•  

    pokaż komentarz

    kiedyś marzyłem o Harley-u, potem zacząłem jeżdzić na motocyklach, naked, sport i przeszło mi, taki sprzęt się nie nadaje na Polskie drogi, w ogóle się nie nadaje do niczego. Wolny, ciężki, niski, grzejący dupę, wibracje, awaryjny, co innego BMW k 1600, miałem okazję jeździć, cuuuudo, motocykl idealny silnik R6, 170 NM 160 KM, ideał.

    •  

      pokaż komentarz

      @uht200: Kto co lubi. Osobiście podzielam Twoje zdanie, ale jestem w stanie zrozumieć to podejście. Niektórzy mają fetysz to wibracji w obrębie krocza w czasie jazdy( ͡° ͜ʖ ͡°) A że to duże i ciężkie? To mniej więcej tak jak z jazdą Q7 po mieście.

    •  

      pokaż komentarz

      @uht200: Powiedz to fanom amerykańskich aut sportowych, gdzie nawet dywaników podłogowych nie dawali w niektórych modelach. Taki styl po prostu.

    •  

      pokaż komentarz

      @uht200: a gdzie nie pojedziesz, wszędzie GSy.

    •  
      B.....8

      0

      pokaż komentarz

      @uht200: Rozwiązaniem jest Yamaha V-max 1700. Ogromne, 300 kg bydle, silnik V4 1.7l, 200KM, genialna na 1/4 mili (kopie tyłki ścigaczom), a i w zakrętach nieźle sobie radzi. Kwintesencja zajebistości motocykla, w technikaliach i wyglądzie. Według mnie to najpiękniejszy i najbardziej męski motocykl, jeśli taka kategoria w ogóle istnieje. ( ͡º ͜ʖ͡º)

      źródło: images.motorcycle-usa.com

    •  

      pokaż komentarz

      @Bialy88: szybki jest, to fakt, ze startu stojacego moze i objedzie scigacza, ale 1/4 mili szybko sie konczy i dochodzi aerodynamika i zakrety:)) tam v max nie ma szans, ja zostaje przy BMW K1600GT, sprzet idelany,

    •  
      B.....8

      0

      pokaż komentarz

      @uht200: Dlatego piszę o 1/4 mili. Ten motocykl nie nadaje się do bardzo szybkiej jazdy, ze względu na powietrze które by cię zdmuchnęło, bo i pozycja nie jest typowo ścigaczowo-leżąca tylko na "bad boya". Ma prędkość ograniczoną elektronicznie bodajże do 240km/h.

      Wiadomo też że na torze z mnóstwem zakrętów nie ma szans ze ścigaczami- piszę tylko że jak na taki krążownik to naprawdę nieźle skręca, co wcale nie jest takie oczywiste. Z drugiej strony, na drogach ścigaczem ciężko wykorzystać ponad połowę możliwości skrętów, bo wiadomo jak to u nas jest- położysz się w zakręt tak, że kolanem prawie dotykasz asfaltu, a tam jakieś nierówności, dziury, studzienki nie w jednej linii (czemu nie na chodnikach? za te studzienki powinni wieszać) tylko jak naprutemu panu zenkowi szpadel wbiło. Nawet garść piachu może skończyć się wypadkiem.

      Ale żeby nie było, v-max ma też spore wady. Cena- używane od 60 tys zł, oraz spalanie którego nie powstydziłoby się fajne, 300 konne autko.

      Mimo wszystko, ta potęga, ten ogromny silnik, te kształty są moim obiektem westchnień.

    •  

      pokaż komentarz

      @Bialy88: spoko, V max to fajny sprzet, tylko szybko zuzywa tylna opone:)

  •  

    pokaż komentarz

    Fanom motocykli z silnikiem V polecam poniższy link na jesienno zimową chandrę spowodowana brakiem podróżowania jednośladem:

    https://www.youtube.com/watch?v=txNeTyt3wqo

  •  

    pokaż komentarz

    TAAAK
    Amerykanom trzeba przyznać jedno mają najlepszy marketing na świeci.
    Wszyscy na całym świecie znają takie marki jak Marlboro Jeep harley-Dawidson.
    Lecz tylko marketing u nich stoi na najwyższym poziomie a produkty są... przeciętnej jakości.
    A w odniesieniu do harleya można by było napisać że jak za te pieniądze to dostajesz bardzo kiepskiej jakości motocykl ale
    marketing budowany od dziesięcio leci wyprał ludziom mózgi i wielu uważa że tak właśnie powinno być.

  •  

    pokaż komentarz

    Wysokość siedzenia (bez obciążenia) 7 740 mm

    k!$@a, ale wysoko się siedzi, to nie dla mnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  •  
    s..........m

    +1

    pokaż komentarz

    ja tam jeżdżę japończykiem i innym polecam. Ten Amerykan w razie jakby trzeba było zaszpanować, a potem się znowu na zwykłego, niedrogiego, małoawaryjnego japończyka przesiąść