•  

    pokaż komentarz

    Pan Piotr skontaktował się ze mną na komunikatorze i poinformował o odblokowaniu dostępu do konta, abym mogła wykonać backup plików, co przed chwilą właśnie zrobiłam. Mam więc dane, na których mi zależało i dla mnie sprawa zamyka się w tym momencie - na takim rozwiązaniu właśnie mi zależało.
    Cieszę się, że udało się to załatwić.

  •  

    pokaż komentarz

    Ta pani jest niepowazna
    sprawa wyglada calkiem inaczej ,to juz nie pierwszy raz jak na jej konto sa ataki i problemy.
    Nikt zadnych plikow tej pani nie zabiera ,konto ma zablokowane do wyjasnienia

    •  

      pokaż komentarz

      A ja tak z ciekawosci - co to za kwota 50EU za zdjecie z BL? Chyba jakies jaja sobie robicie? Od kiedy to takie cos jest wprowadzone i gdzie?? :) z 10 lat smigam po roznych hostingach i nigdy ale przenigdy o tym nie slyszalem,a nie raz mialem ludzi przez ktorych IP'ki trafily do BL...
      Blokowanie konta po shaczeniu dostepu do niego? A nie powinno to byc przez przypadek tak ze informujecie klienta, kazecie isc na policje podajac IPki i wszystkie dane umozliwiajace rozpoczecie procedury "udup*enia" hakiera?
      Chyba jaja sobie ktos robi,chyba ze ta pani to naprawde upierdliwy klient...
      PS: nie mam u was konta,nie polecam,nie krytykuje - drazni mnie ciekawa forma prowadzenia rozmowy przedstawiciela zdaje sie powaznej firmy z jakims ich userem...

    •  

      pokaż komentarz

      Tej pani zostaly wykradzione hasla z komputera przez trojany potem bylo setki logowan na jej konto i z konta wysylany spam ktory zostal zablokowany automatycznie przez system i rowniez cale konto.
      Pani sie upiera ,ze ona nie ma trojanow na komputerze i to nie jej wina juz po raz kolejny byly wlamy na jej konto.Nikt celowo sie nie wlamuje jest to plaga trojanow ktore wykradaja klientowi hasla z total commandera czy innych programow i potem sie loguja
      problem jest opisany u nas na forum

      http://www.forum.linuxpl.com/viewtopic.php?t=2714

    •  

      pokaż komentarz

      a czy przypadkiem nie jest obowiązkiem adminów zapewnić bezpieczeństwo?

      no i jeszcze skoro konto zostało zablokowane przez 'system', to kiedy konto zdążyło narobić szkód?

    •  

      pokaż komentarz

      Nie wiem jaka macie polityke,ale jak dla mnie to wasze zachowanie jest co najmniej dziwne. Sama blokada i kick dla usera,ok - ale pobieranie oplaty za BL - szok, co do wlaman -nie rozumiem jednego - wlamania byly na serwer? jak tak to co z zabezpieczeniami? spam szedl z jej domeny? Jak tak, to napewno szlo to z okreslonych IP'kow - z okreslonych krajow - macie jakas polityke na smtp??? srednio poczatkujacy admin wrzuca sobie odpowiednie ip w host.deny - ja tu raczej widze probe zrzucenia odpowiedzialnosci nizej :) Ale to norma w PL przeciez - dlatego od wiekow nie korzystam z polskich hostingow. Sa poprostu niedojrzale.

    •  

      pokaż komentarz

      Panie Piotrze, myślę, ze rozmowa mówi sama za siebie. "konto ma zablokowane do wyjasnienia" - mi podał Pan informacje, że "danych nie można odzyskać, konto jest zablokowane, definitywnie". Więc teraz Pan zmienił zdanie, po upublicznieniu sprawy?
      Podobnie jak nieprawdą jest, że upieram się, że nie mam trojanów na komputerze - nigdy tak nie stwierdziłam i więcej - nigdy się do tej kwestii nie odniosłam, bo uważałam ją za daleka od sedna sprawy.

      Państwo odebraliście mi dostęp do moich danych, które stanowią moja własność. To tak, jakby zarekwirować czyiś towar w wynajmowanym magazynie. Nie jestem pieniaczem i rozumiem, że nie chcą mnie Państwo jako klienta, bo moje konto zostało po raz drugi zaatakowane. Dobrze, więc ja to przyjmuje. Ale odmowę udostępnienia mi moich danych uważam za nieuczciwą.

      A poziom rozmowy z klientem za żenujący.

    •  

      pokaż komentarz

      Nikt pani danych nie blokuje,konta nie moge odblokowac bo setki trojanow zna hasla i loguja sie na pani konto przez ftp wgrywaja skrypty do spamu i spamuja z pani domen.Po odblokowaniu znowu system zablokuje wiec to nie ma sensu.prosilem aby pani do nas napisala po backup danych to wszystko.

    •  

      pokaż komentarz

      mam genialny plan...zmienić hasła

    •  

      pokaż komentarz

      i nazwe usera... ale rozumiem ze to zbyt skomplikowane moze byc :)

    •  

      pokaż komentarz

      Tak,nowe haslo zostanie wpisane do total commandera z ktorego znowu zostanie wykradzione i bedzie to samo,najpierw to uzytkownik musi sobie komputer sprawdzic my za niego tego nie zrobimy.pani zaplacila kilkanascie zlotych za hosting a zrobila szkod na 4 razy tyle bo firma musi ze swoich zaplacic za zdjecie z czarnych list po raz kolejny zreszta

    •  

      pokaż komentarz

      A nie mozna poinstruowac usera o nie korzystaniu z TCMD? I zaproponowac jakis inny program?? Macie cos takiego jak forum, skoro jest to notoryczne i wiecie o tym to gdzie profilaktyka? Miliony userow korzystaja z tego softu i nagle tylko jedno konto poszlo?? Dla mnie ponownie jakies jaja :)
      A tak z ciekawosci zapytam jakie to szkody narobila? I jeszcze raz zapytam - co wy sciemniacie o kasie za zdjecie z BL???

    •  

      pokaż komentarz

      nawet teraz nie okazuje Pan skruchy, upraszcza i lekceważ klienta, który przecież zapłacił tylko 'kilkanaście złotych'

    •  

      pokaż komentarz

      @korro - ta klientka udostępniła swoje hasło (nieświadomie, ale to nie zmienia faktu), więc co chrzanisz o adminach co mają zapewnić bezpieczeństwo? Niby przed kim, przed użytkownikiem? Dwa razy popełniła ten błąd, admini mieli przez to dodatkową robotę.
      Kwestii czy serwis ma prawo w tym przypadku zatrzymać dane czy też nie, nie poruszam bo się po prostu na tym nie znam. Wiem tyle, że po czymś takim ta klientka powinna powiedzieć "przepraszam za kłopoty które sprawiłam".

    •  

      pokaż komentarz

      czy ja upraszam komus ? informuje o faktach ,kazdy klient jest blokowany za naduzycia typu spam ,abuse i inne rzeczy w kazdej firmie jest taka praktyka.hasla nie sa wykradane tylko z total commandera tylko z kilkunastu innych programow w ktorych sie je zapisuje,tak dzialaja trojany ktore to robia ,ta pani zostala juz wczesniej o tym poinformowana .

      cr3pt udajesz znawce i nie wiesz ,ze sa listy rbla ktore sobie zycza pieniadze za szybsze zdjecie z ich list ?A akurat z tych list korzystaja niektore wieksze portale wiec musimy placic i sciagac adresy IP.stad blokady kont do wyjasnienia.NIKT DANYCH NIE BLOKUJE BO NAM SA ONE NIE POTRZEBNE.

    •  

      pokaż komentarz

      @artrad - nie wiem czy czytales dokladnie,ale wychodzi ze soft zabezpieczajacy (ciekawe...) zablokowal dostep wiec nie nastapila jakas tam robota. Jedyna robota admina w tym momencie to klikniecie w block/unblock -> po za tym jesli to webhosting a nie dedyk/vps to sorry,ale za bezpeczenstwo serwera odpowiada admin serwera
      @linuxpl - podaj mi nazwe jakiekogolwiek polskiego/europejskiego portalu ktory korzysta z komercyjnych RBL... Z tego co wiem,to od dluzszego czasu praktycznie nikt z tego nie korzysta z powodu naduzyc - jakich? a no takich, ze zadnym problemem nie jest dopisanie czyjegokolwiek IP do takiej listy - konkurencja potrafi byc brutalna... Wiec prosze cie nie sciemniaj :) a jak sciemniasz to rob to dobrze :) A jak sie dobrze rozejrzysz, to znajdziesz wszystkie IP polskich prov na tych platnych RBL na czele z o2,onetem wp czy interia...

    •  

      pokaż komentarz

      @cr3pt - wyjaśnij mi jedno, jak admin może odpowiadać za to, że klient udostępnił swoje hasło?

    •  
      k.......o

      +55

      pokaż komentarz

      A wystarczyło zmienić uprawnienia ftp klientowi na "tylko do odczytu" i podziękować za współpracę a tak zrobił się niezły bigos i żadne pokrętne tłumaczenia już nie pomogą.

    •  

      pokaż komentarz

      @cr3pt z platnych list korzysta masa serwerow nawet nie masz pojecia o tym.chodzi o sorbs i uceprotect .jezeli ip danego serwera wpadnie na taka liste to darmowo po 7 dniach bedzie zdjety a przez 7 dni bedzie atak klientow czemu im poczta nie dochodzi na rozne adresy.tak ze my to placimy bo innej rady nie ma.a zabezpieczyc sie nie da przed wysylaniem spamu z serwera w 100% tymbardziej ,ze robi to klient ktory ma prawo do wysylki maili w pewnych ilosciach a nie ktos obcy. wiec jezeli jestes taki super bystry podaj sposob blokady przed tym bo jakies wpisanie ip do host.deny to sa bzudry pisane przez kogos kto cos tam czytal cos tam wie a praktycznie to guzik z tej wiedzy

    •  

      pokaż komentarz

      @artrad - admin nie odpowiada za to,ale odpowiada za informowanie klienta o tym ze ktos ma nieautoryzowany dostep do tegoz konta - tlumaczac - admin powinien poinformowac ze ktos upierdliwie sie loguje na te konto. I zaproponowac rozwiazanie. Rownie dobrze mogl to byc brutalforce attack...Zbyt proste haslo i pozamiatane. Poprostu nie dociera do mnie tlumaczenie admina ze w zwiazku z przechwycenie jakiegos jednego konta usera autokick - bo w kazdym innym kraju sprawa skonczyla by sie w sadzie :) Rozumiem reakcje alergiczna na takie zdarzenie,ale coz - taki biznes wybrali - mogli przeciez sprzedawac stringi czy cokolwiek innego ;)

      @linuxpl - chcesz mi powiedziec ze klient ktory jest z polski wysylajac maile z IP np. z tajwanu czy skadkolwiek ze swiata nie dostal blokady na dostep? A jesli bylo to robione z polskich/europejskich IP to w czym problem? Policja i jazda...Skoro macie takie super zabezpieczenia o ktorych piszecie,to nikt u was nie zauwazyl czegos takiego? bez jaj :) i dobrze wiesz o czym pisze

    •  

      pokaż komentarz

      @cr3pt o czym ty piszesz bo kompletnie nie rozumiem ?
      klient wysyla poczte przez nasz serwer na jakis tam adres mail ktory sprawdza nasz ip i okazuje sie ,ze jest na czarnej liscie i wysyla zwrotke .klientowi to wraca i ma pretensje do nas sluszne czemu adres ip jest na czarnej liscie.O jakiej policji wogole o czym mowisz piles cos ?

    •  

      pokaż komentarz

      @linuxpl - nie bluzgaj mi bo ja ci nie bluzgam...
      Po 1 - user stracil haslo:
      a) ktos sie logowal na jego konto - z jakich IP?? Z polski/europy? Nieautoryzowany dostep = sprawa na policji = wiadomo co
      b) IP z innych panstw - nie macie regulek filtrujacych? Korzystanie z RBL'i a nie filtrujecie ruchu sieciowego od spamerow?? Bo z reguly na dzien dobry to sie blokuje
      c) Przez proxy? No to chyba raczej juz zalamka...

      O to przede wszystkim chodzi

      Po 2 - Jak szybko te IP trafilo do BL? Skoro szybko,to ile tych maili musialo pojsc? miliony? Reakcja wasza jest naprawde szybka skoro tak.

      Po 3 - 2 raz przechwycenie konta? A poza zmiana hasla cos innego zrobiliscie?

      i tyle tytulem wstepu. :)
      PS:a nie macie wy limitow ilosci wysylanych maili dziennie?
      PS2: http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/343623,za_wlamanie_do_internetowych_kont_grozi_wiezienie.html - tam cos jest o nieautoryzowanym dostepie zdaje sie... rozumiesz o co chodzi z policja?

    •  
      b......s

      +68

      pokaż komentarz

      ma pani umowę na piśmie ? wiec nie ma pani żadnej umowy i sobie możemy mówić byle co

      W taki sposób się nie prowadzi konwersacji z klientem bez względu na to jak nisko się go ceni. Te 50 euro czy też 200 złotych to była próba wyłudzenia bo według prawa wszelkie ewentualne kary itp. powinny być zawarte w regulaminie. A i sam regulamin jest śmiechu warty.

      Poważny prowajder wie jakie są niebezpieczeństwa takiego biznesu i próba przerzucenia kosztów na klienta w momencie jak się nie potrafi zabezpieczyć przed tego typu zdarzeniami jest tylko potwierdzeniem braku profesjonalizmu.

      BTW ósmy punkt regulaminu a właściwie to co w nawiasie już wam się zdezaktualizowało.

    •  

      pokaż komentarz

      @cr3pt
      nie bluzgam cie tylko nie moge zrozumiec o czym piszesz

      ad a logowan na konto bylo z setek ip i z polski i z zagranicy jakie to ma znaczenie ?
      ad b to nie sa spamerzy tylko zarazone komputery automaty ktore dolaczaja rozne kody iframe czy java script do stron jak i wgrywaja skrypty w php cgi do spamu

      z konta klienta bylo wyslanych 2k maili czyli wykorzystany dzienny limit na wysylke
      zmiana hasla plus mozliwosc blokady wejscia na ftp na swoje konto z konkretnych ip jest ot u nas mozliwe widocznie ta pani tego nie uzyla.

      greylista sluzy do blokady przychodzacego spamu a nie wychodzacego..

    •  

      pokaż komentarz

      @linuxpl - poszukaj informacji o uzyciu graylistingu do czegos wiecej niz ruch wejsciowy na 25. I moze skonczmy temat zwiazany z tym co gdzie i dlaczego.
      Ad ad a - skoro wiecie jakie to skrypty,to wiedziac ze ktos z okreslonego IP mial dostep do skryptu uzytego do dzialan niezgodnych z prawem,czemu nie zglosiliscie tego na policje? Chodzi mi o europejskie/polskie IP
      Ad ad b - OK - jasne - tyle ze nie rozumiem - co ma iframe czy java do dostepu po localhoscie? co do php/cgi - ja bym sie bal,bo zawsze mozna trafic na jakis phpshell... No prosze cie - pisz konkrety, bo tlumaczenie ze ktos cos podpinal przy uploadzie po ftp, a potem przy odpaleniu php byl injection z zewnetrznego serwera mnie zalamuje. Jak cos zaladowal - to znow jak boomerang powraca filtrowanie ruchu sieciowego...oraz uzycie antyvira albo rkhuntera...

      za 2000 maili trafiliscie na te RBL'e? Poprosze o nazwe/ip tego serwera bo cos mi sie wierzyc nie chce...

    •  

      pokaż komentarz

      @cr3pt zrozum cos takiego :

      z setek ip jest logowanie na konto bo trojany znaja hasla i sa to automaty laczace sie z zarazonych komputerow wiec co da zglaszanie na policje myslisz ,ze policja cos z tym zrobi ?
      Zwykle logowanie osoby znajacej haslo do konta zadne przelamanie zabezpieczen jak to maja zweryfikowac niby ,ze jakis wlam ?

      tak i za 2k maili trafia sie na czarna liste

      po pierwsze nie graylisting tylko greylisting http://pl.wikipedia.org/wiki/Greylisting

      zrozum tez to ,ze te setki ip ktore loguja sie na konto klienta wgrywaja rozny skrypty w perlu czy w php potem je odpalaja przez strone i idzie spam .skrypty sa pod losowymi nazwami wgrywane odpalone i usuwane od razu.I o jakie filtrowanie ruchu sieciowego tobie chodzi ??

    •  
      b......s

      +42

      pokaż komentarz

      Umiejętność postawienia serwera a sprawne nim zarządzanie to coś co u was nie idzie w parze. Dodatkowo macie regulamin z rzyci wzięty a podejście do klienta gorsze niż w mięsnym "społem" w czasach komuny. Dajecie za małe pieniądze jeszcze mniej warta usługę. Rewelacja.

      A tak z zupełnie innej beczki to elementarny szacunek do rozmówcy (a rzecz jest to konieczna jeżeli chodzi o klienta bez względu na to czy dobrego czy sprawiającego kłopoty) wymaga chociaż minimalnych starań pisania bez dokonywania gwałtów na języku polskim. Nawet w komentarzach nie wysiliłeś się na wstawianie wielkich liter, poprawiania ortów czy chociaż trzymanie się zasad interpunkcji. A sam zapis rozmowy z gg woła o pomstę do nieba.

      Jako postronny obserwator mogę powiedzieć tylko, że wizerunek waszej firmy jaki mi się ukazał nie zachęcił mnie do skorzystania z waszej oferty a nawet spowodował, że każdej znajomej osobie będę odradzał jakikolwiek kontakt z wami.

      Znasz taką zasadę, że jeden zadowolony klient może przynieść 4 nowych, ale niezadowolony zniechęci jeszcze około 25? No to jeżeli to wejdzie na główną to raczej będzie w waszym przypadku nader łaskawa.

    •  

      pokaż komentarz

      Kiedyś miałem konto w jednej z największych firm hostingowych w Polsce. Ktoś włamał się na moje konto, pokasował pliki, również spam był wysyłany i również dostało się do BL.
      I co? Krótka rozmowa, prośba o przywrócenie danych, odblokowanie konta z jednoczesną zmianą hasła wysłana na piśmie (skan z podpisem + skan dowodu) i sprawa załatwiona.
      Więc nie widzę problemu także tutaj i na pewno nie należy się żadna opłata...

      Poza tym hasła wykraść można nie tylko przez trojany a również przez luki w skryptach...

    •  
      E........s

      -10

      pokaż komentarz

      Dlaczego minusujecie lunuxpl ? Może bądźcie bezstronni i dajcie poczytać jego komentarze bez konieczności klikania "Pokaż komentarz" ? To nie pierwszy raz jak ktoś żali się na wykopie i zmyśla a prawda była inna .

    •  

      pokaż komentarz

      Pan jest niepowazny, panie Piotrze

    •  

      pokaż komentarz

      @korro "a czy przypadkiem nie jest obowiązkiem adminów zapewnić bezpieczeństwo?"
      Dostajesz hasła i Ty za nie odpowiadasz. Według Ciebie np. Allegoro powinno instalować wszystkim użytkownikom antywirusy? I chodzić za nimi sprawdzając czy przypadkiem nie zapisują loginu i hasłana jakiejś kartecze? Nie! Dostajesz hasła i dostęp do serwera i Ty odpowiadasz za szkody wyrządzone przez wejście z Twojego loginu i hasła. I nie ma bata, jak ktoś nie naprawi problemu po jednej informacji i jeszcze się kłóci że nie ma wirusów to powinno się go wywalać od razu bo przez takiego delikwenta cierpi kilkaset innych stron w których linki przy rejestracji, newsletery, powiadomienia albo trafiają do folderu spam albo nie dochodzą wcale.

      "mam genialny plan...zmienić hasła "
      Jeżeli user przyznaje że ma trojany, obiecuje że nie będzie zapamiętywał haseł w programach i że wynajmie specjalistę który mu to pousuwa to zmiana haseł jest świetnym roziązaniem. Jeżeli natomiast twierdzi że u niego jest ok i nie zamierza nic z tym robić, to wpisze sobie do totalcomandera nowe hasło i po godzinie sytuacja się powtórzy.

      "nawet teraz nie okazuje Pan skruchy, upraszcza i lekceważ klienta, który przecież zapłacił tylko 'kilkanaście złotych' "
      A jakie to ma znaczenie, chodzi o to że narobiła strat na znacznie więcej niż płaci i niż mozna jej to odpuścić i wziąć z marży. Ciekaw jestem czy jakbyś założył firmę i nagle klient by Ci generował straty większe niż masz przychodu z 10 innych klientów (czylu pewnie zysku z 30) to byś się tak ładnie usmiechał i pokrywał to z własnej kieszeni. Jakbyś miał pracowników czekających co miesiąc na wypłatę to ciekawe czy tak chętnie byś to tolerował.

      @cr3pt: "po za tym jesli to webhosting a nie dedyk/vps to sorry,ale za bezpeczenstwo serwera odpowiada admin serwera"
      To powiedz mi jaki masz lepszy sposób na zapewnienie bezpieczeństwa SERWERA(!) od zablokowania spamera? W dodatku takiego który się upiera że nic z tym nie zrobi bo to nie jego wina? Za Twoje hasła ospowiadasz Ty i koniec. Nie ważne, hosting, portal, bank.

      "nie dociera do mnie tlumaczenie admina ze w zwiazku z przechwycenie jakiegos jednego konta usera autokick - bo w kazdym innym kraju sprawa skonczyla by sie w sadzie" ALeż ra sprawa mogłaby się skończyć w sądzie ale pozwaniem klientki i grubym odszkodowaniem dla linuxpl za powstałe szkody (w szczególności pocztę/mailingi innych klientów). Nie łapię Twojego rozumowania. może wjeść do serwerowni, rozwalić serwer a Ty się upierasz że nie ma tego w regulaminie. Badźmy powazni.
      "a) ktos sie logowal na jego konto - z jakich IP?? Z polski/europy? Nieautoryzowany dostep = sprawa na policji = wiadomo co"
      Ale stroną w takiej sprawie jest osoba której wykradziono hasła. Jakby się wbili przez dziurę w sofcie, to firma hostingowa, ale tak to klientka która dla przypomnienia twierdzi że wirusów nie ma i domoga się przywrócenia działania konta.
      "poszukaj informacji o uzyciu graylistingu" Człowieku o czym Ty mówisz, nie ma na to sposobu, limity itp są dobre jak ktoś ma dedyka i własne IP. Jak zablokujesz wysylanie maili na koncie to wejdzie inny skrypt, albo jakis pseduhakre izrobi DDos, a lbo w inny sposo zamuli kompa. JEzeli nawet by jej wszystko poograniczali i poprzycinali to taki skrypcik ładnie jej wszystkie limity wykorzysta i jej konto dalej nie bedzie działało.

      Problem jest taki że klientka spamuje i uparcie nie chce nic z tym zrobić
      I tu jest problem który należy rozwiązać. Jeżeli pozbędzie się trojanów którym przekazuje dane do serwisu to wszystko będzie rozwiązane.

      Naprawdę późno już, idź się przespać i jak rano wstaniesz to to przemyśl, bo nakręciłś się niepotrzebnie i szukasz diury w całym, jakichś dziwnych rozwiązań nie zauważając gdzie jest prawdziwy problem i gdzie jest 100% pewne i najlepsze rozwiązanie.

      "Umiejętność postawienia serwera a sprawne nim zarządzanie to coś co u was nie idzie w parze."
      Zarządzanie serwerem polega tezn na udostępnianiu usługi po podaniu loginu/hasła. Tak jest też w Homi-e, jest i w KEI. I spamerzy też tam potrafili mi wrzucić serwis na czarną listę bo byłem akurat na pechowym IP z takim delikwentem.
      Zrozum że na takim serwerze jest z regóły kilkaset Firm! Firm które zarabiają i przez niedochodzące maile tracą klientów.

    •  

      pokaż komentarz

      najbardziej rozśmiesza mnie fakt, że najpierw napisał Pan klientowi aby poszedł ze sprawą gdzie tylko chce, na policje czy do mediów, ale teraz gdy faktycznie trafiła ona do mediów nagle desperacko tworzy konto i próbuje się bronić. Tłumaczą się winni.

    •  

      pokaż komentarz

      @m4lysh idiotyczne powiedzenie. Niewinni się nie tłumaczą i z pokorą przyjmują wyrok za coś, czego nie zrobili?
      @Linuxpl niepoważne podejście do użytkownika.

      Ciekawi mnie jakiego antyvirusa ma ta pani. Czyżby avast? Nie rozumiem czemu ludzie używają TC.

    •  
      f......s

      +5

      pokaż komentarz

      Ostatnia mutacja tego wirusa wykrada hasła z kilkunastu najpopularniejszych klientów. Większość infekcji następuje przez nieaktualne wersje Adobe Reader.

    •  

      pokaż komentarz

      @mtmt
      Nie masz racji. Największe straty generują nie problematyczni klienci, tylko okazywanie tymże klientom braku szacunku... Co zresztą widać na niniejszym przykładzie.

      Linuxpl - śmiech na sali since 2002 ;)

    •  

      pokaż komentarz

      "Nie rozumiem czemu ludzie używają TC."
      Bo myślą że skoro da się zainstalować i się sam nie blokuje to można go legalnie za darmo używać :) Pomimo wyskakującego przy każdym uruchomieniu powiadomienia że po miesiącu ma być kupiony lub odinstalowany, bo działa nielegalnie :D

      @Ecrider- "Nie masz racji. Największe straty generują nie problematyczni klienci, tylko okazywanie tymże klientom braku szacunku... Co zresztą widać na niniejszym przykładzie."
      Pracowałem w dużej firmie, teraz prowadzę malutką swoją i w obu przypadkach mogę stwierdzić, że 20% przychodów (od tych najtrudniejszych klientów) pochłania 80% czasu. Jak widzisz na poczatku że coś jest nie tak to lepiej zrezygonować, nie wziąć pieniązków. PAre realizacji ciągnie się u mnie od ponad roku (jedna już 3 lata). Kwotowo są to przeciętne realizacje... takie które kończy się w dwa tygodnie. Pomijając juz nawet tą konkretną sprawe, to naprawde jeden trudny klient może Cię kosztować bardzo dużo i napsuć nerwów. Jak chcesz dożyć 80-tki a nie 40, to poprostu musisz się nsuczyć unikać takich ludzi :/ (i rzucić palenie ;)

    •  

      pokaż komentarz

      Szanowni Państwo z linux.pl,

      problemem w tej sprawie nie jest spam, słabo zorientowana w realiach internetu klienta czy użytkownicy wykop.pl. Problemem jest chamstwo waszego pracownika. Zachował się jak admin osiedlowej sieci z przed dobrych kilku lat. Taki co to mu użytkownicy kupili sprzęt, kolega postawił linux-a, a on sam do perfekcji opanował blokowanie i podglądanie innych użytkowników. Nie może być tak, że poważna firma jest reprezentowana przez człowieka używającego takiego języka i zwracającego się w taki sposób do klienta. Nikt tutaj nie wstawia się za spamem czy niewydarzonymi użytkownikami sieci. Firma powinna zwyczajnie przeprosić za swojego pracownika i udostępnić dane tej Pani do ściągnięcia. To jedyny sposób by wyjść z tego z twarzą. No chyba że chcą Państwo być zaproszeni do programu "Uwaga".

    •  

      pokaż komentarz

      @linuxpl
      1 - Co prawda nie znam dokładnych mechanizmów tego ataku, ale mimo wszystko skoro jest to już druga taka sytuacja, to obowiązkiem admina było wyciągnięcie wniosków z pierwszego zdarzenia i odpowiednie dopracowanie polityki bezpieczeństwa oraz zabezpieczeń aby taka sytuacja się nie powtórzyła.

      2 - Wydanie danych - skoro są takie (w sumie zrozumiałe) opory przed odblokowaniem konta na czas zgrania danych to logicznym postępowaniem było by spakowanie plików, dorzucenie dumpu bazy danych (plus ewentualnej zawartości mailboxa), wystawienie tego na dowolnym innym koncie i podesłanie klientowi linku. Roboty 5 minut i nie było by problemu.

      A tak my mamy teraz zabawny zapis czatu z argumentacją na poziomie gimnazjalisty i całkiem ciekawą dokumentuję "starań o dobry wizerunek firmy".

      Swoją drogą, skoro "Nad rozwojem serveradmin.pl S.C. pracuje obecnie kilkanaście osób" to jakim cudem ktoś o tak marnej znajomości języka polskiego może być odpowiedzialny za kontakt z klientem?

      @mtmt
      A jakie to ma znaczenie, chodzi o to że narobiła strat na znacznie więcej niż płaci i niż mozna jej to odpuścić i wziąć z marży. Ciekaw jestem czy jakbyś założył firmę i nagle klient by Ci generował straty większe niż masz przychodu z 10 innych klientów (czylu pewnie zysku z 30) to byś się tak ładnie usmiechał i pokrywał to z własnej kieszeni. Jakbyś miał pracowników czekających co miesiąc na wypłatę to ciekawe czy tak chętnie byś to tolerował.

      Ale co to ma obchodzić klienta? To obowiązkiem firmy jest odpowiednie skalkulowanie ryzyka i zabezpieczenie na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Skoro jak twierdzicie dany klient spowodował jakieś określone straty finansowe to poważna firma próbuj dojść do ugody i jeśli to nie skutkuje to idziecie z tym do sądu. A nie stosuje dziecinne i bezczelne próby szantażu.

    •  

      pokaż komentarz

      Jak zawsze wina leży po środku. Linuxpl powinien trzymać się umów i zmienić stosunek do klienta ale i klientka powinna coś zrobić, żeby nie szwędały się na jej hostingu osoby postronne, bo nikt nie będzie jej uczył jak się obchodzić z kontami w internecie, a odpowiedzialność spoczywa na niej.

    •  

      pokaż komentarz

      tenji: zaatakowane zostało nie tylko moje konto. Natomiast można przypuszczać, że tylko moje konto - po raz drugi. Czy jest to kwestia mojej osobistej "winy", czy nie - nie wnikam, bo brak mi kompetencji. Jestem nawet bardziej skłonna uznać, że tak, to nie ślepy traf chciał, że trafiło znowu na mnie, ale moje konkretne zaniedbania. Chociaż do łączenia się z ftp nie używam swojego komputera i trudno mi odpowiadać za poziom jego bezpieczeństwa - czy czyni mnie to potencjalnie problematycznym użytkownikiem hostingu - możliwe. Po raz kolejny wstrzymuje sie od opinii i nie mam zamiaru upierać się przy niczym.
      Ale żeby uciąć dyskusję o TC - Panowie, używam FileZilli :)

    •  

      pokaż komentarz

      Śmiech na sali, przedstawiciel firmy prowadzi dyskusje poprzez komentarze. Jeszcze z black listami wykuje, pytam gdzie to w ogóle istnieje?? A kobieta kupuje hosting i niby nie ma zainstalowanego antywirusa?? Ludzie mnie nigdy nie przestana zaskakiwać...

    •  
      b......s

      +7

      pokaż komentarz

      Jeżeli chcesz uniknąć podobnych sytuacji polecam używanie liveCD Ubuntu albo dystrybucji odpalanej z pendraka. Używasz do nawiązania połączenia, przerzucenia plików i to wszystko. Restart i wracasz do windy. Zawsze będziesz mogła to robić na "świeżym i czystym" systemie, który możesz nosić ze sobą i nie musisz przejmować się w jakim stanie jest komp osoby u której to robisz.

    •  

      pokaż komentarz

      borysses: point, bardzo sprytne. Z okazji zakupienia 8-gigowego pendraka wcielę ten plan w życie. I uprzedzając pytania odpowiem: tak, ten komputer ma zainstalowanego antywirusa ;-)

    •  

      pokaż komentarz

      Ja mam tylko jedno pytanie do przedstawicieli tej firmy (jeśli jeszcze są). Czy potwierdzają, że to jest autentyczna rozmowa z pracownikiem? Jeśli tak - to ja swoje zdanie mam już wyrobione.

    •  

      pokaż komentarz

      @argothiel
      Przeczytali i nie zaprzeczyli więc raczej jest autentyczna :)

    •  

      pokaż komentarz

      @linuxpl: nie robi się spacji przed znakiem zapytania i przed przecinkiem ;] a no i jeszcze bym zapomniał że dzisiejsze systemy mają zdolność "wstawiania" polskich znaków ;]

    •  

      pokaż komentarz

      Według mnie wina lerzy tesz po stronie BL. W takiej sytuacji powinna blokować e-mail a nie całą domenę, i dopiero gdy będzie kilka e-maili spamujących - ban na domene/IP. to tak jakby do niemieckiej restauracji wszedł polak, upił sie i narozrabiał, a za to przez tydzień zakaz wstępu mieliby wszyscy polacy.

    •  

      pokaż komentarz

      Panie Piotrusiu najdroższy. Ubawił mnie Pan setnie. Na tę okoliczność demotywator dla Pana. Nie wiem czy tak pan wygląda, w mojej wyobraźni mniej więcej podobnie.
      http://static0.blip.pl/user_generated/update_pictures/466725.jpg?1250954056

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

  •  

    pokaż komentarz

    Komentarz usunięty przez moderatora

  •  

    pokaż komentarz

    panie piotrze, za 200zl taka antyreklama. było warto byc takim sk!#!ielem?

  •  

    pokaż komentarz

    wykop staje sie naprawde niebezpiecznym medium - linuxpl bedzie mial naprawde duze straty z tego powodu... a wystarczylo chocby klientce rara udostepnic z plikami i zrzutem bazy i wypowiedziec umowe - tyle, troche wiecej pracy a straty byly by na pewno mniejsze.

    a teraz straciliscie w oczach internautow a jak wiadomo najwiecej takich uslug jest wykupywana z polecenia...

    •  

      pokaż komentarz

      true, true.
      osobiscie na pewno bede odradzal. Rozumiem ze giganty w stylu home.pl moge nie dawac rady z obsluga klienta, bo nie kazda osobe z dzialu mozna ciagle kontrolowac ale mniejsze firmy hostingowe powinny miec obsluge na najwyzszym poziomie.

      Przy okazji, sam mialem ostatnio problem z atakiem 'iframe' niby reinstalacja, zmaina hasel, zabezpieczenia itd. co zamiast TCM ? Bo rozumiem ze tcm jest najbardziej ryzykowny.

    •  

      pokaż komentarz

      wiesz co ja mam tc i noda32 i zadnych wyciekow nie mialem...

    •  

      pokaż komentarz

      Ciubas: dla mnie ważniejszym medium dot. opinii o hostingach jest forum webhostingtalk, a nie obsmarowanie hostingu przez nadętą klientkę, która jak zwykle nic nie zawiniła, bo zapłaciła i się należy - swoją drogą za najtańszą usługę. Niestety, to że nie posiada wiedzy odnośnie rbl, a zapewne i spamu nie zwalnia jej od odpowiedzialności. I b. dobrze że jej konto zostało zablokowane, bo na tym samym serwerze jest więcej klientów, do tego korzystających z droższych usług i korzystających z supportu we właściwy sposób.

      Czy linuxpl straci klientów ? Wątpię, bo dotychczasowi są zadowoleni, a pośród nich ja. A kto chce, niech się wynosi na hostingi w USA. Tam dopiero robią wały typu największy overselling i najniższa jakość usług. No, ale 4$/miech to taniocha, nieważny jest przecież polski support, spolszczone oprogramowanie czy niskie latency dostępu do zasobów.

1 2 3 4 5 6 7 ... 14 15 następna

Dodany przez:

avatar lejdiana dołączył
648 wykopali 32 zakopali 14.4 tys. wyświetleń
Advertisement