d - byloby pewnie lepiej, nie koniecznie latwiej (przynajmniej na poczatku) i daloby chyba wieksza frajde nie mowiac ze przy okazji czegos bysmy sie nauczyli
nie gralem w minecrafta dluzej niz 5min - klocki lego sa fajne,ale glownie
1. to ma być gra multiplayerowa, a sandbox ma być tylko dodatkiem
2. statki mają różne części - mniej lub bardziej odporne ściany, panele sterowania, silniki, działka, okna itp.
3. statki mają być zniszczalne
4. różne części statków mają wymagać różnych ilości surowców
niestety nazwy nie mogę sobie przypomnieć
nawet fajne ale trzeba mieć aspergera żeby w to dłużej grać