Ale czego to ma dowodzić? Chyba tylko tego, że Dodge ma kłopot z przyczepnością - np. dlatego, że nie mógł zablokować dyfernecjału.
Amerykańskie samochody mają litrażowo większe silniki, ale nie zawsze muszą być mocniejsze - tam silniki nie są tak wyżyłowane, jak w Europie (co wynika z olewania jakiś tam norm ekologicznych). I taki silnik posłuży dłużej, a nawet czasami spali mniej, niż mniejszy odpowiednik europejski.
Przecież Dodge to padło, które tylko ma wyglądać z gogusiem za kierownicą a mechanizm napędowy w Landku jest dopracowywany od wielu lat, więc nie miał szans :)
Tak jak do ciągnięcia przyczep lepszy jest diesel, tak samo w takim wypadku również górą będzie diesel, który najwyższy moment obrotowy będzie osiągał stosunkowo szybko, przy niższych obrotach. Tak mnie ktoś gdzieś kiedyś nauczał;)
Komentarze (216)
najlepsze
Amerykańskie samochody mają litrażowo większe silniki, ale nie zawsze muszą być mocniejsze - tam silniki nie są tak wyżyłowane, jak w Europie (co wynika z olewania jakiś tam norm ekologicznych). I taki silnik posłuży dłużej, a nawet czasami spali mniej, niż mniejszy odpowiednik europejski.
Co najwyzej 1 przednie kolo moze stac, 1 !!!!
W Ramie widac dokladnie,ze przod nie robi i wlaczone jest tylko RWD
A mechanizm napedowy defa ( i LR generalnie )to jede z gorszych napedow 4x4 ever.
i do tego Ram to nie offroadowa fura, to pickup, sluzy do wozenia okazjonalnego czegos na pace...
A ze ma duzy silnik - to tyle ze ma, jak polowa innych samochodow, ma 3-4L a dalej sa to muly, albo zawalidrogi...
kubełków z KFC zapewne