•  

    pokaż komentarz

    Jak się jedzie 170 km/h to nawet ścięta tablica nie pomoże. Po co komu tablice, wszyscy jeżdżą na google maps

  •  

    pokaż komentarz

    Moim zdaniem głupi pomysł. Ktoś już kiedyś wymyślił że znaki informacyjne mają kształt prostokąta ponieważ nie ostrzegają o niebezpiecznych zdarzeniach na drodze a tylko informują o zjazdach / odległościach, więc ich kształt jest łagodny. Znaki ostrzegawcze mają bardziej "agresywny" kształt - trójkąta, po to aby rzucały się w oczy ponieważ zawarte na nich informacje są bardzo istotne. Po co wprowadzać dodatkowe elementy do znaku który nie jest istotny. Na autostradzie, jakieś 2km przed zjazdem jest informacja, potem znak który informuje o zjeździe na daną miejscowość odpowiednio wcześniej i kolejny przy samym zjeździe - 3 znaki. Jak dla kierowcy taka ilość informacji jest niejasna to powinien przestać jeździć samochodem.

  •  
    K.......k

    -2

    pokaż komentarz

    Tylko po co, skoro obecna forma jest przejrzysta? Masz już tyle znaków przed zjazdami, że nie widzę potrzeby dawać kolejnego, choć dla rządu pewnie fajny pomysł, bo można zrobić kolejny przetarg i wyciągnąć trochę kasy. Ale wykopuje jako ciekawostkę :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Krzy___ek: Przecież to nie jest jako kolejny znak, ale zamiast znaku z malutką strzałką, jak ten po prawej "Łodź, Szczecin..." byłby taki ścięty znak i kierowca już z bardzo daleka widziałby gdzie jest zjazd, nawet podczas złych warunków atmosferycznych, a to przecież koszt produkcji praktycznie taki sam.

      źródło: img688.imageshack.us

    •  

      pokaż komentarz

      Tylko po co

      @Krzy___ek: Z tego samego powodu dla którego są znaki trójkątne, okrągłe, kwadratowe a stop jest ośmiokątny?

    •  
      K.......k

      -2

      pokaż komentarz

      @johanlaidoner: przecież nad odpowiednimi pasami masz odpowiednie znaki, masz znaki że dojezdzasz do węzła komunikacyjnego, masz pogrubione i bliżej położone bliżej siebie linie. Jak ktoś jest debilem i nie potrafi wykorzystać tych wszystkich informacji to już mu nic nie pomoże. A przerobienie lini produkcyjnej będzie kosztowało i będzie problemem.

  •  

    pokaż komentarz

    Pomysł tak prosty i oczywisty, że aż dziwne, że nikt na to wcześniej nie wpadł. Brawo Estonia.