Rozmawiam z konsultantką PlusGSM - Power LTE
Mam nagraną rozmowę z handlowcem Plus (601 100 601) gdzie: - handlowiec wyraźnie zaznacza, że wie iż okłamuje klientów - będzie nadal kłamał - kłamie ponieważ takie są procedury w Plusie Nie mogłem dzisiaj dodzwonić się do Rzecznika Praw Konsumentów. Co robić dalej?
+7
pokaż komentarz
Z nc+ udało się zrobić porządek to i z plusem się uda. "W kupie siła" :)
+3
pokaż komentarz
Lista moich reklamacji w tym tygodniu. #plusgsm #powerlte
25 listopad 2014
Reklamacja na dział handlowy - 10650412
Rozwiazanie umowy - 10650561
Reklamacja na handlowcow z umowy - 10650640
26 listopad 2014
Reklamacja na handlowcow - 26 listopad - 10667810
27 listopad 2014
Reklamacja na handlowcow - 27 listopad - 10667848
Reklamacja na klamstwa handlowcow - Nagranie - 27 listopad - 10667881
Reklamacja na transfer nocny - 100 GB - 10668979
28 listopad 2014
Reklamacja na handlowców - 28 listopad 2014 - 10678650
I perełka: Reklamacja na ŚNIEG, a raczej jego BRAK !
Reklamacja na brak śniegu - 10674433
Ktoś napisał na forum plusa, że można złoyć reklamację nawet na śnieg, więc złożyłem.
Zadzwoniłem do nich jeszcze raz aby złożyć reklamacje na "za słoną zupę", ale Pan Sebastain się wycwanił, wrzucił mnie na HOLDa i pobiegł do przełożonego po czym oznajmił iż tej reklamacji nie przyjmie. Spokojnie, jest jeszcze przed nami sobota :)
W każdej reklamacji żądam rozwiązania umowy bez naliczania kary + oddzielnej, listownej, rzeczowej i konkretnej odpowiedzi na każdą ze złożonych reklamacji.
0
pokaż komentarz
@felixd: ej szczerze? to wydaje mi się że nie do końca czytacie umowę. Jest wyraźnie napisane interned DO 20 mbit/s co znaczy że może być 32 kbit/s i wszystko bedzie zgodnie z prawem. Pani mówiąc że nie bedzie przycinany pewnie miała na myśli to, że specjalnie nie będą go cieli takie ograniczenie wynika po części też z nadajników i priorytetów jakie są nadawane dla użytkowników posiadających pakiet czyli ten gwarant połączenia minimalnego. Szkoda że ludzie jeszcze nie czytają tych umów, zakładając zawsze najgorszy wariant typu jeżeli pisze DO 10 mbit obstawimy prawie nic to nigdy nas raczej w ciula nie zrobią. Pozdrawiam !
0
pokaż komentarz
@Wilkudemoner: Umowa z PLUSem rozwiązana. Plus okłamuje klientów. Czytałem regulamin.
0
pokaż komentarz
Update - 29 listopada 2014
Reklamacja na zbyt słoną zupę - 29 listopada 2014 - 10680403
Reklamacja na handlowców - 29 listopada 2014 - 10680410
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-17
pokaż komentarz
Mozesz sie zesrac i kupic prepaid radio maryji
+3
pokaż komentarz
@dzielinski: Muszę