•  

    pokaż komentarz

    Przenoszenie numeru do play to śmiech na sali. Chciałem przenieść się z Orange, bo kończyła mi się umowa. Dostałem fajne warunki, wyższy abo w cenie niższego, dobre ceny i tak dalej, wszystko fajnie, ale nagle pewnego dnia dostaję smsa z orange, że nie przeniosą mi numeru, bo dane w podaniu się nie zgadzają i ch%#. No to gonię do playa pytać o co chodzi, a oni, że nic nie wiedzą, bo u nich jest ciągle w trakcie realizacji i sory, nic nie zrobimy, ale mogą sprawdzić dane. Dane się teoretycznie zgadzały, bo byliśmy sprawdzać w orange, nie wiadomo co było nie tak, więc w playu mówią mi, że trzeba czekać, mogę przyjść jutro, no to ok, na następny dzień mówią, że system nie działa i mogę się pocałować w pompkę, fajnie. W orange umowa przeszła mi na nieokreślony czas i musiałem czekać ileśtam po napisaniu rezygnacji, w sumie to dopiero za kilka dni mi wyłączą numer. Napisałem, że mają go nie pozwolić przejąć playowi i mam nadzieję, że tak będzie. Mało tego, facet w playu powiedział, że anulują tą całą umowę, która została podpisana i trzeba podpisać nową. No mam nadzieję, że miał rację, bo do tej pory nie dostałem żadnej faktury i nie chcę mieć z tymi frajerami nic wspólnego. Za to na nastepny dzień kobieta mi powiedziała, że zgodnie z regulaminem dostanę nowy numer do podpisanej umowy (która chyba została anulowana), chociaż ona powiedziała, że umowy nie można anulować. Czekam na to, co się stanie po wyłączeniu numeru w oręcz i biorę kartę. Dopóki nie założę własnej firmy nie wezmę abonamentu pod żadnym zasranym pozorem... Sory za chaos w wypowiedzi, ale za każdym razem, jak mi się to przypomni, to mnie ch%# strzela.

  •  

    pokaż komentarz

    Również niedługo rezygnuję z usług plusa, przez 5 lat korzystania z ich sieci stwierdzam jednogłośnie, że to banda złodziei i oszustów. Natomiast zachowanie plusa w kwestii przenoszenia numerów zupełnie mnie nie dziwi, stać ich na znacznie większą bezczelność :)

  •  

    pokaż komentarz

    A ja się pytam gdzie jest UKE, gdzie UOKiK się podziewa?

  •  

    pokaż komentarz

    W Play wcale nie jest lepiej. Obsługa klienta to jedno wielkie nieporozumienie, częste awarie, a ich konto online, to niemal codziennie inne błędy pokazuje. Byłem klientem wszystkich sieci GSM, ale to co zastałem w Play, zwłaszcza pod względem obsługi klienta, naprawdę woła o pomstę...

    Polecam też przeczytanie stanowiska Plusa w tej sprawie: http://media2.pl/telekomunikacja/54604-plus:-play-wprowadza-klientow-w-blad.html

    •  

      pokaż komentarz

      Ciekawe, że Play tak ostro i bez strachu gra z Plusem, kiedy wciąż korzysta z ich przekaźników. Myślałem, że przez to relacje z nimi są trochę "cieplejsze".
      Ale może to i lepiej, dobrze mieć na rynku takiego ostrego gracza jak Play. Tylko dzięki niemu ceny w tym roku spadły o co najmniej kilkanaście %.