Sieć Play okłamuje ludzi
Od jakiegos czasu borykam sie z firma PLAY która nie chce mi zwrócić kaucji wbrew wcześniejszym zapewnieniom ze strony pracowników. Mam prośbę wykopcie to na pierwszą stronę i pokażcie że czasy się zmieniły i nie można bezkarnie okłamywać ludzi. <a href="http://pokazywarka.pl/playoklamujeklientow/" title="">http://pokazywarka.pl/playoklamujeklientow/</a>
lobo1981 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 113
Komentarze (113)
najlepsze
Wykop to nie jest Twoja prywatna armia.
- Wysłanie wezwania do zapłaty w ciągu 7 dni, w przeciwnym przypadku zostaną naliczone odsetki ustawowe (13% to lepiej niż na lokacie bankowej)
- Jeżeli to nie poskutkuje, przedsądowe wezwanie do zapłaty
OSTATECZNE PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY
Wzywam PLAY do zapłaty kwoty ............... zł wynikającej z wpłaty kaucji ............... z dnia .................. r. wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia ..................... r. do dnia
§ 7 punkt 4:
Operator dokona rozliczenia Kaucji najpóźniej w dniu ostatecznego rozliczenia z
Abonentem w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem Umowy, po potrąceniu
wymagalnych wierzytelności wynikających z Umowy.
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiadczenia_Uslug_Telekomunikacyjnych_dostepu_do_internetu_dla_Abonentow.pdf
Czy tylko ja mam problem z rozszyfrowaniem tego co jest tutaj napisane?
nie mozesz "wygadac" wiecej niz jakas tam kwota.
Czesto sa to 3 pierwsze miesiace umowy.
Jest to napisane w regulaminie, jezeli podpisal umowe to znaczy, ze zgadza sie na takie warunki.
Swoja droga tytul godny FAKTU...
Najpierw ludzie nie czytaja regulaminu i zgadzaja sie na wszystko, a pozniej licza,
ze wykop.pl stanie sie strona w sporze i bedzie
"Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulamiem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Operator dokona rozliczenia Kaucji najpóźniej w dniu ostatecznego rozliczenia z Abonentem w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem Umowy, po potrąceniu wymagalnych wierzytelności wynikających z Umowy. Kaucja nie ma charakteru zaliczki ani przedpłaty z tytułu jakichkolwiek należności Operatora i jest zdeponowana na odrębnym, nieoprocentowanym rachunku bankowym "
Konsultanci albo nie wiedzą albo celowo dezinformują klientów. Ja wciąż nie mogę się przyzwyczaić że nie można ufać przedstawicielowi firmy i ciągle się na tym nacinam: konsultant swoje, regulamin swoje.
Ostatnio:
Konsultant Orange: tak, tak, nie będzie miał pan problemu z przeniesieniem nowej aktywacji prepaid do abonamentu.
Ja: to nie muszę odczekać 3 miesięcy?
Konsultant: nie, oczywiście że nie musi Pan.
(Plac
Moze to pan od Orange Era czy Plus wypisuje na wykopie takie rzeczy ?
Kto mial problemy z play niech sie wpisze, jednba jaksolka zimy nie czyni.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora