•  
      G.......e

      +38

      pokaż komentarz

      Potwierdzam, UPS jest do niczego. Mojemu ojcu zgubili paszport, wizę (nie turystyczną) i inne dokumenty. Jedynie dzięki wyrozumiałości pracodawcy nie stracił stanowiska. Musiał wszystko od nowa wyrabiać i oczywiście płacić. UPS rzecz jasna nie czuła się za nic odpowiedzialna. Tekst kierownika UPS? - Zdarza się.

      Po kilku tygodniach otrzymałem telefon - paczka znalazła się w magazynie... Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu! Ale to już było bez znaczenia, bo wszystko straciło ważność. Również polecam UPS.

    •  

      pokaż komentarz

      Graduatte - jak można darować firmie zgubę tak ważnych dokumentów?

    •  

      pokaż komentarz

      Wszystko juz schodzi na psy. To czym teraz wysylac paczki? DHLem tez mam niemile wspomnienia!

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      DPD (masterlink) mi moją paczkę po Gdańsku woził przez 4 dni dokładnie z takimi opisami! Warowałem cały weekend i okazało się, że był w sobotę dwa razy i rzekomo mnie nie było! No po prostu... :/

    •  

      pokaż komentarz

      Siódemka - w moim przypadku żadnej paczki nie zgubili / zepsuli.
      Buahahaha dwa razy konto zakladalem z mBnku i tam uzywaja tej nieszczesliwej firmy i za kazdym razem umowa do mnie nie docierala i byla zwracana do mbanku z adnotacja klient odmowil podpisania umowy WTF? Jak zadzwonilem po tym do nich to sie okazalo ze paczka latala po kurierach bo zadnemu nie chcialo sie zajechac na moja wioske (gminna wiec nie taka mala upc/gls jest codziennie)

    •  

      pokaż komentarz

      Moja znajoma zamówiła buty w internecie z doręczeniem UPS-em. Dostała paczkę na czas, jednak okazało się, że z danych na paczce zgadzało się TYLKO nazwisko i imię. Adres był z Krakowa a ona mieszkała w Katowicach. Tłumaczenie UPS-u? "Myśleliśmy, że adres był błędny więc wysłaliśmy paczkę pod adres który mieliśmy już w bazie." Również gorąco polecam UPS.

    •  

      pokaż komentarz

      A ja naprawdę polecam UPS. Zamawiałem w pewnym sklepie, który korzysta z ich usług i wydałem tam już z 2000zł, w około 15 zamówieniach. Ani razu nie bylo zadnych problemow z paczka. Zawsze rzeczy docieraly takie jakie zamowilem, bardzo szybko - zwykle 2 dni po zlozeniu zamowienia. Paczke odbieralem od nich tez raptem kilka dni temu.
      Nie mam zastrzezen do nich. A co do sprawy tego goscia to moze obydwie te paczki nadal ten sam sprzedawca z allegro i stad wynikla ta pomylka, bo nie widze innej mozliwosci.

    •  

      pokaż komentarz

      A w Krośnie Odrzańskim kurier UPS został oskarżony i skazany za podrabianie podpisów. Podpisywał paczki za klientów i zostawiał pod drzwiami, u sąsiadów, w miejscach pracy (wszystko bez uprzedniego ustalenia z odbiorcą).
      Kiedyś miał mi dostarczyć paczkę, usłyszałem dzwonek do drzwi akurat w momencie jak nalewałem wodę do kubka z kawą. Dokończyłem zalewanie kawy, odstawiłem czajnik, przeszedłem przedpokój, otworzyłem drzwi a na klamce powiewało już wypisane awizo, a kurier był dwa piętra niżej. Jak go dogoniłem na parkingu przed blokiem, to powiedział, że on nie ma całego dnia na czekanie aż się doczołgam do drzwi.

    •  

      pokaż komentarz

      Miałem podobną sytuację: UPS długo nie doręczało mi paczki, a firma zaręczała, że po prostu nie zastała nikogo w domu, co było niemożliwe. Paczka w końcu po usilnych skargach i telefonach dotarła.
      Za drugim razem paczka dotarła w opłakanym stanie: podarta i zniszczona. Na szczęście towar wytrzymał.
      Generalnie zamawiam dużo przez Internet, mam ok. 2000 przeprowadzonych transakcji na Allegro (jakieś 30% to zakupy) i... polecam pocztę polską. Nigdy nie zawodzi. Może mam po prostu farta do porządnego listonosza i dobrych ludzi w transporcie? Tak czy inaczej nigdy już w UPS nie zamówię, wybiorę konkurencyjną firmę albo Pocztę.

    •  

      pokaż komentarz

      A jeśli komuś jeszcze mało to proszę - 20 sekund z pięknym podsumowaniem jakości usług firmy UPS.
      http://www.joemonster.org/filmy/12977/Specjalna_przesylka_od_UPS

    •  
      p......a

      +1

      pokaż komentarz

      W sortowni DHL'u dla przykładu paczki nawet opisane jako medykamenty, laptopy, LCD, wszystko, rzucane jest na taśmę z tira z takim impetem, że da się usłyszeć kilka razy na dzień dźwięk tłuczonego szkła czy też innych paczek opisanych jako "Ostrożnie".
      Z autopsji - miałem nieprzyjemność jeden dzień tam być.

    •  

      pokaż komentarz

      @yogas: NIE POLECAM TEJ FIRMY. CODZIENNIE ODE MNIE Z FIRMY WYCHODZI OK 50 PACZEK. PRZEZ PÓŁ ROKU BYŁO WSZYSTKO OK. A POTEM... UPS PODOLICZAŁ W FAKTURZE ZA PACZKI DOPŁATY RZEDU 12 - 30 ZŁ NETTO!!! MOJE PRZEDMIOTY SĄ MAŁE WAŻĄ OK 1 KG. OBECNIE TOCZY SIĘ SPRAWA SĄDOWA W TEJ KWESTII. ZNAM TEŻ DUŻE MAGAZYNY KTÓRE ZOSTAŁY OSZUKANE NA OK 60 TYŚ MIESIECZNIE I ZORIENTOWAŁY SIĘ DOPIERO PO JAKIMŚ CZASIE- BYŁ JUZ ZA POŹNO.... MOŻE W INNYCH FIRMACH CZASEM ZDARZY SIE USZKODZENIE LUB ZGINIE PACZKA ALE PRZYNAJMNIEJ NIE MAM DO CZYNIENIA Z OSZUSTAMI I ZŁODZIEJAMI !!!!

    •  

      pokaż komentarz

      @yogas: NIE POLECAM TEJ FIRMY. CODZIENNIE ODE MNIE Z FIRMY WYCHODZI OK 50 PACZEK. PRZEZ PÓŁ ROKU BYŁO WSZYSTKO OK. A POTEM... UPS PODOLICZAŁ W FAKTURZE ZA PACZKI DOPŁATY RZEDU 12 - 30 ZŁ NETTO!!! MOJE PRZEDMIOTY SĄ MAŁE WAŻĄ OK 1 KG. OBECNIE TOCZY SIĘ SPRAWA SĄDOWA W TEJ KWESTII. ZNAM TEŻ DUŻE MAGAZYNY KTÓRE ZOSTAŁY OSZUKANE NA OK 60 TYŚ MIESIECZNIE I ZORIENTOWAŁY SIĘ DOPIERO PO JAKIMŚ CZASIE- BYŁ JUZ ZA POŹNO.... MOŻE W INNYCH FIRMACH CZASEM ZDARZY SIE USZKODZENIE LUB ZGINIE PACZKA ALE PRZYNAJMNIEJ NIE MAM DO CZYNIENIA Z OSZUSTAMI I ZŁODZIEJAMI !!!!

    •  

      pokaż komentarz

      @Graduatte: NIE POLECAM TEJ FIRMY. CODZIENNIE ODE MNIE Z FIRMY WYCHODZI OK 50 PACZEK. PRZEZ PÓŁ ROKU BYŁO WSZYSTKO OK. A POTEM... UPS PODOLICZAŁ W FAKTURZE ZA PACZKI DOPŁATY RZEDU 12 - 30 ZŁ NETTO!!! MOJE PRZEDMIOTY SĄ MAŁE WAŻĄ OK 1 KG. OBECNIE TOCZY SIĘ SPRAWA SĄDOWA W TEJ KWESTII. ZNAM TEŻ DUŻE MAGAZYNY KTÓRE ZOSTAŁY OSZUKANE NA OK 60 TYŚ MIESIECZNIE I ZORIENTOWAŁY SIĘ DOPIERO PO JAKIMŚ CZASIE- BYŁ JUZ ZA POŹNO.... MOŻE W INNYCH FIRMACH CZASEM ZDARZY SIE USZKODZENIE LUB ZGINIE PACZKA ALE PRZYNAJMNIEJ NIE MAM DO CZYNIENIA Z OSZUSTAMI I ZŁODZIEJAMI !!!!

    •  

      pokaż komentarz

      @fiorello: NIE POLECAM TEJ FIRMY. CODZIENNIE ODE MNIE Z FIRMY WYCHODZI OK 50 PACZEK. PRZEZ PÓŁ ROKU BYŁO WSZYSTKO OK. A POTEM... UPS PODOLICZAŁ W FAKTURZE ZA PACZKI DOPŁATY RZEDU 12 - 30 ZŁ NETTO!!! MOJE PRZEDMIOTY SĄ MAŁE WAŻĄ OK 1 KG. OBECNIE TOCZY SIĘ SPRAWA SĄDOWA W TEJ KWESTII. ZNAM TEŻ DUŻE MAGAZYNY KTÓRE ZOSTAŁY OSZUKANE NA OK 60 TYŚ MIESIECZNIE I ZORIENTOWAŁY SIĘ DOPIERO PO JAKIMŚ CZASIE- BYŁ JUZ ZA POŹNO.... MOŻE W INNYCH FIRMACH CZASEM ZDARZY SIE USZKODZENIE LUB ZGINIE PACZKA ALE PRZYNAJMNIEJ NIE MAM DO CZYNIENIA Z OSZUSTAMI I ZŁODZIEJAMI !!!!

  •  

    pokaż komentarz

    Żeby było uczciwie-zdarza mi się zamawiać przesyłki przez tą firmę,nigdy nie było kłopotów z doręczeniem.Może to nie firma,tylko konkretny pracownik zawalił ?

    •  

      pokaż komentarz

      i tak pewnie jest. Kiedyś pracował w mojej okolicy listonosz co nigdy nikomu przez 2 miesiące listu nie dostarczył (rachunki itp. również). Po miesiącu sprawa wyszła jak telefonie zaczęły odsetkami straszyć. (tak, pocztę polską używam tylko do odbierania kwitów/rachunków, a za tymi specjalnie nie tęsknię/czekam)

      Ja osobiście zamawiałem z użyciem UPS i w 12 godzin paczka przeleciała (nie raz) 700km.

    •  

      pokaż komentarz

      Też mam takie wrażenie. Dokładnie wczoraj miałem styczność z kurierem UPS. Paczka została nadana dzień wcześniej i w dobę trafiła do mnie nienaruszona. Kurier był na tyle miły, że zadzwonił pod mój nr upewnić się gdzie mieszkam, po której stronie itd. Dodam, że paczkę odbierałem w niewielkiej wsi. Tak więc człowiek człowiekowi nierówny ;)

    •  

      pokaż komentarz

      No wiesz... Polityką firmy nie jest zawalenie dostarczenia przesyłki... ;)
      Niestety ch%$ową polityką firmy jest zatrudnianie po taniości.

    •  

      pokaż komentarz

      W Polsce przez tą firmę zamówiłem prywatnie jakieś 30 przesyłek, a w firmie pewnie kilkaset i nigdy nie miałem problemu oprócz kilku opóźnień ale to przesyłki dostarczane do pracy.

      Po prostu w każdej firmie trafiają się mniej odpowiedzialne osoby.

      Oni mają te terminale więc pewnie coś się pomyliło.

    •  

      pokaż komentarz

      @pean: NIE POLECAM TEJ FIRMY. CODZIENNIE ODE MNIE Z FIRMY WYCHODZI OK 50 PACZEK. PRZEZ PÓŁ ROKU BYŁO WSZYSTKO OK. A POTEM... UPS PODOLICZAŁ W FAKTURZE ZA PACZKI DOPŁATY RZEDU 12 - 30 ZŁ NETTO!!! MOJE PRZEDMIOTY SĄ MAŁE WAŻĄ OK 1 KG. OBECNIE TOCZY SIĘ SPRAWA SĄDOWA W TEJ KWESTII. ZNAM TEŻ DUŻE MAGAZYNY KTÓRE ZOSTAŁY OSZUKANE NA OK 60 TYŚ MIESIECZNIE I ZORIENTOWAŁY SIĘ DOPIERO PO JAKIMŚ CZASIE- BYŁ JUZ ZA POŹNO.... MOŻE W INNYCH FIRMACH CZASEM ZDARZY SIE USZKODZENIE LUB ZGINIE PACZKA ALE PRZYNAJMNIEJ NIE MAM DO CZYNIENIA Z OSZUSTAMI I ZŁODZIEJAMI !!!!

  •  

    pokaż komentarz

    a moją paczkę wartości ok 1000zł kurier DHL zostawił..u sąsiadki :D Starsza kobiecina po tygodniu sobie przypomniała o sprawie, ale to nie jej wina. A status paczki? Nieznany xD

  •  

    pokaż komentarz

    A ja mam za to uraz do DHL. Kupiłem kiedyś jakies tam peryferia do komputera, przyjechal kurier, wszystko fajnie, poszedl na tyl furgonetki, czekam az mi poda paczke, a tu nagle z samochodu wylatuje (dosłownie) paczka z zamowionym przeze mnie sprzetem, uderzając o ziemie i przetaczając sie kilkukrotnie!!! Kazalem mu czekac, az rozpakuję wszystko by sprawdzic czy nic nie polamal.

    •  

      pokaż komentarz

      A ja raz odsyłałem dysk twardy do sklepu - przez DHL. Kurier, który przyjechał sprzęt odebrać był OK i na dodatek mogłem z nim spokojnie pogadać o tym dysku bo gość był w tym temacie obcykany. Ciężko mówić o jakiejś firmie na podstawie jednego przypadku ;)

    •  

      pokaż komentarz

      Masz rację, wiadomo, że w kazdej firmie mozna trafic na milych albo aroganckich pracowników. Tylko, że jak raz się zrazisz (a był to pierwszy raz kiedy korzystałem z usług DHL) to podświadomie wyrabia ci się opinia o przedsiębiorstwie.
      Jest chyba taka zależność, że im większa firma tym klienta gorzej się traktuje, mówię to na przykładzie TP, PP, itp i własnie DHL, który jest jednym z czołowych przewoźników cargo na świecie.
      Im mniejsza firma tym większa troska o klienta.

    •  

      pokaż komentarz

      @Mr_J: NIE POLECAM TEJ FIRMY. CODZIENNIE ODE MNIE Z FIRMY WYCHODZI OK 50 PACZEK. PRZEZ PÓŁ ROKU BYŁO WSZYSTKO OK. A POTEM... UPS PODOLICZAŁ W FAKTURZE ZA PACZKI DOPŁATY RZEDU 12 - 30 ZŁ NETTO!!! MOJE PRZEDMIOTY SĄ MAŁE WAŻĄ OK 1 KG. OBECNIE TOCZY SIĘ SPRAWA SĄDOWA W TEJ KWESTII. ZNAM TEŻ DUŻE MAGAZYNY KTÓRE ZOSTAŁY OSZUKANE NA OK 60 TYŚ MIESIECZNIE I ZORIENTOWAŁY SIĘ DOPIERO PO JAKIMŚ CZASIE- BYŁ JUZ ZA POŹNO.... MOŻE W INNYCH FIRMACH CZASEM ZDARZY SIE USZKODZENIE LUB ZGINIE PACZKA ALE PRZYNAJMNIEJ NIE MAM DO CZYNIENIA Z OSZUSTAMI I ZŁODZIEJAMI !!!!

  •  

    pokaż komentarz

    Zamierzałem kiedyś pracować u tych złodziei i poznałem jak to wygląda:
    1) Kurier nie zabierze paczki z magazynu (zdarza się, to wpisują że nikogo nie było)
    2) Kurier ma naj#%ane paczek z rana - wpisuje że nikogo nie było
    3) Kurier nie może trafić pod numer podany na paczce - wpisuje w raporcie "błędny adres" a samemu mu się nie chce zadzwonić pod numer co zazwyczaj jest na paczce, bo nie zwracają mu za rozmowy.

    Pomijam kwestię ładowania tych paczek na auto, bo to też pozostawia wiele do życzenia. Jak się nie ma dobrze zapakowanej paczki, to może nie dojść w całości.

    •  
      z.....g

      +13

      pokaż komentarz

      no to raczej zalezy gdzie. czasem zawali kurier, czasem ci wyzej. tata pracowal i tez bylem z nim pare razy to cokolwiek widzialem.
      Paczek z rana jest naj#%ane od groma to fakt, wszystko robi sie na biegu. Jest to dosc stresujaca praca, chociazby ze wzgledu na to ze masz dostarczyc ilestam paczek, do wielu miejscowosci z czego z poczatku ich nie znasz za dobrze no i przeciez nie pojedziesz przepisowo bo nie zdazysz,a dostarczyc musisz. Dochodza mandaty, szefowa zaplaci za mandat raczej, ale punkty... Wyobraz sobie robienie 300km dziennie, po dziurach ktorych nie znasz. I chyba najgorszy czynnik: wk%!#iony klient, ktory awanturuje sie o byle co. Naprawde puszczaja nerwy. Nie wiem jak z innymi kurierami, ale tata dzwonil do ludzi.

    •  

      pokaż komentarz

      Ja pracowałem do niedawna w DHL jako kurier, a wcześniej pakowałem liniówki. Jeśli chodzi o przesyłki powyżej 31,5 kg (tzw. drobnica) to większość jest na paletach, więc tutaj rzucanie nie wchodzi w grę. ;) Chociaż kiedy w nocy przyjeżdzają TIRy liniówki z innych terminalów i wózkami widłowymi wypakowują te palety, to rano jak przyjeżdżają kurierzy, to jest taki tłok, że często skacze się po tych paletach. :P No i później jak widzisz ślady butów na przesyłce oklejonej 'Ostrożnie szkło!' to wiadomo, że są problemy przy dostarczeniu. A za niedostarczoną przesyłkę kurier nie dostaje kasy. Jeśli chodzi o przesyłki poniżej 31,5 kg (tzw. ekspresy), to tutaj jest gorzej, bo tutaj upycha się każdą lukę. To samo robią kurierzy, bo mają płacone od paczki, więc wiadomo, że chcą jak najwięcej tego zapakować i upychają. No i poźniej mają po 150 adresów do obskoczenia, a jeszcze do tego dochodzi odbiór paczek od klientów, więc śpieszą się cholernie i później każdy przestój to mega spóźnienie, więc robią 'wałki' z awizami itp. ;)